يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۹۲۴۵۲
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۲ آبان ۱۳۹۱

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در حاشیه مراسم سالگرد شهید طهرانی مقدم در جمع خبرنگاران گفت: هواپیمای جاسوسی آمریکا وارد سواحل جنوبی استان بوشهر و فضای ایران شده بود که با عکس العمل به موقع جنگنده‌های سپاه مواجه شد.

وی با بیان اینکه این هواپیما از مدل NQ1 است، گفت: طبق گزارش آمریکایی‌ها این هواپیما وظیفه جمع آوری اطلاعات و همان جاسوسی را دارد.

وی تاکید کرد: این هواپیما مشغول پرسه زدن در اطراف جزیره خارک بود، و ما فکر می‌کنیم علاوه بر اهداف نظامی در حال جمع آوری اطلاعات جزیره خارک و تردد نفت کش‌ها بوده است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه ادامه داد: قبلا هم این هواپیماها وارد منطقه FIRشده بودند و به آنها اخطار داده بودیم که این بار اخطار شدید‌تری دادیم.

وی ادامه داد: ما از منافع ملی خود کوتاه نمی‌آییم که اگر دشمن از خطوط قرمزمان عبور کند و این قضیه تکرار شود شدیدتر برخورد می‌کنیم.

حاجی‌زاده با تائید شلیک به این پهپاد گفت: ما شلیک هم کردیم که اخطار بود و اگر آنها توجه نکنند ممکن است اقدامات و پاسخ شدیدتری ببینند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در خصوص طرح‌های شهید طهرانی مقدم گفت:‌ این طرح‌ها توسط نیروهای پرورش یافته شهید طهرانی مقدم ادامه دارد و بسیار پرشتاب‌تر کارها انجام می‌شود.

وی اعلام  کرد: در سالگرد به غنیمت گرفتند RQ170  اطلاعات بیشتری در خصوص آن اعلام می‌کنیم.

وی در پایان در خصوص همزمانی انتخابات آمریکا و مقابله با پهپاد آمریکایی‌گفت: اگر لاشه آن در اختیار ما بود آن را رسانه‌ای می‌کردیم اما ما به وظیفه خود عمل کردیم و کاری که انجام دهیم شجاعت اعلام آن را نیز داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها