أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۹۱۴۹۰
زمان انتشار: ۱۷:۵۶     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
رسانه های اصلاح طلب همگی از وخامت حال مهدی هاشمی خبر دادند حتی یکی از این رسانه های حامی خاندان هاشمی در رپرتاژی جالب آنچنان برای فرزند تازه از سفر آمده ی هاشمی رفسنجانی اشک ریخت و از شیمیایی بودن او گفت اما تصاویر منتشره از وی، حکایت دیگری را روایت می کند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، مهدی هاشمی مدتی پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 از کشور خارج شد و پس از گذشت سه سال، ساعت 21:30 شامگاه یکشنبه دوم مهرماه سال جاری با پرواز دوبی تهران از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

وی روز بعد با توجه به احضاریه صادره از سوی دادسرای تهران، به دادسرای شهید مقدس رفت و سپس با تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان اوین شد.

همین چند روز پیش بود که وکیل وی از وخامت حال موکلش و انتقال وی به بیمارستان خبر داد.

وکیل مهدی هاشمی گفته بود: مهدی هاشمی به بیمارستان منتقل شده و پزشکان در حال معاینه و مداوای او هستند و آیت الله هاشمی رفسنجانی هم به ملاقات فرزندش به بیمارستان آمده است.

محمود علیزاده طباطبایی همچنین اظهار داشته بود: در پی ناراحتی قلبی مهدی هاشمی روز سه شنبه هفته گذشته دکتر ناظری - پزشک خانواده هاشمی- که متخصص قلب و عروق است مهدی را در داخل زندان معاینه کرده و بر اساس اعلام او موکلم باید هر چه سریعتر در خارج از زندان آنژیوگرافی شود.

مهدی به بیمارستان رفت اما تصاویر حاکی از دید و بازدید و بگو و بخندهایی دارد که بی تشابه به دوران لندن و رفت و آمدهای فامیلی نیست. به هر حال فرزند هاشمی است و تافته ی جدابافته ای که حتی بیماری وخیم قلبی اش هم با مردم دیگر فرق دارد.



روزنامه آرمان بعنوان یکی از تریبون های رسانه ای خاندان هاشمی امروز نوشت: آیت‌الله هاشمی دیروز هم به ملاقات مهدی رفت و علاوه بر دیداری که صبح با مهدی داشت، عصر هم 40 دقیقه در کنار فرزندش نشست تا او بیش از گذشته بداند تکیه گاهی به نام پدر و خانواده دارد.

این رسانه اصلاح طلب در ادامه نوشت: مهدی هاشمی دیروز گفت که حالش خوب است اما چهره‌اش چیز دیگری می‌گفت. اما وقتی از وضعیتش در زندان پرسیدیم، خندید و گفت: در آنجا خوب، خوبم، عالی هستم.



تریبون خاندان هاشمی در ادامه برای مظلوم نمایی بیشتر ادعا کرد: درد قفسه سینه مهدی مربوط به زمان جنگ است. مهدی هاشمی درحالی روز دوشنبه از زندان به بیمارستان برده شد که در هفته گذشته بارها از درد قفسه سینه خود شکایت کرد و گفت که نفس کشیدن برای او مشکل شده است. طبق آنچه تاریخ می‌گوید او جوانی خود را در جبهه‌های جنگ گذراند البته مهدی هیچ‌گاه اهل شکایت نیست آنچنان‌که در سه سال اخیر بدترین تهمت‌ها و دروغ‌ها را به او نسبت دادند و او تنها سری از روی تاسف تکان داد و گفت به خدا می‌سپارمشان. مهدی 44روز پیش از لندن عزم بازگشت به وطن را کرد. همین رفتن بهانه‌ای شد تا منتقدان آیت‌الله هاشمی سفر مهدی را به فرار ترجمه و تفسیر کنند و مهدی هم بگوید اگر اتهامی متوجه من است، بگویید تا بیایم اما هیچ احضاریه‌ای به دست او نرسید تا برگردد. با افزایش هجمه‌ها به خاندان آیت‌الله هاشمی و ابزار قرار دادن مهدی برای این هجمه‌ها، او عزم خود را جزم کرد تا به ایران بیاید.

بنابر ادعای روزنامه آرمان، حتی کارکنان بیمارستان دی از اینکه میهمانی چون مهدی هاشمی دارند به خود افتخار می کنند!

این رسانه در این باره نوشت: مهدی هاشمی روز گذشته دومین روز حضور خود را در طبقه چهارم بیمارستان دی سپری کرد، پرسنل بیمارستان برای آن عده معدود مراجعه‌کننده به بیمارستان که از بستری شدن مهدی هاشمی بی‌اطلاع بودند از حضور مهدی نمی‌گفتند بلکه به حضور پدرش در روز دوشنبه به بیمارستان اشاره می‌کردند و آن را سند افتخار و برتری برای بیمارستانی که در آنجا مشغول فعالیت هستند، می‌دانستند البته اشاره کوچکی هم می‌کردند که پسر آیت‌الله در یکی از اتاق‌ها بستری و در انتظار درمان است. طبقه همکف خلوت‌تر بود ولی طبقه چهارم تحت مراقبت بود. شخصی از افرادی که خواهان ملاقات با مهدی بودند، نام‌نویسی می‌کرد اما پس از ساعتی اعلام کرد هیچ فردی جز پدر، مادر، برادر، خواهر و همسر و فرزندان مهدی هاشمی حق ملاقات با او را ندارند پس افراد عادی که نام‌نویسی کرده بودند مسیر حرکت خود را تغییر دادند. سه اتومبیل هم همچنان مقابل در بیمارستان پارک بود که به موضوع بستری شدن مهدی در این بیمارستان مربوط بود. شنیده شد که برخی تندروها هم در بیرون از بیمارستان حضور داشتند. همچنین حسین مرعشی که برادر همسر آیت‌الله هاشمی و دایی مهدی محسوب می‌شود هم روز گذشته به بیمارستان رفت تا با خواهرزاده خود دیدار کند و همچنین اسحاق جهانگیری هم راه بیمارستان دی را پیش گرفت اما موفق به ملاقات نشدند.

محسن هاشمی برادر بزرگ مهدی، روز گذشته پس از ملاقات با برادرش به آرمان گفت: قرار بود مهدی امروز تحت عمل آنژیوگرافی قرار بگیرد اما قبل از این اقدام آزمایش‌هایی روی او انجام شد که متاسفانه نشان داد به‌دلیل اینکه او در زمان جنگ تحمیلی دچار عارضه شیمیایی شده است، این عمل برای او خطراتی دارد.

وی افزود: اکنون پزشکان آزمایش‌هایی را روی ریه مهدی انجام داده‌اند تا مطمئن شوند اگر آنژیوگرافی تاثیر بدی بر سلامتی وی ندارد، اقدام به انجام آن کنند و تاکنون نتیجه به ما اعلام نشده است.

او تصریح کرد که مهدی اکنون از ناحیه تنفس دچار مشکل شده است و نفس کشیدن او به‌راحتی امکان‌پذیر نیست و پزشکان بیم آن را دارند که آنژیو کردن قلب مهدی منتهی به خطراتی برای او شود.

محسن هاشمی همچنین از وضعیت برادر خود ابراز نگرانی کرد و گفت: فشار خون مهدی هم بالاست به نحوی که روز گذشته دستگاه فشارسنج عدد 16 را نشان می‌داد و پزشکان در این مورد هم نگران هستند و باید ابتدا فشار او را به حالت طبیعی بیاورند و سپس درمورد عمل آنژیو تصمیم بگیرند.

البته برادر بزرگ‌ مهدی هاشمی حال عمومی و وضعیت روحی او را مساعد توصیف کرد و گفت: او همان‌طور که در این سال‌ها در برابر هجمه‌ها روحیه خود را حفظ کرد، اکنون هم سعی دارد تا همان روحیه را داشته باشد و اسیر مشکلات نشود.

او در پایان درباره پدر خود یعنی آیت‌الله هاشمی هم گفت: ایشان به‌طور مداوم جویای احوال برادرم هستند و به بیمارستان سر زده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جلیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۹ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱
۲۷
۷
این هم مثل فائزه هاشمی نهایتا شش ماه زندان براش مینویسند تا موقع انتخابات خواهر و برادر دوشادوش هم دوباره به.... مشغول بشوند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
دوست داشتی برای فائزه بخاطر ساندویچ خریدن! حبس ابد می دادند؟
همه باید به حکم دستگاه قضایی تمکین کنند.
مهدی هم اگر جرمی مرتکب شده باشد مجازات خواهد شد ولی اگر تبرئه شد کاسه داغ تر از آش نباید شد.
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱
به خاطر ساندویچ خریدن؟ یا خیلی از مرحله پرتی یا اینکه...
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱
۲۳
۶
خلاصه بد نگذره

اینم حتما جزء دوران زندان به حساب می آید ...!

من کشته مرده ی این عدالتم واقعا

حالا واقعا اینجا بیمارستان هست یا هتل ؟!!!!!1
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
انشاالله گذر تو هم به همچو هتل هایی بیافتاد تا بدانی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۹ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱
عزیزم کل ایران برای اینا هتل است .
میدونی که اینا از همون اول خیییییییییییلی ثروتمند بودن و ایران گوشه ای از ارث پدریشون است.
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۱ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱
۲۱
۶
مگر اقا مهدی جبهه بوده ایشان مگر 22ماه کسر خدمت در کارت پایان خدمتشان نیست ایشان در کدام جبهه شیمیایی شده نکند در ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
بلا تشبیه بلا تشبیه زمانی که فرق مبارک امیر المؤمنین علی (علیه و علی ابنائه السلام ) در مسجد شکافته شد برخی اهالی شام گفتند مگر علی به مسجد هم می رفت؟!
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
تو جبهه جنگ نرم گند زده افسردگی گرفته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱
این جانباز شیمیایی محترم که از مشکل ریوی رنج می برد چرا ماسک اکسیژن ندارد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
۳۱
۰
ای کاش یک سری هم به بیمارستان ساسان بزنند وببیند که بسیاری از جانبازان عزیز سالی چند بار برای مداوا به این بیمارستان می آیند وروی تخت های بیمارستان اوفتاده اند بعضی هاشون خانواده هاشون هم دیگه ولشون کردند
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
۸
۳۸
به کوری چشم حسودان باسلامت این دوران راهم میگذراند.
چرا نمیخواهید یاران انقلاب را ببینید.اگر هاشمی نبود این مملکت هم معلوم نبود چه بسرش ـمده بود.
پاسخ
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
ای جانم....
چه کرده هاشمی وچه میکنه این پیر انقلاب؟
چه قدر شخص هاشمی تاثیر گذار بوده .وای...........
بقیه آقایون اونوقت کفتر هوا میدادن؟ها؟
برو بذار باد بیاد بابا.
اَه.اَه.اَه.اَه........
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
یاران انقلاب رو خوب اومدی. یه چند روزی سوژه خنده داریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
اگر تدبیرهای حکیمانه رهبری و حضور امت حزب اله نبود ... و دارو دستش تو اغتشاشات سال 88 مملکتو به باد فنا میدادن .آقا محمد فکر کنم شما اصلا تو این دنیا زندگی نمیکنی!!یاران انقلاب یه تاکتیک انحرافیه عزیزم"
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
زِرت!!!!!!!!
معلوم بود؛ فتنه نمی شد و مردم در آرامش و امنیت به سر می بردند.
م.الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱
چقد بهت میدن بابت این نظرات و دفاع کردن از این ... !
می خواستم بگم حالا که داری آخرت خودتو میفروشی، ارزون نفروشی بیچاره!
سید جعفر صابری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۱
محمد اقا و ناشناسه ناشناس اون چیزی که این کشور و سر پا نگهه داشته لطف و عنایت خدا بوده و بس و هر گز قائم به شخص نبوده ونخواهد بود . ضمنا حسودشماهایی هستید که نمی خواهید سو استفاده ها ی اقازاده ها راببینید . ضمنا اگر ما قوه قضائیه توانمندی داشتیم و همه با یک چشم رسد و مورد بازخواست قرار می گرفتن وضعمان این نبود .تاریخ چیزی جز تکرار مکررات نیست و طلحه و زبیرو اشعری ها برای ما عبرتند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
۵
۷
کاش من در این دنیا فرزند هاشمی بودم البته فقط در این دنیا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
۱۲
۱
بدیش اینه که کسی باور نمی کنه ایشون شیمیایی شده و یه عکس هم با همرزمهاش نداره و بزودی اعلام می کنند نامبرده جهت عمل و درمان باید به خارج اعزام بشه ای بسوزی سیاست که پدر نداری
پاسخ
عبداله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
۵
۱۶
من نفهمیدم! آیا این تصویر ناموس مسلمان است که شما بی پروا به نشر آن پرداخته اید؟
خودتان ناموس ندارید؟
متهم است باشد! مجرم هم باشد باید مجازاتش را تحمل کند. دیگر به اهل بیتش چکار دارید؟
آهاااااااااای برادران ارزشی! نظر مرا اگر منتشر نکردید عیبی ندارد فقط ابالفضلی کمی به آن فکر کنید!
پاسخ
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱
حرف مفت نزن. اگه ناموسشن و براش مهمن چرا گذاشته ازشون عکس بگیرن؟ نوچه ها و جیره بگیرهای این آقا سال 88 چادر از سر زنها و دخترها می کشیدن ناموس مهم نبود؟ وطن بالاترین ناموس نیست که همین آقایون به آشوب کشیدنش؟ فقط اینجور مواقع غیرتی میشی؟
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۱
اونوقتی که اینا داشتن با ناموس مردم(مملکت) بازی میکردن شما کجا بودی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
۸
۲
مهم اینه که شاه آدم بدی بود مگه نه
دزدی که عیب نیست مهم اینه که آدم باید هاشمی باشه نه پهلوی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
۹
۲
هر وقت هاشمی و بچه هاشو میبینم یاد اون روزی میفتم که بخاطر اومدن هاشمی به اجبار باید در مراسم دیدار با ایشون شرکت میکردم. قرار بود به میمنت ورود ایشون وام هم بهمون بدن. ایشون تشریف آورد، صحبت کرد و رفت. محافظین ایشونم تمام کفشای خلق خدا رو توی کیسه انداختن و یه جا انبار کردن. سرتونو درد نیارم هرکسی ناچار بود کفش دیگری رو بپوشه و کفش نوی بنده هم رفت. از اون موقع اونقدر ازین بابا کینه دارم که نپرس. البته نه بخاطر یه جفت کفش بلکه بخاطر اینکه اصولا از دست دادن یه کفش نشان دهنده اینه که آدم ممکنه چه چیزایی رو هیچ و پوچ واسه امثال این آدما از دست بده که شکر خدا مال ما فقط یه کفش بود.
پاسخ
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱
نکته جالبش اینجاست که احمدی نژادی که همیشه بین مردمه از طرف همین آقایون متهم به دیکتاتوری میشه و اینها با این خوی اشرافیگری مدام دم از مردم می زنن
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
۲
۶
واقعا حیف است که اولاد ناخلف باعث از بین بردن ابروی جندین ساله ادم بشه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
۱۳
۳
مثل اینکه اب و هوای لندن برای ایشان مناسبتر است. چون از وقتی برگشته حال مبارکشان بد شده!
پاسخ
جلیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۱
این یکی رو خیلی خوب اومدی.
نمیدونم چرا نا خودآگاه یاد حسنی مبارک افتادم که با همین روش کلی از زیر جرمها فرار کرد.مثل اینکه این روش مریض شدن و رفتن به بیمارستان بین مجرمین بزرگ مد شده باشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
خوب بود اول سری به بیمارستان ها می زدند و از نظر ظاهری هم که شده وضع بیماران قلبی را که پدر من هم به همین عارضه از دنیا رفت و جانبازان ریوی را که از تأثیرات گازهای شیمیایی رنج می برند را از نزدیک می دیدند و بعد از شبیه سازی ادعا می کردند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
همین چندروز پیش عفت خانم فرمودن فرزندان ایران مثل فرزندان من هستن فرزندان من با فرزندان ایران فرقی ندارن یا یه چیز تو همین مایه ها ،!!!
حالا یکی از این مادر بپرسه چطور این گردن کلفت هنگام مریضی از زندان به بیمارستان خصوصی منتقل شده ! از زندانش بگذریم چرا مثل ما نرفته درمونگاه خیریه و رفته بیمارستان خصوصی !!!!

سراسر دروغ و فریب و تناقص ...
پاسخ
سرباز وطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۲۰ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
هاشمی به مولا سالاری
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها