أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۹۸۰۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۷ آذر ۱۳۹۱
به گزارش 598 به نقل از شفقنا ، آل خلیفه در جديدترين جنايات خود، با شلیک گازهای سمی به خانه‌ای در منطقه «البلاد القدیم» این کشور، یک کودک شیرخواره بحرینی به نام «ساجده فیصل جواد شاهین» که عضو یک خانواده شیعی بوده است را  به شهادت رساندند.
 
مادر این کودک شهید در صفحه شخصي خود در شبكه اجتماعي تويتر نوشت كه اين شهيد در روز دهم محرم به دنيا آمده و در 14 محرم به شهادت رسيده است.
 
از سوی دیگر، جمعیت اسلامی «الوفاق الوطنی»(وفاق ملی) بحرین از مردم این کشور خواست که امروز 16 آذرماه در مراسم گرامیداشت این شهید بعد از نماز مغرب به طور گسترده شرکت کنند.
 


اما اکنون اين سوال مطرح می شود که چرا با وجود این كه 8 روز از شهادت اين نوزاد بحرینی مي گذرد ولي خبر شهادت اين كودك اكنون منتشر شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ضحي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
خيلي دردناك بود

خدا لعنت كنه دشمنان شيعه را
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
لعنت خدا بر آل خلیفه و آل سعود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها