أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۹۵۱۴۹
زمان انتشار: ۲۲:۴۶     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
به گزارش 598 به نقل از ایسنا، مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی دو فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی از حدود یک ماه پیش در زندان به سر می برند. پسر دوم رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دوم مهرماه بلافاصله پس از ورود به تهران مورد بازجویی قرار گرفت و روز بعد از آن در مراجعه به دادسرای اوین، بازداشت شد.

فائزه هاشمی نیز درپی اجرای حکم محکومیت خود که در دی ماه سال 90 از سوی دادگاه به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به شش ماه حبس محکوم شده بود، اول مهرماه سال جاری بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

در این راستا «سیدمحمود علیزاده طباطبایی» وکیل مدافع مهدی هاشمی در گفت و گو باخبرنگار حقوقی ایسنا از ملاقات حضوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با دو فرزندش (مهدی و فائزه هاشمی) در زندان اوین خبر داد.

وی گفت: این ملاقات بعدازظهر روز سه شنبه 30 آبان ماه در محل زندان اوین انجام شده است.

علیزاده طباطبایی بدون اشاره به جزییات بیشتری از این ملاقات تاکید کرد که این دیدار به درخواست قوه قضاییه صورت گرفته است.

پیش از این نیز «اکبر هاشمی رفسجانی» در 15 آبان به دلیل بستری شدن مهدی هاشمی در بیمارستان دی با او دیدار کرده بود.

از طرفی یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی مشرق، عنوان کرد: ملاقات اکبر هاشمی رفسنجانی با مهدی و فائزه در محل دادسرای شهید مقدس و خارج از زندان اوین انجام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها