امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۹۱۷۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۸ آبان ۱۳۹۱
سرکرده گروهک پژاک بعد از مدت‌ها در مقام یک منجی مدعی شده است که پژاک می‌خواهد تمام منطقه خاورمیانه را از زیر بار ظلم و ستم رها کند!
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی ندای انقلاب، سلسله عملیات‌های نظامی سپاه پاسداران علیه گروهک تروریستی پژاک در تابستان سال ۹۰ سبب از‌هم پاشیدگی این گروهک و آوارگی نیروهایش در غارها و ارتفاعات قندیل عراق شد، بطوری که این گروهک دیگر هیچ پایگاه اجتماعی نزد قوم کُرد ندارد. با این حال رحمان حاجی احمدی، سرکرده گروهک مزبور در کمال آسایش و رفاه در کشورهای اروپایی سکنی گزیده است.

وی که بعد از به محاق رفتن گروهک متبوعش چاره‌ای جز سکوت ندارد، بعد از مدت‌ها بالاخره در شبکه تلویزیونی " نوروز تی وی " حضور پیدا کرده و در مقام یک منجی مدعی شده است که پژاک می‌خواهد تمام منطقه خاورمیانه را از زیر بار ظلم و ستم رها کند!

حاجی احمدی که حتی قادر نیست اختلافات پیش آمده بین "بادینی‌ها" و "سورانی‌های" عضو پژاک را حل و فصل کند، در سخنانی مضحک پیرامون برقراری دموکراسی در منطقه خاورمیانه اظهار داشته است: ببینید که ما تا کجا پیش رفته ایم، تازه پژاک تنها به کُردهای ایران فکر نمی کند بلکه برای سراسر ایران و خاورمیانه دارای برنامه و پروگرام می باشد. ما می خواهیم تمامی مظلومان و ستمدیده گان را آزاد کنیم و پروسه دمکراتیزاسیون را برای تمامی منطقه در نظر داریمٰ ایدئولوژی ما برای انسانیت و کسب آزادی و گسترش دمکراسی در سراسر منطقه خاور میانه می باشد !؟

گفتنی است، سرکرده گروهک پژاک در حالی سخن از برقراری دمکراسی در سطح منطقه خاورمیانه بر زبان آورده است که این گروهک از آغاز فعالیت ( سال ۸۲ ) تاکنون با قتل و خونریزی در منطقه شمالغرب کشور تحت عنوان " دفاع مشروع " ماهیت تروریستی خود را برای همگان به نمایش گذاشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها