کد خبر: ۹۵۳۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۰۳ آذر ۱۳۹۱
آیت‌الله ممدوحی:
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ترویج خرافات در عزاداری‌ها حرام است چراکه دشمنان از این امر سوءاستفاده می‌کنند تا اسلام را ناقص جلوه ‌دهند.

به گزارش حسینیه 598 به نقل از فارس، آیت‌الله حسن ممدوحی با اشاره به اهداف قیام عاشورا اظهار داشت: جریان عاشورا به منظور امیدبخشی به مظلومان و محرومان عالم شکل گرفت تا آنها بتوانند در برابر مصیبت‌ها ایستادگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اباعبدالله الحسین (ع) با قیام خود بر روی نظام علیت عالم کار کرد بنابراین نهضتش جهان شمول شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقامه نماز ظهر عاشورا گفت: امام حسین (ع) در عاشورا به اقامه نماز پرداخت ولی بی‌رحمی و شقاوت دشمنان به اندازه‌ای بود که در هنگام نماز نیز دست از جنگ نکشیدند.

وی به شخصیت حضرت عباس (ع) اشاره کرد و ادامه ذاد: حضرت ابوالفضل (ع) شخصیت عظیم عاشورا و علمدار حضرت سیدالشهدا(ع) است و به راستی مردانگی وی در طول تاریخ بی‌نظیر است.

ممدوحی خاطرنشان کرد: حضرت عباس (ع) از نظر شخصیتی، اعمال و رفتار بی‌نظیر بوده و مایه عبرت دشمنان و خوشحالی اهل بیت (ع) است.

وی به خشمگینی و عصبانیت دشمنان از عزاداری امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: دشمن بر اساس ذات خود در برابر هر برنامه مناسب و مطلوبی که اجرا می‌شود برای توطئه‌چینی روی آن تمرکز می‌کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: ترویج خرافات در عزاداری‌ها حرام است چراکه دشمنان از این امر سوءاستفاده می‌کنند تا اسلام را ناقص جلوه ‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها