کد خبر: ۹۹۱۵۰
زمان انتشار: ۱۸:۲۲     ۲۱ آذر ۱۳۹۱
نقد دستگاه فرهنگی کشور با نگاهی به فیلم «یک خانواده محترم» که در سالن همایش‌های دانشگاه امام جعفر صادق(ع) برگزار شد دارای حاشیه‌هایی نیز بود.
به گزارش 598 به نقل از فارس، شب گذشته در سالن همایش‌های دانشگاه امام جعفر صادق(ع) نقد دستگاه فرهنگی کشور با نگاهی به فیلم «یک خانواده محترم» برگزار شد که دارای حاشیه‌هایی نیز بود.
 
* قرار بود مسئولان سیما فیلم در مقابل وحید جلیلی قرار بگیرد اما برگزارکنندگان مراسم رسما اعلام کردند که مسئولان سیما فیلم حاضر نشده است که در این جلسه شرکت کند.
 
* فیلم یک خانواده محترم علاوه بر اکران برای دانشجویان در این مراسم برای خانواده شهدا و جانبازان نیز نمایش داده شد.
 
* جوزی برادر شهید جوزی و از مسئولان بنیاد شهید که پیش از این در بازرسی وزارت فرهنگ و ارشاد بوده است از مشکلات این وزارت‌خانه در دهه 70 گفت و گفت که این مشکلات امروز همچنان ادامه دارد.
 
* دختر شهید کاوه هم می‌گوید فیلم یک خانواده محترم خیلی زیرکانه به فرهنگ و مقدسات توهین کرده و اوج غم در این فیلم همزمان با خبر آزادسازی خرمشهر است که برای همه ما یادآور خاطره‌ای خوش است.
 
* لاله افتخاری نماینده مجلس هم در سخنانی به این فیلم انتقاد می‌کند و می‌گوید: سینمای ایران بازار فارسی‌وان و ماهواره را کساد کرده‌اند.
 
* لاله افتخاری می‌گوید قرار بود با تاسیس سازمان سینمایی خلاءها پر شود اما نه هنرمند متعهد مورد حمایت است و نه هنرمند غیرمتعهد احساس ناامنی می‌کند.
 
* این نماینده مجلس با اشاره به دیوانه نشان دادم مادر شهید در «یک خانواده محترم» تاکید کرد: همسران شهید بر سر جنازه شهدای خود گریه نکردند تا دشمن شاد کن نباشند؛ اگر مردم در کشورهای بیداری اسلامی این فیلم را ببینند، چه می‌بینند جز اینکه خانواده شهید آنگونه مشکل‌دار است و مادر شهید دیوانه می‌شود و پدر شهید محتکر است؟!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
منیر سادات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
کاش حرمت داشت خون دسته گلهامان ولی ...به قول شهید آوینی سینمای ما اسلامی وانقلابی نشده وتمام گزاره هاشو از غرب وام گرفته حالا به قول معروف :کارگردان راضی ...جوان لاو بالی هم راضی ...گور بابای ناراضی!
پاسخ
منوچهریان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
سلام
چه خیال می کنیم شبکه 1 صداوسیما هم می خواهد روشنفکری نمایدیا نه شایدازغافله بی غیرت های جامعه سینمائی عقب نماند.
متاسفانه دیشب داشت تبلیغ فیلم هنجارشکن من یک مادرهستم جیرانی رامی کرد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها