يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۹۷۸۲۸
زمان انتشار: ۲۳:۰۱     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
به گزارش 598 به نقل از آینده روشن، ‌درس اخلاق آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی از اعضای خبرگان رهبری و استادان اخلاق حوزه علمیه قم با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه، در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، درس اخلاق آیت‌الله حائری شیرازی، پنجشنبه، ۱۶ آذرماه از ساعت ۱۱ صبح در مدرس امام خمینی(ره) مدرسه علمیه فیضیه برگزار خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، درس اخلاق استاد محسن قرائتی با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه، شب های چهارشنبه پس از نماز مغرب و عشاء در مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم واقع در خیابان صفائیه کوچه آمار برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، درس اخلاق آیات جوادی آملی ، مصباح یزدی، حائری شیرازی، محسن خرازی به صورت هفتگی در حوزه علمیه قم با حضور طلاب و فضلای حوزه برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، جلسه درس اخلاق آیت‌الله جوادی آملی روزهای پنج‌شنبه بعد از نماز ظهر و عصر در بنیاد بین المللی اسراء، واقع در انتهای ۵۵ متری عمار و یاسر و جلسه درس اخلاق آیت‌الله مصباح یزدی چهارشنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا در دفتر مقام معظم رهبری واقع در خیابان صفائیه برگزار می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین تحریری پنج‌شنبه‌ها بعد از نماز ظهر و عصر در مدرسه علمیه معصومیه مباحث اخلاقی خود را ارائه می‌کند.

آیت‌الله محسن خرازی پنج‌شنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه علمیه فیضیه در قم جلسه درس اخلاق خود را برگزار می‌کنند.

درس اخلاق حجت‌الاسلام و المسلمین توکل چهارشنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا در فاطمیه قم برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها