أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۹۳۳۷۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۲۴ آبان ۱۳۹۱
رسانه های عراقی از بازداشت 21 فرد مسلح در این کشور در آستانه محرم الحرام خبر دادند که این افراد در صدد ترور زائران حسینی بودند.
مهر به نقل از خبرگزاری براثا نوشت: نیروهای امنیتی عراق در آستانه ماه محرم 21 فرد مسلح را بازداشت کردند. این افراد برای حمله به زائران حسینی برنامه ریزی می کردند.

این افراد اعتراف کردند که قصد داشتند با خودروهای بمبگذاری شده در ماه محرم زائران حسینی که خود را از سرتاسر عراق به کربلای معلی می رسانند هدف قرار دهند.

اغلب این افراد راننده خودروهای اجاره ای در منطقه القضاء بوده اند که برای بازجویی به گروه های ویژه قضایی ارجاع داده شده اند.

پیش بینی می شود با فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری امام حسین سالار شهیدان (ع) در عراق تروریست های تکفیری حملات خود را در این ماه شدت بخشند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها