أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۹۷۹۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۰۸ اسفند ۱۳۸۹
 سرویس سیاسی بی باک؛ مهدی صاحبی: بعد از فوت آقای منتظری که از جانب حضرت امام(ره) ساده لوح خوانده شده بود و  با قاطعیت از سیاست کنار گذاشته شد ، بسیاری از روحانی نماهای حامی دشمنان نظام و انقلاب سعی کردند خود را بیش از دیگری لایق رهبری جریان فتنه و نفاق معرفی کنند تا از این طریق همچون سایر همسلکانشان در گذشته به نان و شهرتی چند روزه دست یابند.

 ابتدا از همه صانعی برای تصاحب این جایگاه شوم دست بکار شد امّا بعد از اقدام قاطع و به موقع جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اعلام عدم صلاحیت او برای مرجعیت، وی روند شهرت خویش را نسبت به سابق رو به عقب دید و متوجه شد که در نزد مردم ، مراجع و بزرگان حوزه های علمیه هیچ جایگاه و منزلت علمی و معنوی ندارد لذا به سبک منتظری در اواخر عمرش صرفا به تعریف و تمجید چند جیره خوار بیتش اکتفا کرد.

پس از انزوای کامل صانعی، آقایان بیات، کدیور  و علی محمد دستغیب فضا را مناسب دیده و در رقابتی آشکار سعی در کسب شهرت و جا زدن خود بعنوان مرجع فتنه گران و منافقین و ضدانقلاب نمودند.

در این میان دستغیب و ایادیش برای خوش خدمتی به فتنه گران و غرب غائله مسجد قبای شیراز را به وجود آوردند که با هوشیاری مردم فهیم شیراز و انتشار اخبار و تصاویر مزدوران دستغیب در رسانه ها و فضای مجازی، و  واکنشهای صریح مردمی و بزرگان دینی، علی محمد دستغیب نیز همچون دیگر همشهریش علی محمد باب مغلوب بصیرت مردم شیراز شد.

بعد از غائله شیراز ، محسن کدیور به خیال خود فضا را مناسب دید و به قولی سنگ مفت گنجشک مفت را به معرض آزمایش گذاشت که او نیز بخاطر سرعت بیش از حدش در اتوبان شهرت و قدرت مورد انتقادهای تند رسانه ها و حتی حامیانش قرار گرفت.

بنابر گزارش برخی رسانه ها وی در مذاکراتی که اخیرا با برخی مقامات انگلیسی داشته است از آنها خواسته تا به رسانه‌هایشان علی‌الخصوص بی.بی.سی فارسی بگویند که هر خبری درباره کدیور می‌دهند، حتما بنویسند “آیت‌الله محسن کدیور”. کدیور ادعا کرده که بنده آیت‌الله هستم و رسانه‌های شما نیز باید این نکته را مدنظر داشته باشند.

این شهرت طلبی کدیور به مزاق برخی حامیانش خوش نمی آید و حجم وسیعی از انتقادات علیه وی در رسانه های داخلی و خارجی صورت می گیرد.

پس از ناکامی این روحانی نماهای شیفته شهرت و قدرت و ثروت، نوبت به آقای بیات زنجانی یا همان امام جماعتی می رسد که چند سال پیش بخاطر اختلاس در تهران با شکایت مردم و هیات امنای مسجد به زندان می افتد و پس از چند ماه حبس مورد عفو قرار می گیرد و از همین رو تصمیم می گیرد تا به قم سفر کند و بساط کاسبی و اختلاس را به سبک دیگر پهن کند.

بیات زنجانی این روزها تلاش زیادی برای شهرت و رسانه ای شدن انجام داده است تا در بین فتنه گران و دشمنان نظام مورد توجه و مقبولیت واقع گردد.

بیات زنجانی قبل از دهه فجر امسال با حضور در منزل مهدی کروبی از سران فتنه با وی و موسوی دیگر سرکرده فتنه دیدار و گفتگو کرد و سپس برای بهره برداری از این خوش خدمتی، پایگاه شخصی اش به دستور وی این خبر را بصورت رسمی اعلام کرد.

بیات زنجانی در  اغتشاشات 25 بهمن دو فرزند جوان خود به نامهای سوسن و محمد مصطفی را به نمایندگی از خود به جمع اندک ضدانقلاب و اغتشاشگر در خیابانهای تهران می فرستد که آن دو توسط نیروهای امنیتی شناسایی و  همراه با شماری دیگر از فتنه گران در متروی صادقیه بازداشت و روانه زندان اوین می شوند.

آقای بیات زنجانی که این روزها بدنبال اثبات لیاقت خود برای رهبری جریان فتنه می باشد، در شب اوّل اسفند جمعی از سرکرده های فتنه را در منزل خود در قم گرد هم جمع می کند تا پروژه شکست خورده 25 بهمن را بار دیگر در اوّل اسفند تکرار نمایند و برای برنامه های آتی فتنه گران برنامه ریزی کنند.

این اقدامات بیات زنجانی با دیدارهای روز گذشته وی با دو تن از علما در قم نشانگر شوق و همت بیش از پیش وی برای مطرح شدن بعنوان پدر معنوی جریان فتنه می باشد .

البته قطعا در آینده سایر روحانی نماهایی که برای تصاحب این جایگاه شوم و بهره برداری از امتیازات غربی آن  از سالها قبل برنامه ریزی کرده اند ساکت نخواهند نشست و این میهمان ناپخته و دور برداشته را به جای خود خواهند نشاند چنان که این اتفاق در قبال سایر سران ضدانقلاب فراری خارج نشین صورت گرفت به گونه ای که این روزها هر کدام سعی دارند تا عامل شکست جنبش فتنه و رو شدن دست نفاقشان را به گردن دیگری بیندازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها