يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۹۳۱۵
زمان انتشار: ۱۸:۰۱     ۲۴ بهمن ۱۳۸۹
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همیشه نسبت به اقدامات غیرقانونی و آشوب طلبانه از سوی گروه‌های سیاسی واکنش تندی نشان می‌دادند و از مردم می‌خواستند تا با این افراد برخورد کنند.

شبکه ايران:به عنوان مثال، ایشان در سالگرد قیام تاریخی ۱۵ خرداد و در واکنش به برخی تحرکات‌ گروهک‌های سیاسی و اغتشاشگر، پیامی را خطاب به مردم منتشر و اعلا کردند: «اینک باز تفاله‏هاى رژیم خونخوار سابق در صددند که با کمک و همکارى‏ گروهکهاى واپسزده و قلمداران غرب و شرق‏زده، تجدید حیات کنند و با قلمهاى به ظاهر خلقى و زبانهاى فریبنده، در خارج و داخل، جمهورى اسلامى را متزلزل کنند و در جهان، جمهورى ما را رژیمى ظالمانه و بد‌تر از رژیم پهلوى معرفى کنند و افکار عمومى را مشوش و به ابرقدرت‌ها مشروعیت دخالت در امور کشور دهند.

اینان با نام آنکه در ایران، قانونى نیست و در ایران حکومت جنگل پابرجاست و به نام آنکه تمام نهادهاى جمهورى، بر خلاف قوانین دنیا، به غارت اموال و اتلاف نفوس دست زده‏اند، مى‏خواهند راه را براى اربابان خود یا ابرقدرت شرق و بلوک کمونیست یا ابرقدرت غرب و بلوک سرمایه دارى باز کنند و ایران عزیز را با اسم آزادى که مراد آنان بى‏بند و بارى است به لجن بکشند و ملت مسلمان را از صحنه خارج کنند.

اینان، آزادى مسلح بودن در مقابل حکومت اسلامى و آزادى در ایجاد اغتشاش را مى‏خواهند. اینان آزادى ژ- ۳ براى نابودى اسلام و جمهورى اسلامى را مى‏خواهند و این آزادى‌‌‌ همان است که پیامبران و اسلام و رهبران آن، در سرتاسر تاریخ با آن به جنگ برخاسته‏اند و خود را فدا کرده‏اند، و ما نیز به حکم پیروى از آنان در صحنه هستیم. و غربزدگان آزادى به شکل غرب که حتى آزادى جنسى به حد فجیع آن و آزادى مراکز فحشا را طالبند، اسلام و جمهورى اسلامى مخالف ایده‏هاى حیوانى آنان است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها