أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۹۲۸۱۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۲۳ آبان ۱۳۹۱
هفته گذشته فضاي سياسي كشور شاهد اولين اختلاف نظر عميق بين نمايندگان مجلس نهم بود. در حالي كه كمتر از شش ماه از آغاز به كار اين مجلس مي گذرد و حدود هفت ماه نيز به انتخابات رياست جمهوري يازدهم باقي مانده است، ‌موضوع اعلام وصول"طرح سوال از رئيس جمهور" موجب ايجاد تنش داخلي و آبستراكسيون ناتمامي در مجلس اصولگراي نهم گرديد.


به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، شرايط خاص اقتصادي و مسئله تحريمهايي كه رهبر حكيم وفرزانه انقلاب از آنها با عنوان"تحريمهاي وحشيانه" ياد كردند، گراني و تورم افسار گسيخته كه بخش اعظم آن ناشي از ناهماهنگي و سوء تدبير وبي مسئوليتي برخي مسئولان اقتصادي است، اوضاع حساس بين المللي به خصوص تلاش جهاني محور شيطاني استكبار براي شكستن محور مقاومت كه در منطقه شاهد آن هستيم،‌ همه و همه در كنار هم ما جمعي از طلاب و دانشجويان انقلابي قم را بر آن داشت تا با " احساس مسئوليت" و نياز به "اعلام موضع در مسائل اساسي" كه از فرامين هميشگي مقتداي عزيزمان به ماست، ‌نامه سرگشاده اي را خطاب به نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي و ملت شريف ايران اسلامي تنظيم و مواضع خود را بيان نماييم.

جهت امضا اینجـــا را کلیک کنید

...................................................................................................

نامه سرگشاده دانشجوبان و طلاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی

بسم الله الرحمن الرحيم

و افوض امري الي الله ان الله بصیر بالعباد

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

    در شرایط حساس کنونی از یک سو قدرت های استکباری از همه ابزار و توان خود برای به زانو در آوردن اصلی ترین حلقه زنجیره مقاومت اسلامی يعني نظام جمهوري اسلامي استفاده كرده و در همین راستا تحریم های همه جانبه ای را علیه ملت ایران وضع نموده اند. از سوی دیگر عدم درک مقتضيات وتحليل نادرست از وضعیت خطیر کنونی توسط برخی کارگزاران و مسوولین نظام در کنار بی تدبیری ها و سوء مدیریت نهادهای مسئول، ما دانشجویان و طلاب را بر آن داشت تا نکاتی رابه استحضار نمایندگان محترم مجلس و ملت شریف ایران برسانیم:

1.  مجلس شورای اسلامی در میان نهادهای اصلی نظام جایگاه رفیع و ویژه ای دارد. مجلس در واقع عصاره ملت و مدافع حقوق آن است و در همین راستا دارای اختیاراتی قانونی است که از آن جمله می توان به طرح سوال از رییس جمهور مطابق اصل 88 قانون اساسی و مواد 212 و 213 آیین نامه داخلی مجلس اشاره نمود. این ابزار نظارتی نه فقط حق بلکه وظیفه قانونی نمایندگان است. اما بدیهی است استفاده از این ابزار قانونی مستلزم رعایت مسلمات عقلانی و منطقی دیگری مانند رعايت منافع ملی ومصالح عمومی جامعه است. لذا انتظار است در موضوع طرح سوال از رییس جمهور که اخیراً در مجلس مورد بحث قرار گرفته نیز این مسلمات كه مغفول واقع شده،  لحاظ گردد.

2.  باتوجه به آرامش نسبی حاکم شده در بازار و فروکش کردن التهابات اقتصادی طی هفته های اخیر که نتیجه تعامل مجلس و دولت و اجرای طرح های کنترلی – نظارتی بوده است ، انتظار می رفت مجلس و رییس جمهور با برگزاری جلسات تخصصی و دلسوزانه به ادامه این روند کمک می نمودند، اما در این میان چند نفر از نمایندگان - که فراکسیون آنها از اساس زائیده اختلاف افكنيهاي قدرت طلبانه اين طيف بین اصولگرایان در آغاز مجلس نهم است -  پروژه ی فراموش شده سوال از رییس جمهور را با ترفندها و لابی های پشت پرده خود بار دیگر به جریان انداخته و براي اعلام وصول آن تلاش نمود. در این ماجرا البته روشن است که اکثریت امضا کنندگان طرح مذکور با نیت خیر و به قصد اصلاح امور به طور ناخواسته در مسیر تامین منافع سیاسی و انتخاباتی آن جریان خاص قرار گرفته اند.

3.  حلقه تصمیم گیری طیف مذکور که خود را پدر خوانده مجلس و تنها مدافع حقوق و منافع ملت  می داند در بیانیه اخیر و اظهارات خود به بهانه رسیدگی به مشکلات اقتصادی از میان  روشهاي متعدد، گزینه تنش زا و جنجالی طرح سوال از رییس جمهور را مطرح نموده است. گزینه ای که کمتر از یک سال قبل برای اولین بار در تاریخ انقلاب تجربه شده و نتیجه بخش نبودن و حتی نتایج سوء فراوان آن از جمله: افزودن بر  بي اعتمادي عمومي مردم به قوا، بازي با احساسات مردم و ايجاد تنش بيشتر بين قوا در اين شرايط دشوار اقتصادي و كاستن از وحدت و انسجام ملي، به راحتی برای همه قابل پیش بینی است. این در حالی است که طبق نظر همه کارشناسان حتی منتقدان دولت، شکوفایی و هدایت صحیح اقتصاد ملی تنها در گرو آرامش و پرهیز از تنش و التهاب سیاسی است. ما نيز بار ديگر بر سوء تدبيرها و بي مسئوليتي برخي مديران اقتصادي در به وجود آمدن شرايط فعلي تاكيد مي كنيم اما اعتقاد راسخ داريم كه كوبيدن بر طبل لجبازي سياسي و جبهه گيري قوا در برابر يكديگر، هيچ نتيجه اي براي حل مشكلات اقتصادي ملت نخواهد داشت.

4.  افرادی که تلاش دلسوزان نظام در تذکر و یادآوری منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب را تفسیر شخصی و فردی ایشان از نظر رهبری می دانند نسبت به صراحت و روشنی این سخنان  معظم له چه پاسخی دارند که فرموده اند:" سوال ها و تذکرها و از اين چيزهايى كه ابزارهاى نظارت مجلس شوراى اسلامى است؛ اين چيز خيلى لازم و خيلى مهمى است، منتها اين وسيله اى نبايد بشود برای معارضه دو نیرو با یکدیگر 21/3/87 " و در جاي ديگري هم فرموده اند: " هر پرچم اختلافی که بلند شد شما آن را متهم کنید که نفوذی دشمن است هر چند خودش نداند 13/4/68"

     تنها چهار روز پس از هشدارهاي رهبري معظم انقلاب درباره نكشاندن اختلافات مسئولين به ميان مردم و "خيانت قطعي" دانستن استفاده از احساسات مردم در اين جهت توسط ايشان، با كمال تاسف یکی از نمایندگان مجلس اصولگرا که ذینفع اصلی این بازی سیاسی و انتخاباتی است در جلسه علنی اعلام وصول اين طرح و از تريبون مجلس اظهار داشته است:" هیچ دستوری از رهبری معظم انقلاب در این زمینه داده نشده". این چه منطقی است که اشارات و هشدارهاي معظم له را ناديده گرفته و فکر می کند برای هر اختلاف نظري در کشور نیاز به دستور صریح و حکم حکومتی رهبری است؟ آیا  این کار تحمیل هزینه به جایگاه رفیع ولایت مطلقه فقیه و تامین بهترین خوراک براي توپخانه رسانه های استکباری و اجاره ای دشمن نیست؟

5.  متاسفانه در این شرایط و با ادامه اصرار بر طرح سوال از رییس جمهور از سوی این جریان خاص، شاهد ذوق زدگی مفرط رسانه های وابسته به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هستیم. این درحالی است که همین حرکت کردن در مسیر دشمن و تکمیل پازل دلخواه او بارها در تذکرات مقام معظم رهبری مورد تاکید و تبیین قرار گرفته است. معظم له در این خصوص خطاب به نمايندگان مجلس می فرمایند:

 " توجه بکنید در اين اظهاراتى كه بر زبان مى آوريد - هم نطقِ پيش از دستور، هم بيان تذكر، هم راه هاى نظارت بر دولت: سؤال و تذكر و استيضاح - در طرف مقابل و جبهه ى مقابل، دشمن از روى غفلت خود يك پيام غلطى دريافت نكند. چون گاهى اوقات ما قصد بدى هم نداريم، اما طورى حرف مى زنيم كه طرف مقابل از حرف ما دچار اشتباه مى شود؛ خيال مى كند كه يك گرايش طرفدارِ او در بين اين مجموعه وجود دارد؛ آن وقت تشويق مى شود و روحيه پيدا مى كند. مواظب باشيد دشمن روحیه پیدا نکند. 8/3/86 "

     در پایان به نظر می رسد شایسته است نمایندگان محترم مجلس جهت تامین و رعایت مصالح عمومی و منافع ملی و در راستای التزام عملی به بیانیه 220 نفره اخیر خود خطاب به مقام معظم رهبری، با غیر علنی برگزار کردن جلسه سوال از رییس جمهور و یا با تغییر آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و منتفي كردن انجام اين طرح، زمینه جلوگیری از ایجاد تنش و تحریک احساسات اختلاف برانگیزانه دراقشار مختلف جامعه و همچنین موجبات یاس و ناامیدی دشمنان ملت  در اين شرايط حساس داخلي و  بين المللي را فراهم نمایند.

 


1- محمد افکانه- دکتری مدیریت دولتی- دانشگاه علامه طباطبایی
2- میکائیل دیانی-دانشجوی مدیریت بازرگانی-دانشگاه سمنان
3- علی عرب زاده . دانشگاه شهید بهشتی . حقوق . تهران
4- محسن اقبال دوست- دانشجوی حقوق-دانشگاه قم
5- اکبر بهاری-  ارشد آگرواکولوژی- دانشگاه شهید چمران اهواز
6- علی شمس آبادی.علوم سیاسی.دانشگاه مفید قم
7-اسماعيل فضلي زاده كارشناسي حسابداري دانشگاه قم
8- رضا چراغی-ارشد عمران-دانشگاه آزاد اسلامشهر
9- محمدحسین پرتویان - کارشناسی علوم تربیتی - دانشگاه شاهد
10- محمد حسن صادق پور - مهندسی صنایع- دانشگاه صنعتی قم
11- زین العابدین محمدی طلبه مدرسه علمیه امام صادق (ع) پرند تهران
12- محمد وحدتی طلبه مدرسه علمیه امام صادق (ع) پرند تهران
13- رضا محرمی طلبه مدرسه علمیه امام صادق (ع) پرند تهران
14- ناصر مشهدی طلبه مدرسه علمیه امام صادق (ع) پرند تهران
15- سعید بهاری طلبه مدرسه علمیه امام صادق (ع) پرند تهران
16- حمید میعادی طلبه مدرسه علمیه امام صادق (ع) پرند تهران
17- فاطمه سادات سيدي طلبه جامعه الزهرا سلام ا... عليها-قم
18- حميده محمد پور نقده طلبه جامعه الزهرا سلام ا... عليها-قم
19- كامران كيانپور دانشجوي حقوق بوعلي - همدان
20- مهدی عظمتی مدرسه علمیه المهدی کاشان
21- رضا غنبری مدرسه علمیه المهدی کاشان
22- محمدرضا غياثي وحبيب صالحي نسب - علوم سياسي آزاد -مشهد
23- حجت اله احدخاني-مدرسه امام صادق عليه السلام - قم
24- علي محمد سعادتخو-مدرسه امام صادق عليه السلام - قم
25- سيدكمال حاج سيد جوادي-مدرسه امام صادق عليه السلام
26- محمدعلي برزگر كاشي-دانشجوي مديريت دانشگاه پيام نورقم
27- حسنعلي ميرموحدي-دانشجوي مديريت دانشگاه پيام نورقم
28- رسول محمد صادقي-دانشجوي مديريت دانشگاه پيام نورقم
29- جواد نقاش قمي-دانشجوي مديريت دانشگاه پيام نورقم
30-محمد جواد حق وردي دانشجوي فقه ومباني دانشگاه قم
31- علي اخروي -دانشجوي حقوق دانشگاه مفيد قم
32- علی امین زاده دانشجوی دانشگاه قم
33- حمیدرضا حیدری دانشجوی فیزیک دانشگاه بوعلی سینا همدان
34- مهران شهبازی/ کارشناسی ارشد رشته مکانیک/ دانشگاه صنعتی اصفهان
35- علیرضا عبادی دانشجوی مکانیک دانشگاه علوم و تحقیقات اراک
36- علی بهشتی مهندسی عمران دانشگاه بوعلی سینا همدان
37- عباس مولايي طلبه مدرسه علميه صدوقي قم
38- مطهره عطاپور پرستاري دانشگاه آزاد اصفهان
39- محدثه روزبهاني پرستاري دانشگاه آزاد اصفهان
40- نجمه شربت ساز پرستاري دانشگاه آزاد اصفهان
41- نيكا كاملي پرستاري دانشگاه آزاد اصفهان
42-محمد نبي رضاخاني مدرسه معصوميه قم
43- محمد صادق كشوري - دانشجوي اقتصاد- دانشگاه مفيد قم
44- صادق حسني مرام-مدرسه علميه امام صادق عليه السلام گرگان
45- روح اله عليمرداني-مدرسه علميه امام صادق عليه السلام گرگان
46- محمد شمايي-مدرسه علميه امام صادق عليه السلام گرگان
47-دانیال همت/کارشناسی‌ارشد اقتصاد انرژری/دانشگاه علامه
48- محمد زمان جرجاني دانشجوي مهندسي زراعت دانشگاه منابع طبيعي گرگان
49-  مجيد پور عبدي - طلبه مدرسه علميه صدوقي قم
50- آرش نوری- مهندسی منابع آب دانشگاه تهران
51- حسین حسنی-دانشجوی دانشگاه پیام نور قم
52- سیمین محمود زاده-دانشجوی ریاضی-دانشگاه شهرکرد
53- مسعودملکی - کامپیوتر-دانشگاه قم
54- محدثه عسگری راد-فقه و مبانی حقوق دانشگاه قم
55- مجتبی صادقیان-طلبه-موسسه امام خمینی(ره)
56- جعفرحسن خاني - دانشجوي ارشدعلوم سياسي دانشگاه گيلان
57- فاطمه نظری-حسابداری دانشگاه آزادقم
58- م.ادیانی-مامایی دانشگاه آزادقم
59-سجادسهیلی-دانشگاه قم
60- سید عمار علی جعفری-علوم قرآن و حدیث-دانشگاه قم
61- محمدجواد ابراهیمی -میکروبیولوژی دانشگاه آزاد قم
62-محمد صالح بهبهاني كارشناسي حسابداري دانشگاه آزاد اسلامي قم
63- سودابه حق شناس- علوم سیاسی - دانشگاه شیخ مفید قم
64-
مونایوسف نژادایرانی - فلسفه- دانشگاه شیخ مفید قم
65-
معصومه نصرالله زاده، فقه و حقوق-دانشگاه پیام نور قم
66- محدثه نصرالله زاده، حقوق-دانشگاه پیام نور قم
67- فائزه سعادتمند، روانشناسی-دانشگاه پیام نور قم
68- حانیه فروزانفر، تاریخ-دانشگاه پیام نور قم
69- صدیقه داودی، کتابداری و اطلاع رسانی-دانشگاه پیام نور قم
70- فاطمه یارمحمدی، زیست عمومی-دانشگاه پیام نور قم
71- بهاره جوهری، حقوق-دانشگاه پیام نور قم
72- اعظم سرمدی، ریاضی-دانشگاه پیام نور قم
73- فاطمه شریفی، حقوق-دانشگاه پیام نور قم
74- زهرا اکرامی مقدم، مدیریت دولتی-دانشگاه پیام نور قم
75- طاهره عبدالله پور، ادبیات-دانشگاه پیام نور قم
76- بانو راستگو، روانشناسی-دانشگاه پیام نور قم
77- سيد محمدرضا موسوي نژاد دانشجوي علوم تربيتي دانشگاه قم
78- مصطفی روحی  - علوم قرآن و حدیث -دانشگاه قم
79- امير حسن خاني-مدرسه علميه صدوقي قم
80- امین الله قربانی- علوم کامپیوتر- دانشگاه قم
81- حسین نوبهاری- علوم تربیتی- دانشگاه قم
82- محمد تقی حیدری - کارشناسی ارشد علوم قرآنی -دانشگاه قم
83- قدرت اله گل زاده . طلبه مدرسه علمیه صدوقی . قم
84- مهری حبیب زاده-رشته معارف اسلامی و فلسفه -موسسه امام خمینی
85- میترا فرخی- تربیت بدنی- دانشگاه آزاد ارومیه
86- نصیبه عیسی خواجه-حقوق- دانشگاه پیام نور ارومیه
87- مرضیه یاری - ادبیات- دانشگاه پیام نور ارومیه
88- مریم کریمی-فقه و مبانی حقوق-دانشگاه قم
89- میثم علی پور-دانشکده پزشکی آزاد تبریز-علوم آزمایشگاهی بالینی
90- فریبا نصیری میلانی-دانشکده پزشکی آزاد تبریز-پزشکی
91- مریم علیپور قلعه مسکن-دانشگاه ارومیه-اقتصاد بازرگانی
92- لیلا میرآقایی-علوم پزشکی ارومیه-اتاق عمل
93- مائده عصری-آزاد مرند-علوم آزمایشگاهی
94- زهره احمدی - اقتصاد - دانشگاه مفید قم
95-
عبد الله محمد حسینی . طلبه مدرسه علمیه صدوقی . قم
96- كريم پورحسيني - ارشد تاريخ پيام نور قم
97- محمد امین کیانی - دانشجوی فقه و حقوق- دانشگاه قم
98- محیا ایرجی-دانشجوی کارشناسی فلسفه و کلام اسلامی -دانشگاه قرآن وحدیث شهرری
99- فاطمه عقیقی-دانشجوی ارشد نهج البلاغه-دانشگاه علوم قرآن و حدیث-پردیس تهران
100- معصومه عظیمیان-ارشد نهج البلاغه-دانشگاه علوم قرآن و حدیث- پردیس تهران
101- وحید اسدی- علوم سیاسی - دانشگاه مفید قم
102- محمد مهدي پورابراهيمي- حقوق دانشگاه آزاد كرمان
103- محمد علي خوش سلوك مرندي- رياض دانشگاه اروميه
104- زهرا خوش سلوک مرندی-دانشجوی حقوق-دانشگاه آزاد ارومیه
105- ماکان یوسف نژادایرانی-نرم افزار-دانشگاه آزاد ارومیه
106- حمیده ناصرپور-اقتصاد-مفید
107- حسن سموات- دانشجوي باغباني دانشگاه بوعلي سينا همدان
108- فاطمه محمدي - كارشناسي تاريخ دانشگاه بيرجند
109- اسما سادات شاه موسوی-رشته مدیریت- دانشگاه قم
110- امیررضا ودایع خیری - کارشناسی علوم تربیتی - دانشگاه فرهنگیان مشهد
111- سید علیرضا سادات صفوی- علوم سیاسی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد
112- حمیدرضا جیهانی، فلسفه هنر، هنر تهران
113- سمواتی-بوعلی همدان
114- محمد رضا حیاتی - دانشجوی ارشد برق - علوم تحقیقات سمنان
115- سید مرتضی موسوی نژاد - کارشناسی حقوق - دانشگاه بیرجند
116- علی کرد کتولی - کارشناسی مکانیک - دانشگاه بیرجند
117- صادق نصرالهی - کارشناسی جغرافیا و برنامه ریزی شهری - دانشگاه بیرجند
118- سید مهدی حاجی آبادی - کارشناسی الکترونیک - دانشگاه بیرجند
119- محسن جلالیان مقدم - کارشناسی نرم افزار - دانشگاه بیرجند
120- محمد علی کول - کارشناسی علوم سیاسی - دانشگاه بیرجند
121- سید سجاد فکور - کارشناسی الکترونیک - دانشگاه بیرجند
122- مجید جهانی نسب - کارشناسی الکترونیک -دانشگاه بیرجند
123- رضا اسماعیلی - کارشناسی الکترونیک - دانشگاه بیرجند
124- رضا زمانی - کارشناسی حقوق - دانشگاه بیرجند
125- مجتبی مرادی - کارشناسی فناوری اطلاعات - دانشگاه بیرجند
126- حمید نظریان - کارشناسی مکانیک - دانشگاه بیرجند
127- حمید عباسی مقدم - کارشناسی عمران - دانشگاه بیرجند
128- علیرضا هاشمی - کارشناسی مخابرات - دانشگاه بیرجند
129- حورا سفرگر - جغرافیا و برنامه ریزی شهری- دانشگاه رشت
130- سید احسان فاطمی - علوم سیاسی -دانشگاه پیام نور نجف آباد
131- علی اسدی-حقوق-دانشگاه آزاد واحد خوراسگان
132- علیرضا کریمی - کارشناسی ارشد زمین شناسی- دانشگاه خوارزمی
133-سیده فائزه فاضلیان-کارشناسی شنوایی شناسی-دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
134- عاطفه شجری-کارشناسی الهیات و معارف اسلامی-دانشگاه قران و حدیث-پردیس تهران
135- فاطمه حقیقت گو-مطالعات فرهنگی و رسانه-دانشگاه تهران
136- سید محمود احمدی-دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر-دانشگاه آزاد شیراز
137- محمدامين بلداجي- حسابداري دانشگاه آزادقم - پرديسان
138- رضا عناصري-مديريت صنايع دانشگاه آزادقم - پرديسان
139- كورش ميرحسيني-مترجمي دانشگاه آزادقم - پرديسان
140- موسي الرضا علوي كاشاني مكانيك - آزاد كاشان
141- سيده نسرين علوي كاشاني - مديريت پيام نوركاشان
142- رامین شمسایی نیا -کارشناسی ارشد مدیریت رسانه- دانشگاه علامه طباطبایی
143- مرتضی - برق -دانشگاه صنعتی قم
144- اکرم معینی-کارشناسی ارشد حقوق -دانشگاه تهران
145- زینب حیدری- ریاضی -دانشگاه مازندران
146- سید یاسر یعقوبی دانشگاه صنعتی اصفهان
147- محمد فولاد چنگ -دانشگاه صنعتی اصفهان
148- سید علیرضا فروغی -دانشگاه صنعتی اصفهان
149- احمد طالعی- دانشگاه صنعتی اصفهان
150- امیر حسین نرگسیان- دانشگاه صنعتی اصفهان
151- محمد باریکلو- دانشگاه صنعتی اصفهان
152- عرفان حقدوست -دانشگاه صنعتی اصفهان
153- علی خانی -دانشگاه صنعتی اصفهان
154- محمد علی اسدی -دانشگاه صنعتی اصفهان
155- مرتضی شیخ النصاری- دانشگاه صنعتی اصفهان
156- مجتبی امینی- دانشگاه صنعتی اصفهان
157- سجاد شکریان- دانشگاه صنعتی اصفهان
158- مرتضی امامقلی-فقه و حقوق-دانشگاه قم
159- محسن صیامی - مهندسی برق - دانشگاه ارومیه
160- قاسم حیدری - مهندسی معدن - دانشگاه ارومیه
161- جعفر محمدی-کارشناسی ارشد فقه و حقوق-ازاد بیرجند
162- محسن قدوسی - مدیریت -دانشگاه شیخ بهایی اصفهان
163- حمیدرضا محمد امینی - ارشد مکاترونیک - آزاد کاشان
164- پیمان لطیفی-ارشدحقوق-دانشگاه تبریز
165-
ابوالقاسم محمددوست - داروسازی -دانشگاه علوم پزشکی مشهد
166- حسن احمديان - كارشناسي ارشد مديريت دولتي
167- محمد کاظم ابوترابی طلبه حوزه علمیه قم
168- محسن چک نژادیان - کارشناسی کامپیوتر - دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد
169- محمدامین حسام-کارشناسی زبان و ادبیات فارسی-دانشگاه تهران
170- ابوالفضل طیبی حسن آبادی- طلبه حوزه علمیه شیخ عبدالحسین تهران
171- محمدرضا كوشكي -رشته حقوق-دانشگاه آزاد اسلامي ساري - مازندران
172- مريم جهانگيري معز-مهندسي معماري-آزاد همدان
173- نریمان رسولی- دانشجوی نرم افزار کامپیوتر - دانشگاه آزاد ماهشهر
174- علی محمودی-مهندسی کامپیوترگرایش نرم افزار -دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت
175- زهرا زارع - كارشناسي ارشد علوم قراني- دانشگاه شيراز
176- سجاد سلیمی - مهندسی صنایع - پیام نور نیشابور
177- سمیه بابائیان- کارشناسی حسابداری -دانشگاه پیام نور نجف آباد
178- محمدعلی ساغری زاده - دانشجوی علوم سیاسی پیام نور نجف آباد
179- سیدمحمدابراهیم میرغفاری- پیام نور ری- مهندسی کامپیوتر نرم افزار
180- ابوالفضل مظاهری-علوم ارتباطات اجتماعی-پیام نور مرکز اصفهان
181- سولماز دارابیان- دانشگاه ازاد مرند
182- سجاد خادمی برازجانی - کارشناسی فناوری و اطلاعات- دانشگاه گناوه
183- حمیدملکی-مدیریت بیمه اکو-دانشگاه علامه طباطبایی
184- محمدلاله - کارشناسی ادیان وعرفان تطبیقی- دانشگاه تهران
185- علی عبدی-مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران
186- محمد مقدم-مدیریت مالی دانشگاه تهران
187- مصطفی عابدی-مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران
188- سید محسن امام-مدیریت مالی دانشگاه تهران
189- رضا اسلامی -مدیریت مالی -دانشگاه تهران
190- محسن شیرکوند-دامپزشکی -دانشگاه تهران
191- رضا ارجمندی-دامپزشکی -دانشگاه تهران
192- علی ایروانی-دامپزشکی-دانشگاه تهران
193- علی داوودی-دامپزشکی-دانشگاه تهران
194- کسری جنیدی-مدیریت بازرگانی-دانشگاه تهران
195- مصطفی میرآخوری-علوم اجتماعی-دانشگاه تهران
196- محمدکاظم عبدالحمیدی-علوم سیاسی-دانشگاه تهران
197- مهدی عظیمی-علوم سیاسی-دانشگاه تهران
198- امین گودرزوند-جغرافیا-دانشگاه تهران
199- حسن رضایی-جغرافیا-دانشگاه تهران
200- وحید قاسمی-جغرافیا-دانشگاه تهران
201- مجید سبزه-مدیریت مالی-دانشگاه تهران
202- مهدي امان زاده - مديريت- پيام نور تبريز
203-مریم غیاثوند-طلبه مدرسه علمیه حجت عج-تهران
204- نرگس روزبهاني- زبان و ادبيات عرب -دانشگاه قم
205- علي طحاني - فيزيك-دانشگاه قم
206- داود بشيرزاده- ارشد ارتباطات- دانشكده صدا و سيما
207- س. زال - دانشگاه معارف قم
208- سپیده نوروزی دانشجوی علوم اجتماعی دانشگاه تهران
209- مرتضی پارسی-دانشجوی ارشد علوم سیاسی-دانشگاه آزاد مشهد
210- محيا ضرابيان- دانشجوي كارشناسي مهندسي نرم افزار- دانشگاه پيام نور البرز
211- محمد عزیزی-رشته علوم ارتباطات اجتماعی- دانشگاه اراک
212- عالیه حنیف نژاد - فیزیک - دانشگاه قم
213- علی عباسی_مهندسی نقشه برداری_دانشگاه امین
214- محمدمهدی شعبانی فرد - دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
159-اسماعیل برزگر-کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه گیلان
پاسخ
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۱
۱۱
۶
من هم دانشجوی کارشناسی ارشد تهرانم و اگر بناست عده ای احمق سوال از رییس جمهور اجرا کنند می خوام که علنی برگزار بشه
پاسخ
مرادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۱
۱
۱
طیبه نقدی مرادی دانشگاه حضرت معصومه (س)قم رشته حسابداری
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۱
۱
۷
نمايندگان حق دارند از رئيس جمهوري كه مردم و اوضاع اقتصادي كشور را به اين ... سوال كنند.
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۴ - ۲۶ آبان ۱۳۹۱
۱
۳
بایدریس جمهوربه مجلس بیاید گزافه گویی نکنید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۲۷ آبان ۱۳۹۱
۰
۱
شماها نبودید که از دیوار سفارت انگلیس میرفتید بالا؟؟؟؟؟
پاسخ
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۲۷ آبان ۱۳۹۱
۴
۰
به نظر شما کی موقع سوال از نماینده کان خدمتکذار و زحمتکش و ولایتمدار میرسد.ایکاش مرجعی هم برای پاسخکویی به شکایات از نمایندکان متخلف وقانون کذار قانونکریز وجود داشت...ایکاش...
پاسخ
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۲۷ آبان ۱۳۹۱
۳
۰
با سلام .کی هنکام پاسخکویی نمایندکان منتخب مردم بابت قانون های غیرقابل اجرایشان به مردم میرسد.ایا کسی هست که به اعمال خلاف وقانکذاریهای لجوجانه انها رسیدکی واعمال نظر کند.ایا نمیشد بدور از حسادت وسیاست زدکی ولجاجت این سالها را با موفقییت بیشتری پشت سر کذاشت وخون به دل رهبری عزیز وملت شهید پرور نکرد***بهتر نیست این ها که منتخبان ملت نام دارند کمی با خود بیندیشند.ایا رییس جمهوری با ارای 24000000منتخب این مردم نیست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۲۸ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
به نظر من قانون باید اجرا شود حتی اگر تلخ باشد و به نظر من این خواسته اکثر افراد جامعه است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها