يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۲۲۲۹۵
زمان انتشار: ۲۲:۲۷     ۰۶ فروردين ۱۳۹۲
معاون عربی و افریقای وزیر امور خارجه که در بغداد به سر می برد با انتقاد از اقدامات شتابزده برخی کشورها در قبال سوریه و واگذاری کرسی سوریه به افرادی که فاقد رای مردم سوریه هستند گفت:این الگو رفتار خطرناکی را در جهان عرب رقم می زند که می تواند در مورد دیگر کشورهای عضو اتحادیه عرب نیز در آینده رویه جدید مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیر عبداللهیان افزود: این اقدام اتحادیه عرب پایان  دادن به نقش اتحادیه عرب در تحولات منطقه معنا خواهد شد.

وی با اشاره به سکوت برخی اعضای اتحادیه عرب در قبال تجاوزاتو جنایات رژیم صهیونیستی گفت: اتحادیه عرب  تلاش خود را معطوم به دفاع از مردم مظلوم فلسطین کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها