يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۹۳۸۸
زمان انتشار: ۱۷:۰۶     ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا در دخالتی آشکار در امور داخلی کشورمان به حمایت وقیحانه از فتنه‌گران و معدود اغتشاشگرانی پرداخت که روز 25 بهمن، امنیت و آسایش مردم را هدف قرار داده بودند
به گزارش شبکه ایران، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا در دخالتی آشکار در امور داخلی کشورمان به حمایت وقیحانه از فتنه‌گران و معدود اغتشاشگرانی پرداخت که روز 25 بهمن، با برپا کردن اغتشاش امنیت و آسایش مردم را هدف قرار داده بودند.
وی در سخنان سخیف و مداخله‌جویانه خود از آنچه "شجاعت معترضان" خواند، تقدیر به عمل آورد و بر حمایت ایالات متحده از "آرمان‌های آنان" تاکید کرد.
به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، وی همچنین در مصاحبه با تلویزیون عربی "الحره"، وابسته به دولت آمریکا، از جمهوری اسلامی ایران به عنوان دیکتاتوری نظامی یاد کرد! این سخنان کلینتون در حالی مطرح می‌شود که دیکتاتوری‌های نظامی مورد حمایت آمریکا یکی پس از دیگری در منطقه ساقط می‌شوند تا آمریکا هر روز در خاورمیانه منزوی‌تر از روز قبل شود.
وزیر امور خارجه آمریکا که ظاهرا تصمیم دارد به هر نحو ممکن عقده‌های ناشی از خیانت همسرش به وی در جریان "مونیکا لوینسکی" و همچنین سرخوردگی‌های ناشی از سقوط دیکتاتورهای متحد کشورش را با اراجیف‌بافی علیه نظام‌های مردم‌سالار خاورمیانه تخلیه کند، تصریح کرد: "بگذارید به طور صریح و مستقیم از آرمان‌های مردمی که امروز به خیابان‌های تهران آمده‌اند، حمایت کنم." وی به هیچ‌ وجه به حضور حماسی مردم ایران در تظاهرات 22 بهمن اشاره نکرد!
وی بدون اشاره به سیاست‌های ریاکارانه آمریکا و متحدان غربیش در خاورمیانه که با وجود حمایت لفظی از دموکراسی، همواره متحد دیکتاتورهای آدمکش بوده‌اند، گفت: "آنچه امروز در ایران اتفاق می‌افتد بیانگر شجاعت مردم این کشور است و نشان‌دهنده دو رویی رژیم ایران که طی سه هفته گذشته مرتبا آنچه در مصر در جریان بود را می‌ستود."
هیلاری کلینتون گفت که مردم ایران نیز سزاوار برخورداری از حقوقی هستند که معترضان در مصر خواهان آن شده بودند و افزود: "ما از حقوق جهان شمول مردم ایران حمایت می‌کنیم." وی نگفت که 18 روز قبل از سقوط مبارک، چه کسی رژیم وی را رژیمی باثبات خوانده بود؟!
ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه بریتانیا نیز گفته است که مقام‌های ایرانی باید به حق آزادی بیان و تجمع مسالمت‌آمیز مردم احترام بگذارند. وی نیز که کشورش سابقه طولانی در استعمار ایران و منابع نفت آن دارد، حرف‌های کلینتون را تکرار کرد. 
گفتنی است، برخی عناصر اغتشاشگر که روز گذشته با حمایت گسترده رسانه‌های غربی با هدف اغتشاش به خیابان‌های تهران آمده بودند، با هوشیاری مردم بار دیگر با ناکامی مواجه شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها