امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۹۴۴۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
پدر شهيد صانع ژاله با بيان اينكه فرزند شهيدش فردي معتقد و حافظ قرآن بود، گفت: قاتلان ازخدا‌بي‌خبر پسرم را نمي‌بخشم چرا كه آنها نگذاشتند ميوه زندگي‌ام ثمر دهد.
به گزارش فارس، عوامل فتنه‌گر و گروهك مزدور و تروريستي منافقين روز گذشته (دوشنبه) با برپايي تجمعات غيرقانوني و راه‌اندازي اغتشاشات خياباني در برخي معابر تهران به ‌سوي رهگذران آتش گشودند كه در جريان اين تيراندازي يكي از دانشجويان دانشگاه هنر تهران به شهادت رسيد.

صانع ژاله متولد سال ۶۳ از هموطنان كردزبان اهل پاوه و دانشجوي رشته نمايش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط يكي از گروه‌هاي تروريستي منافقين در خيابان امير اكرم تهران با تير مستقيم مورد هدف قرار گرفت كه پس از اعزام به بيمارستان به شهادت رسيد. گروهك تروريستي منافقين همچنين ۴ نفر ديگر از هموطنانمان را با تير مستقيم مورد هدف قرار دادند كه آنها مجروح شده، در بيمارستان تحت مداوا هستند. 

تجمع غيرقانوني فتنه‌گران، عناصر منافقين، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخي خيابان‌هاي شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتي شد كه با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و ديگر عوامل مزدور مجبور به ترك صحنه شدند. 

قادر ژاله پدر شهيد صانع ژاله در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاوه در شكايت از سران فتنه اظهار داشت: پسرم حافظ قرآن بود و همه عمرش را براي خدا كار مي‌كرد اما عده‌اي از خدا بي‌خبر نگذاشتند ميوه زندگي‌ام به ثمر برسد. 

وي در حالي که بغض سنگيني گلويش را مي‌فشرد ادامه داد: صانع تاكنون آزارش به كسي نرسيده بود و جوان معتقدي بود اما از خدا بي‌خبران او را از ما گرفتند. 

پدر شهيد ژاله همچنين تأكيد كرد: من او را در راه خدا دادم؛ خدا هم حتما از من و او راضي است و اميدواريم همه ما مورد عفو الهي قرار بگيريم. 

همچنين سعيد كشن‌فلاح رئيس دانشگاه هنر نيز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، با تسليت شهادت صانع ژاله دانشجوي دانشگاه هنر، اظهار داشت: ژاله دانشجوي ترم ۳ گرايش ادبيات نمايشي رشته هنرهاي نمايشي دانشگاه هنر بود كه در جريان تجمعات غيرقانوني ديروز تهران توسط عوامل تروريستي منافقين به شهادت رسيد. 

وي با بيان اينكه ژاله از دانشجويان بسيجي و حافظ قرآن دانشگاه هنر بود، افزود: شهادت اين دانشجوي خوب و مومن، تمام خانواده دانشگاه هنر كشور را ناراحت و داغدار كرده است. 

بر اساس این گزارش بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي كشور و ساير اتحاديه‌هاي بزرگ دانشجويي به همراه نمايندگان مجلس و شخصيت‌هاي كشور ترور اين دانشجوي بسيجي را به شدت محكوم كرده و بر محاكمه فوري موسوي و كروبي تأكيد كردند. 

بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي كشور اعلام كرده است كه مراسم تشييع پيكر شهيد صانع ژاله دانشجوي بسيجي دانشگاه هنر تهران كه روز گذشته در اغتشاشات خياباني مورد هدف تير مستقيم گروهك تروريستي منافقين قرار گرفت، ساعت ۹:۳۰ فردا (چهارشنبه) از مقابل دانشگاه هنر تهران، چهار راه ولي‏عصر(عج) به سمت دانشگاه تهران برگزار مي‌شود. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۲
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۲۲
۱۴
دروغ های شاخدار فارس را منعکس نکنید
عکسهای ایشان با مرحوم منتظری و اثبات جعلی بودن کارت بسیج ایشان (شماره سریال جعلی و مهره سپاه پاوه بر روی کارت و شماره صندوق پستی به آدرس تهران پشت کرت) برای شما حجت نیست
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۲۷
۳
از خدا باید ترسید و همواره باید حقیقت را گفت حتی اگر به ضرر شما باشد.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۱۸
۱۳
اقای محسن رضایی عزیز متاسفم که در ازمون ملت مردود شدید . شما و سایر دوستانتان هر چقدر به مردم دروغ بگویید به خودتان و وجدانتان نمیتوانید دروغ بگویید. امیدوارم خداوند هر چه زودتر امرین و عاملین شهادت شهید صانع ژاله و دیگر شهیدان سبزمان را به کیفر برساند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۱۶
۹
ما هم که خوابیم. هیچی حالیمون نیست. فقط شما می فهمین! خودتی جونم خودتی!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
۱۶
۷
خوشم اومد 20.30 با برادرش مصاحبه کرد! چرا بعضیا فکر میکنن صدای آمریکا راست میگه ؟!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۸۹
۶۵
۱۴
اگرچه صانع عضو بسیج شهری بوده اما در دانشگاه عضویت بسیج نداشته. لطفا وقتی اطلاعاتتون کافی نیست اطلاع رسانی غلط نکنید! و انقدر با کلماتی که باعث تشنج میشن بازی نکنید! چیزی که الان مهمه اینه که او بیگناه به شهادت رسیده اون هم درشلوغی غیر قانونی ای که موسوی و کروبی( لعنت ا... علیهما) مسببش بودن. ایشالا خدا هرچه زودتر شر قاتلشو به اضافه ی موسوی و کروبی از این دنیا کم کنه!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۲۷ آبان ۱۳۹۰
۱۲
۱۷
خداي هم اون بالا هست ديگه بسه جهالت به خود بيايم كجاس كوروش كه اين ايران ويران را ببيند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰
۱
و الله که ما از ماجرا بی خبریم
اما به قول داداشم که میگه
اگه حق باشه میرسه
پاسخ
شر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
اره داداشت راس میگه
حق میمونه نا حقه که رفتنیه

رمز ماست ایستاده مردن...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۱
۲
۱
bhhft665567
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۵
۳
لعنت به هرچی آدم دروغگو!!ما که نفهمیدیم صانع کدوم وری بود!!
پاسخ
ناشناس
United States
۲۱:۴۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۱۲
۴
برای این دولت متاسفم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها