يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۹۸۲۸۵
زمان انتشار: ۲۳:۳۳     ۱۸ آذر ۱۳۹۱

 محمدمیثم نداف مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به اختلاف نظرهایی که در رابطه با طرح اصلاح قانون انتخابات در مجلس وجود دارد، اشاره کرد و گفت: در موضوع طرح اصلاح قانون انتخابات جنبش دانشجویی موضع مشترکی دارد و معتقد است که در حال حاضر زمان مناسبی برای طرح اصلاح قانون انتخابات نیست.

 
وی افزود: جنبش دانشجویی برای آن که بتواند نظریات خود را در رابطه با طرح اصلاح قانون انتخابات منتقل کند، روش مناظره را انتخاب کرده است.
 
این فعال دانشجویی ادامه داد: در این راستا بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی را که نقش ویژه‌ای در طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری دارد را برای حضور در دانشگاه دعوت کرد.
 
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه باهنر در گفت‌وگو با خبرنامه دانشجویان ایران اعلام آمادگی می‌کند که برای تشریح طرح اصلاح قانون انتخابات در دانشگاه‌ها حضور یابد، اظهار داشت: پس از اعلام آمادگی آقای باهنر با وی تماس گرفتیم، ولی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به بسیج دانشجویی برای حضور در دانشگاه جواب رد داد.
 
وی افزود: آقای باهنر ابتدا فضای رسانه‌ای را به سمت خود معطوف می‌کنند ولی هیچ‌گاه حاضر نیستند گفته‌های خود را در مقام عمل به اثبات برسانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها