أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۹۳۳۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۴ آبان ۱۳۹۱
اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که دادگاه عمومی شهر مکه مکرمه یک حاجی کویتی به نام «فالح الظفیری» را به اتهام قتل عمد یک جوان سعودی بازداشت و روانه زندان کرد.
شیعه آنلاین،  گفته می شود این حاجی کویتی در أیام حج با جوان سعودی به شدت درگیر شد که در آن جوان به قتل رسید. حاجی کویتی پس از بازداشت به جرم خود اعتراف اما گفت غیر عمد او را کشته است. 

 
در همین راستا رسانه های سعودی نیز ضمن تأیید این خبر اعلام کردند که این حاجی کویتی به شدت ابراز ندامت کرده اما دادگاه عربستان دستور داده تا زمان برگزاری دادگاه باید او در زندان بازداشت باشد.

 
«فالح الظفیری» در این باره گفت: من با هدف انجام اعمال حج به عربستان سفر کردم. هدفم دعوا کردن نبود. همه ماجرا یک حادثه اتفاقی بود که از روی عصبانیت دو طرف رخ داد.

 
رسانه های سعودی در این باره نوشتند: پیش بینی می شود که دادگاه حکم اعدام این حاجی کویتی را صادر کند اما با توجه به ندامت او و تلاش وکلای مدافعش برای راضی کردن خانواده مقتول، این احتمال وجود دارد که او مورد عفو قرار گیرد زیرا زائر خانه خدا بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها