أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۹۸۰۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
اعتراف مهدی هاشمی؛ ما نمی‌توانیم از نظام هیچ امتیازی بگیریم:
انتشار این فایل صوتی و اعتراف وي به برنامه ريزی با جریان برانداز در خارج از کشور و انتقال مطالبات و خواسته‌های آنان به پدرش در تهران، علاوه بر اینکه سندی برای اثبات جرائم امنیتی گسترده مهدی هاشمی علیه کشور و مردم به ویژه پس از انتخابات ریاست جمهوری نهم است. در این فایل 20 دقیقه ای مهدی هاشمی به نکاتی در خصوص نگاهش به سیاست داخلی ایران، شرایط بعد از انتخابات ۸۸ و درگیری‌ها و موضوع گیری‌های خودش و پدرش اشاره می‌کند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، افشای یک فایل صوتی در اینترنت میان مهدی هاشمی رفسنجانی و چهره شناخته شده ضدانقلاب که اکنون در کانادا ساکن است، مشخص کرد که یک برنامه‌ریزی دقیق میان وي و جریان برانداز به منظور اعمال فشار به ارکان نظام برای کوتاه آمدن در برابر فتنه‌گران وجود داشته است که نقشه آن توسط جریان ضدانقلاب در خارج از کشور طراحی می‌شده و توسط خانواده هاشمی در ایران پیاده می‌شده است.

رجانیوز با انتشار این خبر نوشت:  مهدی هاشمی که بنا به اعتراف مجرمان آشوب‌های خیابانی سال ۸۸، لیدر اصلی طراحی و برنامه‌ریزی این آشوب‌ها بوده و برای شکل‌گیری اغتشاشات در هر منطقه از تهران، مبالغ هنگفتی را هزینه کرد، در این گفتگوی تلفنی با نیک آهنگ کوثر، کاریکاتوریست سابق نشریات زنجیره‌ای اصلاحات و سردبیر فعلی سایت ضداسلامی «خودنویس»، از تلاش برای بالا بردن فشار به مسئولان نظام از سوی پدرش اشاره می‌کند و سخنان اکبر هاشمی رفسنجانی در آن مقطع (سال ۸۸) را در راستای خواسته‌های جریان فتنه معرفی می‌کند. 

این مجرم امنیتی در بخشی از این گفتگو اعلام می‌کند: «ما داریم رو بازی می‌کنیم، من با بی‌بی سی و این‌ها نمی‌توانم مصاحبه کنم چون در ایران این کار جرم تعریف شده است. حرفهایی که ما‌ها می‌زنیم حرفهایی که بابای من زد، از همه حرفهای آقایون (اصلاح‌طلب) تند‌تر بوده است. ما تقسیم کار کرده‌ایم هر کسی کار خودش رو می‌کند. بابا کار خودش رو می‌کند. این‌ها به من گیر داده‌اند چون می‌خواهند وظیفه اصلی‌ام را انجام ندهم. وظیفه من به عنوان مهدی هاشمی این نیست که رسانه‌های خبری را کنترل کنم. من وظیفه‌ای برایم تعریف شده که آن را انجام می‌دهم.» 

او همچنین به اخلالگری‌های خود در کشور هم اشاره کرده و می‌گوید: «کارهایی که من کرده‌ام صد برابر بد‌تر از سخنرانی‌های شما‌ها ست و نظام هم می‌داند که من دارم چه کار می‌کنم. و این‌ها هم می‌دانند اخلالهایی که در زمان رفتن رییس جمهور ایران (آقای احمدی‌نژاد) به سازمان ملل ایجاد شد توسط من بوده است و این مساله حتی به تاج‌زاده و بهزاد نبوی و رضا خاتمی و این‌ها هم بر خورده است. من خبر دارم. من هم نگفتم کار ما بوده و وارد این بازی نشدم ولی طرفهای من می‌فهمند که من کیم و می‌فهمند من دارم چه کاری علیه نظام می‌کنم و با من بد هستند.» 

مهدی هاشمی به بیان علت عدم حضور خود در رسانه‌های ضدانقلاب هم پرداخته و ضمن اذعان به این مساله که مواضع این رسانه‌ها را تایید می‌کند و حتی مواضع تندتری نسبت به جمهوری اسلامی هم دارد، می‌گوید: «من با بی‌بی سی مصاحبه کنم خیلی کارهای دیگر را نمی‌توانم بکنم و الان از ایران از بالا و پایین کشور با من ارتباط دارند و من اگر فردا با بی‌بی سی مصاحبه کنم این‌ها دیگر نمی‌توانند با من ارتباط داشته باشند. بازی من آنطوری نیست که شما بتوانید بفهمید. اینکه من الان بخواهم رو بازی کنم خیلی زود است. البته من حرفهای شما را قبول دارم که اقای هاشمی باید فتیله را بکشد بالا. ما‌ها هیچ امتیاز عملی الان نمی‌توانیم از رهبری بگیریم و خیالت راحت باشد نظام هیچ امتیازی الان به ما نمی‌دهد.» 

مهدی هاشمی همچنین به نقش افشاگرانه «رجانیوز» درباره فعالیت‌های ضدانقلابی خود و همچنین ایستادگی در برابر فتنه‌گران اعتراف کرده و در واکنش به عصبانیت نیک آهنگ کوثر از تاثیرگذاری رجانیوز، مدعی می‌شود: «برنامه آنها (حامیان انقلاب اسلامی) فقط اینترنتی است. مگر سایت‌های آنها چقدر بازدید دارد؟ تابناک که سایت آنها نیست... شما برو رجا رو ببین. رجا رو من دیدم. 25 هزارتا بازدید داره. بحث اینترنتی آنها، خب ما هم مقابله می‌کنیم و فعالیت اینترنتی داریم. فحش‌هایی که مسئولان نظام می‌خورند، خیلی بیشتر از فحش‌هایی است که من می‌خورم.» 

انتشار این فایل صوتی و اعتراف وي به برنامه ريزی با جریان برانداز در خارج از کشور و انتقال مطالبات و خواسته‌های آنان به پدرش در تهران، علاوه بر اینکه سندی برای اثبات جرائم امنیتی گسترده مهدی هاشمی علیه کشور و مردم به ویژه پس از انتخابات ریاست جمهوری نهم است، از برخي مواضع عجیب و معنادار اکبر هاشمی در سال‌های اخیر نيز پرده برداري می‌کند. 

تلاش برای بیان خواسته‌های جریانات ضدانقلاب و همسو با طیف فتنه در کشور از تریبون‌های رسمی  یکی از مواردی است که با توجه به این فایل صوتی، از آنها رمز گشايي شده است.

از سوی دیگر، محتوای این مکالمه میان مهدی هاشمی و نیک آهنگ کوثر مشخص می‌کند که ارتباط میان برخی فعالان سیاسی در داخل کشور و جریانات ضدانقلاب در خارج از ایران، به طور گسترده‌ای برقرار است و بسیاری از مواضعی که از سوی آنان در داخل کشور اتخاذ می‌شود و زمینه را برای سوءاستفاده رسانه‌های خارجی فراهم می‌کند، حاصل یک سناریوی از پیش طراحی شده و دقیق است که ابتدا یک مساله از سوی آنان در ایران مطرح شود و سپس رسانه‌ها که از پیش آمادگی بسط دادن آن را دارند، به هیاهو و جنجال درباره آن مساله بپردازند. 

به نظر می‌رسد با توجه به انتشار گسترده این فایل صوتی در فضای وب و آشکار شدن بخشی از پشت پرده فعالیت‌های خیانتکارانه مهدی هاشمی علیه ایران، دستگاه قضایی که تاکنون نیز رویکرد بسیار مناسبی در زمینه پرونده او داشته و اجازه نداده تا تبلیغات رسانه‌ای، تاثیری بر روی این پرونده بگذارد، باید هر چه سریع‌تر به اقدامات مجرمانه مهدی هاشمی رفسنجانی رسیدگی کند تا بخش‌های جدیدی از اقدامات مجرمانه او برای مردم نیز مشخص شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
جلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱
۳۷۵
۲۶۶
مهدی هاشمی و امثالهم قدرت دارند ولی نمیتونند رهبری رو از بین ببرند چونکه پشت رهبری خدا و مردم هستند
پاسخ
امین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱
خدا لعنت کند زبیرها و ابن زبیرها رو ....
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
جلیل جان . اینها چه ربطی به رهبرمعظم انقلاب داره . اینها بازی سیاسیه نزدیک انتخاباته از خدا هم که نمی ترسند برای پست و مقام و قدرت ، دین ،ایمان ، وجدانشان را خزج می کنند . خدا هدایتشان کند اینها از مصادیق دین به دنیا فروشان آنهم برای دنیای دیگران.
سیدپیمان
Germany
۱۶:۴۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱
۲۵۶
۲۷۲
با سلام و صلوات برمحمدو آل محمد و با سلام به خاکپای رهبرم امام خامنه ای روحی الفدا وبا سلام به همه ی عاشقان وسرسپرده گان خط سرخ وخون شهادت در راه اعتلای اسلام محمدی وبا سلام به تمامی جان برکفان در راه ولایت /

نیک میدانم فریاد از دل برامده ام را شما عزیزان لشگر خدا عمومی نمی کنید وبه دیار عدم میسپارید اما یادتان باشد که با این کار صدای زجه و ناله ی حق و حق گوئی وحق طلبی را در گلوی خشکم خفه میکنید .

این بد طینتان و آلوده های به زنجیر کشیده شده توسط نفس شیطانی یشان در کنار همه ی اعمال و رفتار دونشان فقط وفقط دستهای پر از آبله از نفاق و عدوالهی شان را به سمت آسمانی که از گسترده گی اش بر سر اینان شرم دارد بلند کرده ودعائی با زبان الوده شان کنند به جان عزیز و گرانقدر و الهی رهبر عظیم الشأنمان امام خامنه ای که اینان را شامل مرحمت و محبت و صبر و بردباری حسینی خودشان قرار داده اند وهمانطور که جدم حسین ابن علی حر ریاحی را با آن همه بدیها وشمشیر کشیهائی که بروی جدم کرد بازهم از سر احسان ومحبت الهی وبرای رضای خدا و ابروی خود هرکه در اخرت بی ابرو و بی قیمت نباشد مورد بخشش وعنایت قرار داد همان خط را پیشه فرمودند وامت خزب الله ودر خط امام وولایت برحسب تکلیف وامر الهی واراده ی رهبرمان ( که انهم ازتکالیف الهی او میباشد) صورتمان را برای سیلی خوردن وخراش برداشتن بدست بی خداها آماده کرده وبا منت وبردباری چشم برهم گذاشته واین نه از باب خوف وترس ازین دون صفتان است بلکه از سر بجا اوردن دستور ولی امر مسلمین ووظیفه الهی است واینان بدانند که اگر روزی امر ولی امرمان صادر شود اینان و هم ابشخورانشان ونوچه های مواظبت کننده شان با استعانت وکسب نیرووایمان از خدای قهار ورضاوخشنودی دل اقا امام عصروالزمان عججل الله وتعالی فرجه ونائب برحقش امام سیدعلی خامنه ای با تلنگری به قعرعدم راهی خواهند شد /

نصروامن الله وفتحنا قریب /
پاسخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱
۸۵
۵۰
ای بابا آخرش هم مامور خرید زندان میشه دیگه
پاسخ
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱
۱۸
۵۹
آقاسلام.لطفابرای دانلودبزارید
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱
http://598.ir/files/fa/news/1391/9/18/25054_939.mp3
وهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۱
روی کلمه (لینک دانلود) راست کلیک کنید و گزینه Save Target as...را بزنید و سپس در سیستم خود کپی نمائید.
ناشناس
Sweden
۲۱:۲۵ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱
۱۱
۹
این‌ها هم می‌دانند اخلالهایی که در زمان رفتن رییس جمهور ایران (آقای احمدی‌نژاد) به سازمان ملل ایجاد شد توسط من بوده است !!
البته گفتگو مال 2010 است اما دقیقا امسال هم درست در ایام سفر ریسس جمهور بود که جناب آقا پسر بازگشتند و درست همان وقت شاهد رشد انفجاری قیمت ارز بودیم.
حالا می فهمید چرا بازدید احمدی نژاد از .... به "مصلحت" نبود!!
پاسخ
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱
۶۸
۱۶
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
ارز خود می بری و منت ما میداری

مملکتی که امام زمان پشتوانه اونه امثال این مگسهای خوش خیال بجز آبروی ریزی خود و رو کردن طینت نا پاکشون راهی به جایی نخواهند برد همین که با آن همه ادعا فعلا روانه زندان شدند همان زندانی که هرگز فکرش رو هم نمی کردند که با وجود پسر فلان کس بودن هرگز ممکن نیست در خواب هم زندان را ببینند این دلیلی است بر حقانیت کلام خداوند متعال که عاقبت خائنین به اسلام و نیات غیر اسلامی رسوایی و مورد خشم مردم قرار گرفتن است
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱
۵۱
۲
این.... چقدر .... . به اعتراف پسرش پشتوانه کروبی و موسوی هستند . باید .... بشه و ...اش در سر در ایران تا سالها ... بمونه.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱
۲۱
۶
لو رفتن این فایل (که قاعدتا امنیتی است) مشکوک است؟
کمی جای تامل دارد. شاید بخشی از بازی های این آقا زاده باشد.
پاسخ
رسول
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۹ آذر ۱۳۹۱
۲۳۱
۱۲۱
جان ناقابل ما فدای رهبر از جان عزیز ترم که خود چشم انتظار مولایمان امام زمان(عج) می باشد.
پاسخ
آسمان آِّبی
United States
۰۳:۲۸ - ۱۹ آذر ۱۳۹۱
۶۱
۳۸
سلام
خبریه اینجا همگی دارین پاچه خواری می کنین ؟؟.... شاید پشت مملکت باشه اما پشت .. نیست ؟؟
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۹ آذر ۱۳۹۱
۱۰۵
۷۰
حالا بیشتر معلوم میشه که اینهمه اتهام بر علیه دولت و احمدی نژاد کار خاندان .... است و هدف اصلی رهبر معظم انقلاب است . پس معلوم میشه اینهمه برچسب انحراف و غیره کار چه کسایی بوده.
پاسخ
حسین
India
۱۲:۱۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۱
۲۴۱
۱۸۱
وای اگر رهبر عزیزم حکم جهادم دهد
پاسخ
سيد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۱
۱۵
۵۷
به نظر من .... همه ..... را بزنيد تا اسلام زنده بماند
پاسخ
مینو
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۲
۵۱
چه قدر کاربرا احساساتی حرف میزنن، اینقدر عریضه نویسی نکنین نظر میدین در حد یه جمله تا یه خط نظر بدین
پاسخ
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۵۸
۱
این مکالمه اگر از تلفن هست که هیچ احمقی در تماس تلفنی آنهم با خارج از کشور چنین صحبتهایی نمی کند . احتمالا ساختگی است . حال برا چی نمی دانم چه سناریوی تدارک دیده شده ؟ باید منتظر بود تا مراحل تکمیلی آن.
پاسخ
ناشناس
United States
۱۱:۳۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۱
دقيقا همينطورهض.موضوع كاملا مشكوك به نظر ميرسه هم از لحاظ زمان انتشار اين مكالمه وهم از نظر موضوعاتي كه بحث شده و هم از نظر نحوه انتشار.بايد بيشتر صبر كرد
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۱۴
۴۰
اگر خواهان بقای این نظام هستیم نباید اجازه کوتاهی درقوه قضاییه نسبت به این موضوع رابدهیم
پاسخ
داریوش
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۲۸
۳
مهدی هاشمی خائن به کشوره...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۷
۱
البخيلُ مذمومٌ-الحريصُ محرومٌ-الحسودُمغمومٌ
به قربانت يا اباعبدالله (ع)چه گهري فرموده اي .اين حريصان و حسودان و بخيلان چه ها مي كنند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۴
۳
بابا خیلی تابلوی که ساختگیه !!!
پاسخ
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۳
۱
کاش میفهمید چون شیمون پرزها فهمیدن کاش میدید چون کلینتون ها دیدند اللهم العن ضد ولایت فقیه
پاسخ
khakhs
-
۰۹:۱۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۲
۰
لطفا سخنان فایل صوتی را بصورت واضح درقالب نوشته درآورید
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۲
۱
از آن روز بترسین که فایل صوتی بقیه هم بیاد بیرون!
پاسخ
شيخ تقی
Turkey
۰۱:۵۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۱
۳
۱
خدا وکيلی دينمان نعوذبالله ايراد داره يا مسئولين ادعا دارن. اون ستار بهشتی بنده خدا ِه وبلاگ نوشت دخلش رو آوردن اگه راست می گن اين يکی رو که بايد ...
فقط ادعای دين داريد. اگه مسلمانی اين چيزيه که شما ها ميگيد ...
همينه که تو ايران روز به روز از اسلام شما برگشته داره زیاد ميشه
پاسخ
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
درود بر شرفتون که این فایل ها رو پخش میکنید تا مردم ساده ی ما آگاه شن و جواب دندان شکن به کسایی هستش که هاشمی رو به عنوان ناجی معرفی میکردن.آفرین.
پاسخ
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۲۶ تير ۱۳۹۲
۱
۰
بابا این مهدی خیلی اسکل تشریف داره شاس میزنه. منم یه بار تو دانشگاه تهران دیدمش بهش گفتم خودتو از سیاست بکش بیرون گفت به تو چه ک...................... و حرف های بد
پاسخ
فلانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۰ دی ۱۳۹۴
۱
۰
وای به حالتون اگه رهبر دستور بده . لاشه هاتون رو باید از توی جوب ها پیدا کنند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها