يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۹۸۹۲۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
من نتایج تیم پرسپولیس را دنبال می کنم و به بازیکنان این تیم می گویم که از یکی ، دو شکست در لیگ متاثر نشوند و برای موفقیت این تیم تلاش بیشتری انجام دهند.
مصطفي دنيزلي

به گزارش 598 به نقل از سایت گل - نام مصطفی دنیزلی پس از یک دوره ضعیف در جمع قرمزپوشان دوباره سرزبان ها افتاده است . البته این شایعه تنها در حد شایعه است و البته خود دنیزلی هم احتمالا علاقه ای به حضور مجدد در پرسپولیس ندارد.
به گزارش گل ، خبرگزاری ایرنا در استانبول در مصاحبه کوتاهی با دنیزلی در این باره باوی به گفت و گو نشسته که او جواب واضحی در این باره نداده است.

دنیزلی در باره بازگشتش به تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهارداشت : تاکنون به من پیشنهادی برای هدایت تیم پرسپولیس نشده ولی پرسپولیس خانه من است و من این تیم را دوست دارم .

دنیزلی در پاسخ به این سووال که اگر از سوی مسوولان باشگاه پرسپولیس به شما بار دیگر پیشنهاد مربیگری در این تیم داده شود به تهران باز خواهید گشت ، گفت : من هیچ موقع به پیشنهاد مسوولان باشگاه پرسپولیس با نگاه منفی ننگریسته ام چرا که تیم پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است ، اگر شرایط تغییر کند و پیشنهادی از سوی این باشگاه صورت گیرد در باره آن فکر می کنم .



این مربی ترکیه ای با اشاره به اینکه پس از رفتنش از تهران همواره نتایج کسب شده از سوی تیم پرسپولیس را در رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران پی گرفته است ، افزود : من نتایج تیم پرسپولیس را دنبال می کنم و به بازیکنان این تیم می گویم که از یکی ، دو شکست در لیگ متاثر نشوند و برای موفقیت این تیم تلاش بیشتری انجام دهند.

در هرصورت همان طور که می بیند آقا مصطفی در همان موضعی است که قبلا هم بود. اگر این سئوال که آیا اساسا او گزینه خوبی برای پرسپولیس هست مطرح نباشد ، نکته مهم درباره عدم تمایل مدیران پرسپولیس در استخدام اوست. با این وصف بعید است که او را دوباره روی نیمکت پرسپولیس ببینیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها