يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۹۸۵۸۳
زمان انتشار: ۲۱:۴۳     ۱۹ آذر ۱۳۹۱
محسن هاشمی رفسنجانی در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان، گفت: من به‌عنوان برادر بزرگ مهدی می‌گویم که او علاقه زیادی به نظام و کشورش دارد بنابراین می‌توانم پاسخ شما را این‌گونه بدهم که نوار ساخته شده و مشکوک است. سازندگان این نوار، احتمالا صداهای پراکنده از مهدی داشتند و در بخشی قسمت‌ها هم به تقلید صدای مهدی پرداخته‌اند و در نهایت معجونی را به عنوان صدای ضبط شده مهدی تحویل این سایت‌ها داده‌اند.

وی افزود: این نوار از نظر من، مهدی و بقیه اعضای خانواده کذب و ساخته شده است و هدف آن هم بسیار مشهود است. آنها می‌خواهند از این طریق اقداماتی در جامعه و کشور ایجاد کنند و اذهان را مشغول نمایند. اگر چنین چیزی صحت داشت، آنها خیلی پیش از این موارد را رو می‌کردند. این اقدام در این زمان مشکوک بودنش نیاز به تحلیل و تفسیر ندارد.

هاشمی در باره هدف ساخت این نوار بیان داشت: احتمالا ساخت این نوار به اهدافی در پرونده‌ای بازمی‌گردد که به غلط در کانادا از سوی شخصی به نام بوذری برای مهدی ساخته شده بود که البته تنها برادر من در آن مطرح نبود و برخی مسئولان دیگر هم بودند. با پیگیری‌های مهدی، مشخص می‌شود ادعاهایی که علیه او مطرح شده، صحت نداشته و پرونده‌سازان به دنبال اهداف دیگری بوده‌اند. بعد از آن به علیزاده‌طباطبایی (وکیل) ایمیل زدند که مهدی نباید پیگیر پرونده باشد.

به گفته مدیرعامل پیشین مترو تهران، "آنها گفته بودند در صورت اصرار مهدی به پیگیری این پرونده، صداهایی از او منتشر خواهند کرد که به ضررش خواهد بود. پس از پیگیری‌های مجدد درمورد پرونده با انتشار این نوار ساختگی خواستند تا مهدی را وارد ماجرای جدیدی کنند".

فرزند ارشد رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به رسانه های منتشرکننده این نوار اظهار داشت: با آنها کاری نداریم اما فکر می‌کنم پخش اظهارات صحیح و واقعی افراد جرم است چه برسد به اینکه اظهاراتی خودساخته را منتشر کرده باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها