أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۹۲۱۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
خانم بازیگر که مدتی است با انگیزه مطرح شدن در رسانه ها و با نوشتن نامه های عجیب و غریب جنجال آفرینی می کند با استفاده از زیورآلات این شبکه آنهم با پوششی نامناسب به تبلیغ این محصولات می پردازد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، دستهای پنهانی با تشکیل شبکه ای هماهنگ در ظاهر فروش اشیاء زینتی، جواهر آلات و مدهای جدید لباس به ترویج ابتذال و تبلیغ الگوهای بی حجابی از زن ایرانی می پردازند. این حرکت مشکوک که گاه با برگزاری شوهای لباس در برخي مناطق شهر تهران و با پشتیبانی تبلیغاتی گسترده در شبکه های به ظاهر اجتماعی غربي در فضای مجازی انتشار پیدا می کند، با ارائه تصاویر نیمه برهنه و اختلاط زن و مرد در پوشش یک فعالیت اقتصادی به بی بند و باری اجتماعی دامن می زند. لازم به ذکر است برخی از تصاویر تبلیغی این شبکه آنقدر قبیح بود که از انتشار آن معذوریم.



راهکار این شبکه گسترده برای فرار از نظارتهای قانونی و مالیاتی در مراحل ابتدایی با ارتباط گیری از طریق یک خط تلفن همراه اعتباری با مشتریان است اما هر از چندگاهی نیز آزادانه اقدام به راه اندازی نمایشگاه در پوشش بازارچه خیریه یا مزون در برخي نقاط شهر تهران از جمله شهرک غرب، تهرانپارس، اختیاریه و زعفرانیه، پاسداران و... می نمایند!

اما در جدیدترین مدل جذب مشتری توسط این مجموعه های زیر زمینی برخی از بازیگران زن چهره شده در سینمای ایران با پوشش نامناسب و غیر شرعی به کار گیری می شوند.



خانم ( پ – ص ) از بازیگران زن سینمای ایران نمونه ای از این افراد است . وی که مدتی است با انگیزه مطرح شدن در رسانه ها و با نوشتن نامه های عجیب و غریب و انتشار آن در صفحه فیس بوکش جنجال آفرینی می کند با استفاده از زیورآلات این شبکه آنهم با پوششی نامناسب به تبلیغ این محصولات می پردازد و متاسفانه این رفتار نابهنجار وی با الفاظی دور از شأن یک خانم ایرانی از سوی برخی کاربران بی اخلاق استقبال می شود. گویی همه چیز مهم است غیر از آن کالایی که خانم بازیگر در پی تبلیغ برای آن است !

گفتنی است چندی پیش باشگاه خبرنگاران  در گزارشی به افشای شبکه مبتذل مدلینگ ایرانی در شبکه های به ظاهر اجتماعی پرداخت که این افشاگری با واکنش مناسب پلیس امنیت اجتماعی ناجا مواجه شد. سردار كارگر با اشاره به برخورد با مراکز عرضه لباس نامناسب، خبر از این موضوع داده بود که  هر نمايشگاه يا مزون زميني و زير زميني که ارائه کننده لباس هاي خلاف شئونات اسلامي باشد از سوي پليس پلمپ شده و ماموران با عرضه کنندگان لباس های نامناسب برخورد مي کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها