أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۹۲۳۷۲
زمان انتشار: ۱۷:۵۴     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: پهپاد جاسوسی آمریکا مشغول پرسه زدن اطراف جزیره خارک بود که جنگنده‌های سپاه به موقع با آن مقابله کردند.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در حاشیه مراسم سالگرد شهید طهرانی مقدم در جمع خبرنگاران گفت: هواپیمای جاسوسی آمریکا وارد سواحل جنوبی استان بوشهر و فضای ایران شده بود که با عکس العمل به موقع جنگنده‌های سپاه مواجه شد.

وی با بیان اینکه این هواپیما از مدل NQ1 است، گفت: طبق گزارش آمریکایی‌ها این هواپیما وظیفه جمع آوری اطلاعات و همان جاسوسی را دارد.

وی تاکید کرد: این هواپیما مشغول پرسه زدن در اطراف جزیره خارک بود، و ما فکر می‌کنیم علاوه بر اهداف نظامی در حال جمع آوری اطلاعات جزیره خارک و تردد نفت کش‌ها بوده است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه ادامه داد: قبلا هم این هواپیماها وارد منطقه FIRشده بودند و به آنها اخطار داده بودیم که این بار اخطار شدید‌تری دادیم.

وی ادامه داد: ما از منافع ملی خود کوتاه نمی‌آییم که اگر دشمن از خطوط قرمزمان عبور کند و این قضیه تکرار شود شدیدتر برخورد می‌کنیم.

حاجی‌زاده با تائید شلیک به این پهپاد گفت: ما شلیک هم کردیم که اخطار بود و اگر آنها توجه نکنند ممکن است اقدامات و پاسخ شدیدتری ببینند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در خصوص طرح‌های شهید طهرانی مقدم گفت:‌ این طرح‌ها توسط نیروهای پرورش یافته شهید طهرانی مقدم ادامه دارد و بسیار پرشتاب‌تر کارها انجام می‌شود.

وی اعلام  کرد: در سالگرد به غنیمت گرفتند RQ170  اطلاعات بیشتری در خصوص آن اعلام می‌کنیم.

وی در پایان در خصوص همزمانی انتخابات آمریکا و مقابله با پهپاد آمریکایی‌گفت: اگر لاشه آن در اختیار ما بود آن را رسانه‌ای می‌کردیم اما ما به وظیفه خود عمل کردیم و کاری که انجام دهیم شجاعت اعلام آن را نیز داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها