کد خبر: ۹۴۳۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
عليزاده طباطبايي در مورد برخي شايعات مبني بر احتمال آزادي قريب الوقوع مهدي هاشمي گفت: مهدي همچنان در بازداشت به سر مي‌برد و تا چند روز ديگر مدت بازداشت دو ماهه وي تمام مي‌شود.
به گزارش 598 سيد محمود عليزاده طباطبائي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در مورد برخي شايعات مبني بر احتمال آزادي قريب الوقوع مهدي هاشمي  اظهار داشت: مهدي همچنان در بازداشت به سر مي‌برد و تا چند روز ديگر مدت بازداشت دو ماهه وي تمام مي‌شود.

وكيل مهدي هاشمي افزود: در صورت نياز به ادامه بازداشت موكلم، دادگاه بايد در اين خصوص تصميم گيري كند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر موارد تفهيم اتهام شده به مهدي هاشمي گفت: ديداري با وي نداشته‌ام و در جريان جزئيات موارد تفهيم اتهام شده به مهدي هاشمي قرار ندارم.

عليزاده طباطبايي همچنين شايعه بازداشت خود را نيز تكذيب كرد.

وكيل مهدي هاشمي با اشاره به شكايت مهدي هاشمي  از برخي رسانه‌ها خاطرنشان كرد: از 3 مهر ماه تاكنون حدود 13 شكايت از رسانه‌هاي مختلف به دادسراي فرهنگ و رسانه ارجاع دادم و از برخي رسانه‌ها مانند خبرگزاري فارس و رجانيوز بيش از يك بار شكايت كرده‌ايم.
 
سايت خبري رجا نيوز هم امروز با درج خبري با عنوان "بازداشت يکي از عناصر حلقه اول مهدي هاشمي و دور جديد شايعه سازي" نوشت: فرد بازداشت شده از عناصر موثر در فتنه 88 و جزو حلقه اول مرتبطين با مهدي هاشمي است و در پي بازداشت وي، امروز شايعه‌اي با اين مضمون مطرح شده است كه مهدي هاشمي تا يك هفته ديگر آزاد خواهد شد.

به نظر مي‌رسد هدف از طراحي و انتشار اين شايعه، اعمال فشار به قوه قضائيه براي ناتمام ماندن تحقيقات باشد، اين در حالي است كه قوه قضائيه در رسيدگي پرونده مهدي هاشمي در حدود دو ماه اخير پس از بازداشت او عملكرد منطقي و قانوني داشته و در عين طي كردن روندهاي قانوني فرصت بهانه جويي و مظلوم نمايي را به متهم نداده است.

گفته مي‌شود فرد بازداشت شده اطلاعات جزيي از اقدامات مهدي هاشمي در جريان حوادث سال 88 در اختيار دارد و در تكميل ابعاد اين پرونده بسيار موثر خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها