أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۹۴۱۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
بنا به درخواست نمایندگان مجلس، جلسه دیدار با رئیس جمهور به تعویق افتاده است.
به گزارش 598، خانه ملت نوشت: محمد تنگستانی‌نژاد مديرکل امور نظارتی معاونت پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه تعداد زیادی از نمایندگان مجلس اعلام کرده‌اند این روزها در جلسات عزاداری امام حسین (ع) شرکت می‌کنند یا خود میزبان این جلسات هستند، گفت: بنا به درخواست نمایندگان مجلس، جلسه دیدار با رئیس جمهور به تعویق افتاده است.

وي با بیان اینکه این نشست ارتباطی با جلسه علنی طرح سؤال از رئیس جمهور دارد،‌افزود: نشست بعدی احمدی‌نژاد با نمایندگان مجلس به بعد از جلسه سؤال از رئیس جمهور، برگزار خواهد شد.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا زمان بعدی نشست نمایندگان مجلس با رئیس جمهور قطعا مشخص شده است؟، تصریح کرد: هنوز زمان این نشست مشخص نیست و پس از هماهنگی نهاد ریاست جمهوری با هیأت رئیسه مجلس، زمان آن مشخص خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
فقط اسامي شركت كنند ه گان را اعلام نماييد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها