أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۹۲۴۲۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۲     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه هدف پهپاد آمریکایی در ورود به حریم ایران جاسوسی و جمع آوری اطلاعات اقتصادی، نفتی و تردد نفتکش ها در اطراف جزیره خارک بوده است، گفت: ما به آنها اخطار دادیم و در صورت تکرار اقدام جدی تری خواهیم‌کرد.
مهر، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه در حاشیه مراسم سالگرد شهید تهرانی مقدم با با عکس العمل به موقع جنگنده های ایرانی مواجه شد.

وی گفت: بر اساس اطلاعاتی که ما داریم وظیفه پهپاد جمع آوری اطلاعات و به یک معنا جاسوسی بود.

فرمانده هوافضای سپاه تصریح کرد: این پهپاد آمریکایی مشغول پرسه زدن در اطراف جزیره خارک بود و استنباط ما این است که این پرنده علاوه بر اهداف نظامی جمع آوری اطلاعات از جزیره خارک و اطلاعات اقتصادی و مسائل نفتی و تردد نفتکش ها را رصد می کرد که به موقع جنگنده های ایران عکس العمل نشان دادند.

حاجی زاده گفت: ما قبلا هم به آمریکایی ها اخطار داده بودیم اما در این مرحله اخطار جدی تری به آنها دادیم .

فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه طبیعی است از منافع خودمان دفاع کرده و کوتاه نمی آییم گفت: جمهوری اسلامی ایران خطوط قرمزی دارد که آمریکایی ها باید آن را بفهمند و رعایت کنند و اگر قرار باشد این اقدام دوباره تکرار شود حتما برخورد می شود.

وی با بیان اینکه جنگنده های کشورمان به سمت این پهپاد شلیک کرده اند ادامه داد: ما ابتدا اخطار دادیم اما آنها توجه نکردند و ممکن است در صورت تکرار اقدامات شدیدتری انجام دهیم.

فرمانده هوافضای سپاه اظهار داشت: در آستانه سالگرد به زمین نشاندن پهپاد آمریکایی در سال گذشته خبرهای خوشی را از آر کیو 170 به مردم خواهیم داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها