أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۹۷۸۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۶ آذر ۱۳۹۱
598 به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ( الف – ا ) عنصر فرصت طلب و متهم فراری پرونده ای موسوم به نوارسازان که در دوره اصلاحات با حمایت برخی از مهره های نفوذی در کابینه ریاست جمهوری خاتمی به سیاه نمایی ، دروغ و شایعه سازی علیه نظام و نهادهای آن مشغول بود، پس از سالها سکونت در خارج از کشور اکنون به مهره ای سوخته برای جذب جاسوس برای سازمانهای اطلاعاتی غربی بدل گشته است.

پروژه جذب جاسوس و عناصر نفوذی در کشورها سالهاست تحت عناوینی چون آموزش و جذب خبرنگار آزاد ، دفاع از حقوق بشر و شناخت مبانی آن ، آموزش شهروند خبرنگار ، حفظ امنیت سایبری و حمایت از اینترنت آزاد توسط مراکزی به ظاهر خصوصی و با بودجه های حمایتی سازمانهای جاسوسی غربی در فضای مجازی و شبکه های به اصطلاح اجتماعی مرتبط با دستگاههای اطلاعاتی بیگانه در حال اجراست. 

این پروژه که در کشورهایی چون ایران ، سوریه ، افغانستان ، عراق و ... کلید خورده است برای اجرای کاملش نیاز  به مهره هایی از داخل همان کشور برای جلب اعتماد افراد دارد .

پرونده هایی در گذشته از جمله پرونده چشم روباه که توسط عوامل رسانه ای بی بی سی فارسی و توسط برخی از خبرنگاران مرتبط با جریان اصلاح طلب و فعال در فتنه 88 در داخل کشور و با اشراف اطلاعاتی دستگاههای امنیتی کشور کشف شد، موید این نکته بود که در بسیاری از این سوژه ها ، شرایطی چون همکاری همراه با آموزش با حمایت و امکانات یک طرف خارجی به اصطلاح خصوصی برای شهروندان صورت می پذیرد. 

سازمان جاسوسی امریکا موسوم به "سیا" نیز که در خصوص کشور ایران با وجود اعزام افرادی چون آلن ایر به  شبکه های به اصطلاح اجتماعی که هم فارسی خوب صحبت می کند و هم انگشتر عقیق بدست می کند نتوانست  به نتیجه دلخواه خود برسد از مهره های سوخته ای چون آقای ( الف – ا )  برای دستیابی به اهداف پلیدش استفاده می کند.




چندی پیش  این عنصر ضد انقلاب فرصت طلب پس از 8 سال فرار از كشور و پناهندگی به آمريكا ضمن تحقير هم قطاران خود اعلام كرده بود اغلب مخالفان پناهنده شده خاصيت خود را از دست داده اند.  ( الف – ا )  از آمريكا خطاب به عناصر معاند با جمهوري اسلامي گفته بود: از كشور خارج نشويد! 

وی بي آنكه متذكر شود اغلب خارج شدگان دنبال فرصت طلبي و پناهنده شدن هستند نه خروج از كشور براي مبارزه، در وبلاگ خود با ابراز نگراني از بي خاصيت شدن عناصر ضدانقلاب همچون اكبر گنجي، مهرانگيزكار، علي افشاري و محسن سازگارا و شيرين عبادي و... به ويژه پس از خروج از كشور می نویسد:" از من مي شنويد اگر يك فعال سياسي يا روزنامه نگار يا مخالف شرايط امروز هستيد و نمي خواهيد اعتبار خود را در چشم مردم از دست بدهيد بهتر است ايران را ترك نكنيد."

همکار شيرين عبادي و الهه هيكس در پرونده نوارسازان كه سال 81 از كشور گريخت هم اکنون به عنوان یک مهره سوخته جذب جاسوس با وعده هایی چون آموزش رایگان و حقوق و مزایای بالا به افراد در داخل کشور در شبکه جاسوسی فیس بوک سعی در جذب نیروهای نفوذی  در داخل  کشور را دارد . باشگاه خبرنگاران نسبت به فعاليت‌هاي مشكوك اينگونه افراد در سطح فضاي مجازي به كاربران اينترنت هشدار داده و از كاربران مي‌خواهد تمام اصول امنيتي را در برخورد با این مهره های سوخته دشمن در سطح فضاي مجازي رعايت كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
با مطالعه ایکه از رفتارها وسخنان خانم عبادی در زمان شاه وامروز داشتم به این نتیجه رسیدم که ایشان قطعا یک شخصیت ضد ایرانی دارندودغدغه او حقوق بشر یا اختصاصا حقوق زنان نیست بلکه مخالفت او با هر جریان فکریست که در ایران حاکم باشد.خواه ازادی های انچنانی زنان در زمان شاه خواه الگوی زن اسلامی درحال حاضر!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها