کد خبر: ۱۳۱۱۸۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲

به گزارش پایگاه 598، 2400 نفر از فعالین جبهه گفتمانی سوم تیر در دعوت نامه ای از دکتر الهام خواستار حضور ایشان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری شدند.

متن دعوت‌نامه انتخاباتی این 2400 فعال اجتماعی، به شرح ذیل است:

برادر ولایت‌مدار وعدالت‌طلب، آقای دکتر غلامحسین الهام

سلام علیکم

انتخابات در پهنه مردم‌سالاری دینی، مظهر حماسه سیاسی و صحنه‌ای برای بروز اراده ملی و نشانه دلبستگی عمیق آحاد مردم مؤمن و بصیر، به مبانی و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است. از آن جمله انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری است که رقابت در آن ذیل دو گفتمان «پیشرفت انقلاب اسلامی» و «ارتجاع» به روش‌های کهنه و پوسیده اقتباسی از لیبرال دموکراسی غربی با طعم تکنوکراسی و اشرافیت‌گرایی تعریف می‌شود.

حرکت در مسیر گفتمان پیشرفت و عدالت که مُلهم از گفتمان انقلابی امام خامنه‌‌ای - مدظله‌ العالی - است، طی 8 ساله گذشته علیرغم برخی کاستی‌ها و ضعف‌ها، امتیازات و افتخارات بی‌نظیری در ابعاد گوناگون سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بین‌المللی برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است. از این‌روست که در ریل‌گذاری حرکت روبه جلوی ملت ایران، مقتدای جامعه اسلامی ادامه این مسیر افتخارآمیز را با اصلاح و تکمیل نواقص و رفع موانع تجویز فرموده و افق متعالی در انتظار ملت را تنها با ادامه همین گفتمان میسر دانستند. ضمن آنکه اساسا نیز گفتمان عقب گرد، ارتجاع و دست برداشتن از ارزش‌ها و آرمان‌ها که در سال های پیش از 84 بر بخش های اجرایی کشور حاکم بود نه تنها ارمغانی برای ادامه حیات انقلاب اسلامی در بر نداشته که از قدرت باز کردن گره‌های روزمره زندگی مردم نیز عاجز بوده و رنج آنان را مضاعف کرده بود. در این بین روشن است که حرکت آتی روبه پیشرفت انقلاب اسلامی محتاج مجریانی است که گفتمان انقلاب اسلامی را عمیقاً شناخته و بر راه‌های اجرایی شدن این گفتمان وقوف کامل داشته باشند.

اینجانبان، جمعی از فعالان دانشجویی و دانشگاهی، حوزوی، رسانه‌ای، سیاسی و فرهنگی بدنه اجتماعی جبهه گفتمانی سوم تیر در سراسر کشور هستیم که امید داریم دولت آینده دولتی در تراز مورد انتظار انقلاب اسلامی باشد تا با عبور موفق از «پیچ تاریخی» امروز جهان، سنگ ‌بنای «تمدن نوین اسلامی» را استوار سازد.

جناب آقای دکتر الهام!

دلبستگی عمیق و بیش از پیش مجریان به اصول مترقی انقلابی از جمله پیروی محض از آرمان‌ها، ارزش‌ها و حرکت در جهت خطوط ترسیمی ولایت مطلقه فقیه از جمله شاخص های معتقدان به حرکت سوم تیر است. در این بین ایجاد بسط ید برای ولی فقیه فقط در سایه فهم مفاهیم کلیدی رهنمود های ترسیمی ایشان در افق متعالی پیش رو و تلاش برای ارائه برنامه عملی برای پیاده سازی آنان محقق می شود.

تجربه فضای سیاسی حاکم بر سال‌های اخیر به ویژه انتخابات مجلس نهم نشان داد، حتی با وجود شیفتگی به انقلاب اسلامی، «اتکا به کانون‌های قدرت و ثروت»، «فقدان تفکر» و سر سپردگی کورکورانه «به القائات سامانه‌های خبرساز محفلی»، محدود شدن به رویکردهای «تکنوکراتی و فن‌سالارانه»، تسلیم شدن به مناسبات «طایفه‌سالارانه و قبیله گرایانه» و... حرکت مستدام در مسیر ولایت را تضمین نمی‌کند. آنچه تضمین کننده «استواری» در صراط مستقیم ولایت است، اهتمام به «تقوای فردی و جمعی»، «مجاهدت خستگی ناپذیر»، «تفکر و بصیرت» است.

حفظ امتیازات دولت فعلی که مورد توجه، دغدغه و تاکید مقام معظم رهبری - دام ظله - قرار گرفت، در آنست که مجریان همچنان از روحیه عدالت‌محوری، پرکاری، ساده‌زیستی، خدمتگذاری و نوکری بی‌منت به مردم برخوردار بوده و در جهت عمق‌بخشی به آن در کلیه بدنه دولت اهتمام ورزند.

از سوی دیگر بر این مبنا مجری اصلح برنامه‌های انقلابی، باید قابلیت گفتمان‌سازی و ایجاد ارتباط با بدنه اجتماعی مردم و نیز توان ارتباط با نخبگان سطوح مختلف حوزوی و دانشگاهی را دارا باشد.

همچنین اکنون بایستی نامزد گفتمانی ما از یکسو سابقه روشن و واضحی در مقابله با فتنه و نفاق داشته و از سوی دیگر توان گفتمانی و اجرایی پنجه‌ در پنجه انداختن با گردن کلفتان و مروّجین جریان ارتجاع را داشته باشد.

از جمله خصوصیات مورد توجه در معیارهای انقلابی،‌ دشمنی دشمن نسبت به مجری اصلح مورد توقع و انتظار انقلاب اسلامی است که هرچه دشمن ملت و انقلاب، بیشترین فاصله و عداوت و کمترین طمع ورزی را نسبت به او نشان دهد،‌ وی بیشترین قرابت با گفتمان انقلابی را خواهد داشت. ضمن آنکه او باید از سابقه و توان اجرایی و کارآمدی لازم برای پیشبرد اهداف انقلابی برخوردار باشد. همچنین لازم است که دولت آتی از غنای لازم در مبانی فکری و عقیدتی برخوردار باشد تا به راحتی تحت تأثیر القائات مزورانه و شیطنت‌‌آمیز اطرافیان قرار نگیرد.

مجری اصلح مورد انتظار انقلاب اسلامی امروز باید برای فراگیرسازی اهداف انقلاب اسلامی در محیط جغرافیایی جهان و رسیدن به تمدن اسلامی جدید با مختصات بیداری اسلامی، دارای ایده و فکری خلاق بوده و نیز سبک زندگی او مروج اخلاق و رفتار مکتبی و ارزشی باشد.

جناب آقای دکتر الهام!

اینکه امروز مع‌الاسف در میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم، به مبانی گفتمانی و اصیل انقلابی و ارزشی کم‌ توجهی صورت می‌گیرد ما را نگران می سازد. ما نگرانیم که امروز غالب شعارها و برنامه‌ها، کاملاً عملگرایانه، حول محورهای سطحی و برای پاسخگویی به ذائقه محدود گروه‌ها و باندهای سیاسی می‌چرخد. اینکه امروز برخی نامزدهای ریاست جمهوری به جای رعایت معیار اصیل فتنه و طرد فتنه‌گران و ساکتین فتنه 88 به پهن نمودن فرش قرمز برای فتنه‌گران مشغول‌اند بیم ما را افزون تر می نماید.

برادر انقلابی و ارزشی ما!

نیک بر این نکته واقفیم که جنابعالی به دلیل برخورداری از روحیه تکلیف‌مداری، امروز که احساس کرده‌اید استراتژی و راهبرد کلی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، مهیا ساختن زمینه «فرود آرام دولت» فعلی است، ایثارگرانه، آبرو برکف گذارده در این مسیر قدم نهاده‌اید تا شبهه دروغین چندگانگی در حاکمیت نیز بیش از پیش رنگ باخته و همه پشت سر مقتدای قافله انقلاب هم‌آهنگ و همنوا گردند.

اما امروز صحنه انتخابات، با مهندسی برخی از گروه‌های سیاسی تبدیل به مسابقه‌ای برای ارتجاع و طرد کلی امتیازات دولت فعلی یا توقف در دولت کنونی شده است. تا جائی که غبار برآمده از این مسابقه کذائی، افق دید برخی را محدود ساخته و فرصت توجه به گزینه‌های تکلیف‌مدار و صالحی که می‌توانند در ردیف اصلح قرار گیرند، را از آنان سلب نمود. اما امروز انتخابات صحنه‌‌ای جدید است که می‌طلبد همین روحیه تکلیف‌مداری در آن نقش‌آفرین شود.

واقعیت آن است؛ امروز که رهبری حکیم انقلاب اسلامی میدان را برای حضور همه سلیقه‌ها و مشرب‌های فکری و سیاسی دلبسته به انقلاب و آرمان‌ها برای حضور در قالب انتخابات آماده ساخته‌اند، عقیده و ذائقه ما که حفظ امتیازات مثبت دولت فعلی و طردحاشیه ها برای رسیدن به الگوی تمدن اسلامی مورد انتظار است، هیچگونه مابه ازایی در میان کاندیداهای موجود نداشته و وضعیت فعلی، انتظارات ما را برآورده نساخته است.

در این بین ضمن حفظ احترام برای همه نامزدهای مطرح در انتخابات، بر این باوریم که کاندیداهای حاضر یا «وابسته به اردوگاه ارتجاع» بوده و پازل کلی آنان را تکمیل می‌نمایند و یا آنکه قدرت رقابت حداکثری با جریان ارتجاع و پیش بردن اهداف انقلاب اسلامی در مدت زمان برگزاری انتخابات و یا در دوران ریاست جمهوری را نخواهند داشت. بدیهی است که جریان‌های موسوم به «سامانه کشف نظر رهبری» و «توقف در افق همین دولت» نیز تقابل جدی با گفتمان ارتجاع نداشته و نهایتا به کمک همان گفتمان برخواهند آمد.

از این رو لازم است تا نیرویی کاملا سوم تیری، برخوردار از عقلانیت انقلابی، ولایت مدار، ‌انقلابی و گفتمانی وارد صحنه شده تا علاوه بر استفاده از ظرفیت همه جریان عدالت خواه در بدنه جامعه،‌ فصلی جدید از «رقابت حماسی و گفتمانی» با ارتجاع را به ظهور برساند.

معتقدیم حماسه سیاسی مدنظر رهبری فرزانه انقلاب اسلامی محتاج تحقق و زمینه‌سازی الزاماتی است که از جمله آنها تجمیع پتانسیل نیروهای عدالت خواه ذیل اهداف و گفتمان انقلاب و رهبری است.افزایش مشارکت عمومی در انتخابات که از جمله خواست‌ها و مطالبات امام خامنه‌ای - مدظله - است، با ورود فردی پخته، متین، هوشمند و قاطع، با تدبیر، ‌متخلق به تقوا و اخلاق سیاسی، مرتبط با نخبگان و خبرگان اجرایی، آشنا به حقوق ملت و مناسبات منطقی قوای سه‌گانه محقق خواهد شد.

معتقدیم اخلاص، ‌تقوا،‌ نجابت وآبرویی که شما بحمدالله در طول سالیان مدید فعالیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تان پس از انقلاب اسلامی و به مدد گفتمان مکتبی امام راحل عظیم‌الشان(ره) و راهبری رهبر حکیم انقلاب - مدظله - کسب نموده‌اید سرمایه‌ای است که تنها می‌‌باید برای رفع دغدغه‌های امروز رهبر معظم انقلاب و ملت بصیر ایران هزینه گردد.

ما معتقدیم علاوه بر شاخصه‌هایی که برشمرده و آنها را در شما یافته‌ایم، ‌خصوصیات مثبت دیگری نیز در سابقه عملکرد روشن وشفاف شما دیده می شود.

شناخت عمیق بنیان های نظری وحرکت عملی در مسیر ولایت مطلقه فقیه، جسارت و شجاعت تحول آفرینی، بهره‌مندی از غنای فرهنگی و فکری در مبانی نظری گفتمانی و انقلابی، توانمندی و کارآمدی،‌ارتباط عمیق و دیرینه ونیز مورد اعتماد بودن علمای بصیر و انقلابی، نقد مبنایی و زاویه داشتن با حاشیه ها و نقاط ضعف دولت، قانون شناسی و قانون گرایی،‌ سابقه فعالیت در سطوح عالی سه قوه (شورای نگهبان، قوه قضائیه، دولت)، شناخت عمیق از قانون اساسی و ساختارهای حقوقی نظام، سابقه روشن تقابل با جریان فتنه،گردن کلفتان ومدعیان اصلاح‌طلبی، نخبه‌گرایی در عین مردم‌گرایی، مصاحبت و همزبانی با بدنه پرشور جوانان طلبه و دانشجو، برخورداری از خانواده ای انقلابی و متصل به روحانیت، بیان شیوا، فسادستیزی و توان پایداری در برابر دشمن و جریان‌های فتنه و فساد، برخورداری از روحیه تکلیف گرایی، قدرت‌گریزی و ده‌ها وصف دیگر، ظرفیت‌هایی در سابقه جنابعالی است که میتواند یک فرد را «اصلح» صحنه انتخابات سازد.در همین مقال، فرصت را غنیمت می شماریم و در پیشگاه خداوند متعال و ملت با بصیرت ایران اسلامی، شهادت می‌دهیم که طی ماه‌های گذشته، بر خلاف همه آنانی که در صحنه انتخابات فعال هستند، دکتر غلام‌حسین الهام، پارسایانه از ورود به هر گفت و شنودی که بویی از احساس تکلیف برای مطالبه قدرت داشته باشد، پرهیز داشته و اتفاقاً عدم شیفتگی به قدرت را یکی از نشانه‌های اصلحیت در او یافتیم.

برادر مکتبی و عدالت خواه!

خیل عظیمی از نیروهای انقلابی و ارزشمدار همفکر ما در سراسر کشور که در وضعیت موجود، تنها جنابعالی را اصلح و نماد «تداوم گفتمان سوم تیر» و «تکامل دولت سوم تیری» میدانند، شما را دورترین فرد نسبت به ضعف‌های موجود در دولت فعلی و واجدترین فرد نسبت به نقاط امتیاز این دولت می دانند و معتقدند که دعوت از شما برای حضور در صحنه رقابت‌های انتخاباتی، لبیکی به ندای «هل من ناصر» مقام معظم رهبری در سخنرانی مشهد مقدس و اقدامی تکلیف مدارانه و انقلابی است.

ضمن آنکه به عنوان لازمه و مقدمه رفع مشکلات، جنابعالی بیشترین شناخت را از وضعیت نقاط ضعف فعلی دارید. از این روست که مجدانه از شما می خواهیم تا همانگونه که در جبهه‌های جهاد اصغر و نیز جبهه‌های فرهنگی و اجتماعی ‌ایفای وظیفه نمودید، امروز نیز وارد عرصه رقابت انتخاباتی شوید؛ چه آنکه در این زمان ما، تنازل از خصوصیات ذکر شده را عملی خلاف تقوا ، بصیرت و تکلیف میدانیم.در این میان نگاه های سیاه و سفید به عملکرد دولت فعلی هردو مستحق مذمت بوده و تنها شمائید که با نصرت الهی می توانید دولتی با مختصات مورد انتظار انقلاب اسلامی و مردم تشکیل داده تا شائبه ایجاد گسست میان ارکان نظام را مرتفع نماید.

جناب آقای دکتر الهام!

بدنه عظیم جریان سوم تیر هم اکنون خسته از تحزب‌گرایی ها و تشنه رفتارهای گفتمانی و مردمی برای پیش بردن انقلاب اسلامی است. ورود شما به صحنه رقابت تداعی کننده رقابت همه احزاب و جریان‌های سیاسی با کاندیدای مردم در سال 84 خواهد بود. گرچه در این مسیر جریان ارتجاع می کوشد تا با هر ترفند و حیله،‌ صحنه را به گونه ای آتش باران نماید که رویش های انقلابی جرات و جسارت ایستادگی را از کف دهند. مطمئنیم که در این مواجهه که هدف آن بر هم زدن بساط کانون های قدرت و ثروت است، نصرت الهی و یاری مومنین، محرومان و مستضعفان به مدد راه آمده و انقلاب اسلامی را با گام های موثرتری به جلو خواهد برد.

ولینصرن الله من ینصره

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

جمعی از «فرزندان انقلابی» امام خامنه ای؛ فعالان بدنه اجتماعی جبهه گفتمانی سوم تیر در سراسر کشور:

1- محسن زارع کارشناس ارشد مدیریت تحول

2- حمید مهری کارشناسی تهران

3- محمد فاطمی طلبه سطح 2 و دانشجوی ارشد ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم(ع)

4- حسینعلی باغبانی طلبه سطح 2 مدرسه معصومیه حوزه علمیه قم

5- محسن میرزا آقایی طلبه سطح 2 مدرسه معصومیه حوزه علمیه قم

6- سمیرا علمشاهی فارغ التحصیل کارشناسی حسابداری دانشگاه آزاد تهران

7- یاسر شادمانی فعال اجتماعی فوق لیسانس  و دبیر انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران

8- محمدصادق خزایی فوق لیسانس علوم اجتماعی و رئییس انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران

9- محمد رحمانی فعال سیاسی و روزنامه نگار

10- جواد فیاض محرمی  روزنامه نگار

11- حمید مشایخی راد طلبه حوزه علمیه و فعال فضای مجازی

12-  سعید فرزانه  فارغ التخصیل دانشگاه تهران مهندسی مکانیک

13- حسین نراقی فعال رسانه ای

14- مهدی حکم آبادی فعال ستاد های انتخاباتی 84 و 88 محمود احمدی نژاد

15- مجید محمدی فعال فرهنگی از مسجد حوری تهران

16- حسین مهدوی فعال دانشجویی

17- مصطفی حبیبی مدیر دبیرستان غیر دولتی

18- آرش فصیح کارشناس کشاورزی

19-امید شنعه مدیر عامل بنیاد کار آفرین استان تهران

20- حسام الدین حصارکی کارشناس ارشد بیمه

21-محمد رضا عسلی مدیر طرح های کارآفرین

22-  محمد علی مقدس زاده مهندس نرم افزار

23- رضا حبیبی کارشناس عمران

24- علیرضا عسگری کارشناس رایانه

25- محمد تقی نوروزی کارشناس مواد

26- بهنام علیزاده فعال دانشجویی از دانشگاه امیر کبیر

27- مصطفی زین العابدین

28- محمد امین خلیل زاده فعال دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

29- سید مهدی ناری مستند ساز از اصفهان

30-  محسن زیرک فعال رسانه ای

31- علی نورایی فعال دانشجویی دانشگاه ازاد تهران مرکز

32-  محمد رضا طهرانچی  کارشناس ارشد مطالعات امریکا و فعال دانشجویی دانشگاه آزاد تهران مرکز

33-تهمینه رحمانی حافظ کل قران

34- مهدی دوستی صنعت گر و تولید کننده

35- علی اللهیاری کارشناس ارشد فلسفه علم دانشگاه صنعتی امیر کبیر

36- سید ایمان میرزاده/دانشگاه علم و صنعت

37- سید حسین سادات خوی فعال سیاسی

38- مرتضی ناصری نژاد دانشگاه تهران

39- علی رضا صادقی، دانشجوی رشته مهندسی صنایع

40- رضا نوروزی / دانشگاه صنعتی شریف

41- ‫علیرضا ملوندی  فعال فضای مجازی

42- احسان تیموری فعال فضای مجازی

43- حسن عبد الصمد خبرنگار

44- علی جزینی فعال دانشجویی دانشگاه قوه قضائیه

45- روح الله رضایی فعال دانشجویی دانشگاه ازاد تهران مرکز

46- محمد مهدی تهرانی، کارشناسی ارشد نانوتکنولوژی، دانشگاه تربیت مدرس تهران

47- حمید رضا نوری بصیرت، کارشناس ارشد مدیریت اجرایی ( MBA ) و دانشجوی دکترا مدیریت استراتژیک ( DBA ) مرکز آموزش عالی بهار علمی و کاربردی و  دانشگاه lulea سوئد وفعال سیاسی دانشجویی و فضای مجازی و مطبوعاتی

48- مهدی قربانعلی زاده

49- حوریه رحمانی طلبه

50- عفت میرمالک خواهر شهید و فعال فرهنگی

51- مرتضی بهرامی دانشگاه آزاد اراک

52- مهدی امیری آزاد اراک

53- حمید قربانی آزاد اراک

54- ایمان کربلایی مهرابی آزاد اراک

55- سجاد ساریخانی ملی ملایر

56- اشکان مصطفایی فرملی ملایر

57- سجاد شهسواری ملی ملایر

58- مهدی وهنانی ملی ملایر

59- سید وحید رفیعی پور ملی ملایر

60- ایوب سرخوش ملی ملایر

61- باقر مختاری ملی ملایر

62- بهرام جیریایی ملی اراک

63- مهدی اسد ایوبی ملی اراک

64- بهزاد مطلبی آزاد شیراز

65- پوریا دبیری ملی ملایر

66-عرفان علیزاده ملی ملایر

67- آرش قنبری فرد ملی ملایر

68- جواد باقری ملی ملایر

69- جواد لیاقت ملی ملایر

70- سید جواد شوبیری آزاد ملایر

71- ایمان عبدلی آزاد ملایر

72- آرش زند حقیقی آزاد ملایر

73- حامد کاظمی ملی ملایر

74- حامد محمد کاظمی بوعلی

75- حسین نجفی ملی ملایر

76- مهسا رحیمی ملی ملایر

77- زهرا سوری ملی ملایر

78- رضاسرابی بوعلی      

79- رضاعارفی ملی ملایر

80- سبحان معطر ازاد ملایر

81- سروش خانجانی ملی ملایر

82- سید احسان موسوی ملی ملایر

83- عرفان ناجی پور ملی ملایر

84- مهدی بیات ملی ملایر

85- فرامرز منصوری ملی ملایر

86- علی اخوندی ازاد ملایر

87- علی نصیری ملی ملایر

88- فرزاد نجفی ملی ملایر

89- ایمان یاری صنعتی همدان

90- فرشید ترکزبان دانشگاه تبریز

91- فرهاد هدایتی ملی ملایر

92- فریبرز حقی ملی ملایر

93- مجید اریایی ملی ملایر

94- محمد روستایی ملی ملایر

95- مرتضی عاملی ملی ملایر

96- مسعود بهرامی ملی ملایر

97- مسعود رحمانی ملی ملایر

98- میلاد شفیعی ملی ملایر

99- سید نیما شوبیری ملی ملایر

100- یاسرفراهانی ملی ملایر

101- مهدی کرمی ازاد بروجرد

102- امیرسبحان ملکی ازاد شیراز

103- احسان شکری تهران

104- عباس امینی بوعلی

105- محسن احمدوند بوعلی

106- رضاقهرمانی بوعلی

107- اتابک متقی بوعلی

108- مرتضی بهرامی بوعلی

109- سجاد زهره وندی بوعلی

110- محسن عبدالملکی ملی ملایر

111- رضابنی عامریان ملی ملایر

112- سعید رجایی/برق

113- حمید آزمایش/برق

114- فرزین خدارحمی/برق

115- سجاد هزاوه ای/برق

116- سعید خادمی/برق

117- فرزین فرزانه/برق

118- مصطفی خوانین زاده/برق

119- هدایت آزادی/برق

120- محمد حسین همدانیان/برق

121- عبدالرسول رشیدی/برق

122- هادی مددی/برق

123- حسین مسحنه/برق

124- روح الله اسماعیلی/برق

125-سعید آرام/برق

126-محمد امینی/برق

127- فرشید امینی/ برق

128-مهران بیات/برق

129- محمد شاه مرادی /برق

130- میلاد نقدی/برق

131- قاسم انصاری/برق

132- امید نوابی/برق

133- رامین رسولی/برق

134- رامین سوری/برق

135-حامد آزاد بخش/برق

136- ابراهیم کردیان/مکانیک

137- سجادخورشیدی/مکانیک

138- امیرحسین گماسایی/مکانیک

139- سید وحید رفیعی پور/مکانیک

140- باقرمختاری/مکانیک

141- فریبرزحقی/مکانیک

142- پوریا دبیری/مکانیک

143- مهران مهرابی/مکانیک

144- رضا پرهون/مکانیک

145- فرهادهدایتی/مکانیک

146-امین سرایه جهان/مکانیک

147- میلاد گمار/مکانیک

148- مسعودرحمانی/مکانیک

149- مهدی وهنانی/مکانیک

150- مصطفی بیات/مکانیک

151- حسین زندیه/مکانیک

152- حسین کولیوند/ مکانیک

153- رسول چگینی/ مکانیک

154- محمد روستایی/ مکانیک

155- داوود عبدلی/ مکانیک

156- شهاب زندی/ مکانیک

157- محمد کریمی/ مکانیک

158- جلال زارعی/مکانیک

159- میلاد رضا حسین آبادی/مکانیک

160- ابراهیم رسولی/ مکانیک

161- امیرحسین تاروردی/ مکانیک

162- امیر بیاتی/ مکانیک

163- حمید صفی/ مکانیک

164- مهدی یادخدا/مکانیک

165- محسن امیری/مکانیک

166- علی رشیدی/مکانیک

167- سهراب احمدوند/معماری

168-مهران ناصری/معماری

169-محمدروستایی/عمران

170-افشین حاتمی فر/عمران

171- اشکان مصطفایی فر/عمران

172-پوریا ولیی/عمران

173- مجید اریایی/عمران

174- مجید امام جمعه/عمران

175- رضا شوکت مداری/عمران

176- رسول شمس/عمران

177- محمد خلیل زاده/عمران

178- سید جلال هاشمی/عمران

179- میثم محمدی/عمران

180- سید علی صابری فر/عمران

181- حسین شاعری/عمران

182-محمد رضایی/عمران

183- حمید دهنوی/عمران

184- محمد گلی/عمران

185- میثم دلشاد/ عمران

186- میلاد خنجری/ عمران

187- مهدی واحدیان/ عمران

188- رضا یزدانی/ عمران

189- محمود درویشی/عمران

190- بهمن نظری مقدم/ عمران

191- حسام مهری/ عمران

192- بابک کریمی/عمران

193- محمود حسینی/عمران

194- صادق مسکینی/عمران

195- محمد اولیایی/ عمران

196- فردین سیاهی/ عمران

197- محمد غیاثوند/ عمران

198- محمدرضا ابوترابی/ عمران

199- آرمان حیدری/ عمران

200- شکیبا کیان/عمران

201- جمال بختیاری/عمران

202- سعید منصوری/کامپیوتر

203- محمد رضا وحیدی فر/کامپیوتر

204- وحید عزیزی/کامپیوتر

205- بهنام محمدی/کامپیوتر

206- حسن موسوی/ کامپیوتر

207- علی سلطانی/کامپیوتر

208- میثم عباسی/کامپیوتر

209- محمد رضا وحیدی/کامپیوتر

210- مهدی بهادری/کامپیوتر

211- مهرداد حیدرپور/کامپیوتر

212- امیر حاج حیدری/کامپیوتر

213- سامان نورایی/کامپیوتر

214- دانا رستمی/کامپیوتر

215- مهدی رضاپور/کامپیوتر

216- احمدرضا زمانی/کامپیوتر

217- علی سرلک/کامپیوتر

218- جواد حصاری/مواد سرامیک

219- رضاقوامی/مواد سرامیک

220- سعید بهرامی/مواد سرامیک

221- محمد علیجانی/مواد سرامیک

222- پدرام فرجی/ مواد سرامیک

223- کاوه صادقی/ مواد سرامیک

224- نظام حسینی/ مواد سرامیک

225- نوید بهرامی/ مواد سرامیک

226- خالد فتاحی/ مواد سرامیک

227- میلاد احسانی/فیزیک

228- ایوب حمید /فیزیک

229- فرشید غفاری/فیزیک

230- محمد فریدونی/فیزیک

231- مرتضی آقایی/فیزیک

232- زهرا نوروزی/فیزیک

233- سمیرا زارعی/فیزیک

234- محمد تکلو/فیزیک

235- امین کردی/فیزیک

236- بهمن صیدی/فیزیک

237- سعید ترکاشوند/فیزیک

238- یزدان نادری/فیزیک

239- عرفان رسولی/فیزیک

240- ایمان نوروزی/ریاضی

241- محمدباقر نریمانی/ریاضی

242- راحیل داوری/ریاضی

243- معصومه صالحی/ریاضی

244- مهسا خاوری/ریاضی

245- مریم فرجادی/ریاضی

246- طیبه گودینی/ریاضی

247- مریم چناری/ریاضی

248- لیلا وکیلی/ریاضی

249- اعظم قربانی/ریاضی

250- شیوا کیانی/ریاضی

251- احسان جعفری/آمار و کاربردها

252- علی محمودی/آمار و کاربردها

253- مهرداد باباجانی/آمار و کاربردها

254- یسرا رحیمی/آمار و کاربردها

255- زهرا جعفری/ادبیات زبان انگلیسی

256- ستار رضایی/ادبیات زبان انگلیسی

257- نادر کامرار/ادبیات زبان انگلیسی

258- مسلم ترکزبان/ ادبیات زبان انگلیسی

259- دیاکو ابراهیمی/ ادبیات زبان انگلیسی

260- هوشیار کریم پور/ ادبیات زبان انگلیسی

261- حمزه پریانی/ادبیات زبان انگلیسی

262- کاظم زنجانی/ ادبیات زبان انگلیسی

263- مهسا احمدی/ ادبیات زبان انگلیسی

264- محمد جاپلقی/ ادبیات زبان انگلیسی

265- بلال یعقوبی/ ادبیات زبان انگلیسی

266- طارا مستوفی/ ادبیات زبان انگلیسی

267- اسماعیل زارعی/علوم تربیتی

268- سارا محمودی/عاوم تربیتی

269- فرشته ساکی/علوم تربیتی

270- مجید ولی زاده/ روانشناسی

271- علیرضا دولتی/ روانشناسی

272- مهرداد پروازی/روانشناسی

273- روح الله بردستانی/روانشناسی

274- زهرا بهرامی/ شیمی

275- سجاد ونایی/منابع طبیعی

276- مرتضی اسدی/منابع طبیعی

277- بهمن سماعی/منابع طبیعی

278- رسول دارایی نیا/ منابع طبیعی

279- جواد علی میرزایی/ منابع طبیعی

280- نعیم ساسان پور/منابع طبیعی

281- سجاد صمدی/منابع طبیعی

282- رامین نوری/منابع طبیعی

283- محمد لطیفی/منابع طبیعی

284- اکبر اسدیان/منابع طبیعی

285- میلاد کاکی/منابع طبیعی

286- میثم پورملک/منابع طبیعی

287- حامد قیصری/منابع طبیعی

288- فرانک مرادی/کشاورزی

289- ابوالفضل بلوچ قرائی/کشاورزی

290- فریده محمدی/کشاورزی

291- خاطره محمدی/کشاورزی

292- نرگس روح بخش/ محیط زیست

293- حسن دادگر/محیط زیست

294- عابدین فرهادی/محیط زیست

295- سید محسن موسوی/محیط زیست

296- حامد پریانی/مرتع و ابخیز داری

297- دلشاد بهرامی/مرتع و آبخیزداری

298- احسان قاسمی/مرتع و آبخیزداری

299- محمد رضا رضایی/مرتع و آبخیز داری

300- صادق طاقتی/مرتع و آبخیز داری

301- عبدالرحمن شریفی/مرتع و آبخیز داری

302- افشین دشتی/مرتع و آبخیز داری

303- احد پرنا ادبیات عرب داشگاه رازی

304- عبدالحسین سراب ادبیات عرب دانشگاه رازی

305- عباس گمار اقتصاد دانشگاه رازی

306- امیر لاهوتی اقتصاد دانشگاه رازی

307- محمد شاداب فر شیمی دانشگاه رازی

308- محمد عطایی شیمی دانشگاه رازی

309- احسان فرشادفر شیمی دانشگاه رازی

310- حسنا احمدی امار و کاربرد ها دانشگاه رازی

311- جلال بابایی برق دانشگاه رازی

312- امیر آقایی برق دانشگاه رازی

313- میلاد قیسوندی برق دانشگاه رازی

314- یزدان رحمت آبادی زیست دانشگاه رازی

315- جواد کاظمی زیست دانشگاه رازی

316- احسان مطهری زیست دانشگاه رازی

317- نیما خرمی عمران دانشگاه رازی

318- پیام حیدریان عمران دانشگاه رازی

319- شاهین کهریزی معماری دانشگاه رازی

320- محمد رضا حسینی مکانیک دانشگاه رازی

321- محمد رضا پاشائیان مکانیک دانشگاه رازی

322- محمدرضا جلیلیان مکانیک رازی کرمانشاه

323- صابر کهریزی زبان انگلیسی دانشگاه رازی

324- مهدی قاضی زبان انگلیسی دانشگاه رازی

325- ارمان معیری صنایع آزاد یزد

326- علی محبی برق ازاد کرمانشاه

327- علی چلوی عمران ازاد کرمانشاه

328- پرهام خوشبو عمران جهاد سازندگی کرمانشاه

329- مازیار احدیit صنعتی کرمانشاه

330- امیرحسین صادقی it صنعتی کرمانشاه

331- سعید رمضانی مهندسی شیمی صنعتی کرمانشاه

332- میلاد قاسمی نفت اهواز

333- میلاد بینش پژوه نفت اهواز

334- مجتبی صالح آبادی نفت اهواز

335- آرش محمدی نفت اهواز

336- حسین گودینی نفت اهواز

337- مسعود حقی قبادی پزشکی کرمانشاه

338- محمدجواد احمدوند داروسازی کرمانشاه

339- صابر ایرانی دندان پزشکی همدان

340- فرید سلیمانی دندان پزشکی شیراز

341- سعید محمد پور عمران ازاد تهران مرکز

342- علی فرازمند فر عمران ازاد تهران مرکز

343- حسین کرمی مکانیک علوم تحقیقات

344- امید خرمی صنایع ازاد کرمانشاه

345- حسن خرمی صنایع ازاد کرمانشاه

346- دکتر مهدی بادپا-زمین شناسی دانشگاه فردوسی

347- دکتر ابوذر فنایی-مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت

348- دکتر ملیحه دهقانی محمد آبادی-شیمی دانشگاه فردوسی

349- محمد امین خلیل زاده -علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

350- سید حمید علیزاده –ادبیات دانشگاه فردوسی

351- روح الله قاسم زاده-علوم تربیتی دانشگاه فردوسی

352- مهدی پاینده نژاد- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

353- صادق کوثری-تاریخ دانشگاه فردوسی

354- محمد امین پارسا- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

355- مهدی عباسپور- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

356- حجت جعفرزاده- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

357- یوسف براتی-- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

358- محسن روسی-- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

359- محسن نگاری-- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

360- سیروس اسدی -طلبه حوزه علمیه مشهد مقدس

361- مهرداد شفیقی-فقه و حقوق اسلامی –دانشگاه فردوسی

362- علی عدالتیان-جغرافیای روستایی دانشگاه فردوسی

363- امیر حسین شیخ زاده-حقوق پیام نور مشهد

364- سعید حسین زاده-مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

365- جواد براتی- مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور

366- مجید خلیل زاده-مهندسی صنایع دانشگاه فردوسی

367- زینب افخمی-کارشناس ارشد علوم تربیتی

368- مهدی پیله ور-جغرافیا و برنامه ریزی شهری دانشگاه فردوسی

369- ابراهیم مولایی- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

370- فرشید فرهادی- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

371- محمد عباسیان- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

372- محمد رضا صالحی- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

373- زینب اوسطی-حسابداری دانشگاه فردوسی

374- حمید کیانی- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

375- دکتر مسلم صادقی-دامپزشکی دانشگاه فردوسی

376- علی انتظار عرب-الهیات دانشگاه فردوسی

377- علی مردانی –مهندسی برق دانشگاه باهنر

378-روح الله شهریاری-فقه وحقوق دانشگاه باهنر

379- محمد رضا قطبی-علوم سیاسی دانشگاه باهنر

380- جهانگیر یوسفی-جغرافیا پیام نور مرکز کرمان

381- حسن امیری- جغرافیا دانشگاه زاهدان

382- احمد مولایی-حسابداری پیام نور کرمان

383- حامد جعفری-مدیریت دولتی پیام نور

384- علی یوسفی-مدیریت بازرگانی دانشگاه باهنر

385- محمد نادی-مهندسی عمران دانشگاه خاوران

386- محمد هاشمی مقدم –مهندسی ای تی دانشگاه امام رضا(ع)

387- سینا ترابی-علوم زیستی دانشگاه آزاد مشهد

388- حمید حسن پور فرد-مهندسی کشتی دانشگاه صنعت نفت محمود اباد

389- مسعود کارگر مرودستی- مهندسی کشتی دانشگاه صنعت نفت محمود اباد

390- اشکان ملک پور- مهندسی کشتی دانشگاه صنعت نفت محمود اباد

391- بنیامین دهقانی محمد آبادی-مهندسی شهرسازی دانشگاه یزد

392- بهروز اسماعیل زادگان- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

393- علی اکبرپور الماجوقی- علوم سیاسی دانشگاه فردوسی

394- امید رحیمی-مهندسی برق دانشگاه صنعتی سهند تبریز

395- احسان علیزاده-حسابداری جهاد دانشگاهی بجنورد

396- محمد ساقیان  فعال رسانه ای

397- احمد جان نثاری فعال رسانه ای

398- مجید خدابخشی فوق لیسانس حقوق دانشگاه آزاد اسلامی تهران

399- رضا عین علی لیسانس برق قدرت دانشگاه بوعلی همدان

400- حامد موسوی لیسانس برق قدرت دانشگاه بوعلی همدان

401- احسان میرزایی فوق لیسانس حقوق دانشگاه سیرجان

402- حمید خان میرزایی لیسانس مکانیک دانشگاه آزاد تهران

403- سعید آشوری لیسانس علوم سیاسی دانشگاه تهران

404- یاسر نظارت لیسانس مدیریت دانشگاه اراک

405- قاسم رئیس اکبری فوق لیسانس پرستاری دانشگاه محلات

406- محمود شاه محمدی لیسانس حقوق دانشگاه آزاد تهران

407- محمود رضا امیری لیسانس مدیریت دانشگاه اراک

408- دکتر فاطمه سوری فرزند شهید و رزیدنت رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران

409- دکتر سمیه سوری فرزند شهید و رزیدنت داندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

410- دکتر سمانه سوری فرزند شهید و رزیدنت دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

411- دکتر فاطمه اکبری پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران

412- دکتر سعید فرج زاده پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

413- دکتر نیما قمیشی متخصص ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان

414- رمضان دوستی لیسانس مدیریت دانشگاه امام حسین (ع)

415- دکتر مرتضی اکبری استاد و عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران

416- سید علی ابراهیمی لیسانس بهداشت محیط دانشگاه شهید بهشتی تهران

417- رضا عشاقی لیسانس نرم افزار کامپیوتر دانشگاه اسلامشهر

418- داود رضایی فوق دیپلم پرستاری دانشگاه اراک

419- دکتر محمد رضا رضایی متخصص اطفال دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

420- محمد سودمند لیسانس مدیریت دانشگاه اراک

421- مهدی رفیعی لیسانس پرستاری دانشگاه دلیجان

422- رضا گوهری لیسانس ادبیات عرب دانشگاه قم

423- حمید اکبری لیسانس کامپیوتر سخت افزار دانشگاه اراک

424- آرامه محمدی لیسانس نرم افزار کامپیوتر دانشگاه تهران

425- رضا دهقانیان لیسانس تاریخ دانشگاه شهید بهشتی تهران

426- علی اکبر کریمی فوق لیسانس تربیت بدنی دانشگاه تهران

427- دکتر کاوه قناد رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

428- دکتر امیر احمدی متخصص گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

429- دکتر بهادر اوشندری رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

430- دکتر محسن آرایش خواه متخصص جراحی دانشگاه علوم پزشکی ایلام

431- دکتر فاطمه اناری پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

432- دکتر مجید برزی متخصص بیهوشی استان هرمزگان

433- دکتر محمود دهقان متخصص داخلی دانشگاه کرمان

434- دکتر رضا عشاقی رزیدنت پوست دانشگاه تهران

435- دکتر سهیل نوروزی متخصص جراحی دانشگاه گلستان

436- دکتر محمد بانصیری متخصص ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

437- دکتر محمد اسماعیلی متخصص داخلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

438- دکتر رضا فضلی پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران

439- دکتر رضا قاسمی متخصص بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

440- دکتر یاسر قادری متخصص گوش و حلق و بینی استان آذربایجان غربی

441- دکتر محمد اسدی متخصص گوش و حلق و بینی کهکلویه و بویر احمد

442- دکتر منصور هادیلو فوق تخصص جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

443- دکتر سعید حقانی راد متخصص جراحی استان البرز

444- دکتر امیر شمس فوق تخصص جراحی قلب دانشگاه علوم پزشکی تهران

445- دکتر محمد کاکاوند متخصص جراحی بروجرد

446- دکتر فریبرز رشنو متخصص جراحی لرستان

447- دکتر رضا حسین پور متخصص جراحی یاسوج

448- دکتر امین رضا زاده متخصص جراحی اردبیل

449- دکتر امیر علی میر فخرایی رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

450- دکتر محمود ققایی رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

451- دکتر داود رمزی رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

452- دکتر تسلی بخش رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

453- دکتر قنبر زاده رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

454- دکتر مجید بهرام آبادی متخصص جراحی کرمانشاه

455- ندا آزادی فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه آزاد تهران

456- دکتر محمود هارونی متخصص اطفال دانشگاه علوم پزشکی گیلان

457- دکتر مریم حیدری انستیتو پاستور تهران

458- دکتر مهدی جعفری پزشک عمومی اصفهان

459- دکتر هادی خردمند داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

460- دکتر غلامحسین فقیه رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

461- دکتر مهدی احمدی رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

462- دکتر عباس آقا زاده داندانپزشک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

463- دکتر مسلم سوری داندانپزشک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

464- دکتر ذبیح الله خیری متخصص داخلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

465- دکتر رضا محمودی پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

466- حسین مهرپور لیسانس فیزیک دانشگاه تهران

467- رضا ملک لیسانس کامپیوتر همدان

468- دکتر سید هادی میر هاشمی متخصص جراحی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

469- فرشته سوری فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه پیام نور تهران

470- دکتر مهدی مرشدی متخصص جراحی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم(عج) تهران

471- محمد توسلی فوق دیپلم پرستاری محلات

472- هوشنگ امیری لیسانس علوم آزمایشگاهی قم

473- رضا مقدم لیسانس زمین شناسی دانشگاه شهید بهشتی تهران

474- حمید سروش لیسانس فلسفه دانشگاه تهران

475- رضا یارمحمدی لیسانس فقه حوزه علمیه محلات

476- سالار کیا لیسانس کشاورزی دانشگاه تهران

477- محمد یار محمدی لیسانس کامپیوتر محلات

478- رضا خالویی لیسانس کشاورزی دانشگاه تهران

479- محسن معین آرا لیسانس فیزیوتراپی تهران

480- دکتر معینی متخصص ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

481- دکتر امین منصوری متخصص داخلی دانشگاه علوم پزشکی ایران

482- دکتر مصطفی زاده متخصص داخلی دانشگاه علوم پزشکی ایران

483- دکتر حمید متقی متخصص داخلی دانشگاه علوم پزشکی ایران

484- دکتر نریمان متخصص جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

485- محمود ناصری لیسانس الهیات دانشگاه تهران

486- رضا ناطقی لیسانس شیمی دانشگاه شهید بهشتی تهران

487- حمید ناصری لیسانس زمین شناسی دانشگاه تهران

488- سعید نعمتی لیسانس کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی تهران

489-محمد نیک پور لیسانس جغرافیا دانشگاه شهید بهشتی تهران

490- رضا نوروزی لیسانس جغرافیا دانشگاه شهید بهشتی تهران

491- رضا اورنگ لیسانس جغرافیا دانشگاه شهید بهشتی تهران

492- محمدجلالیان لیسانس مدیریت دانشگاه شهید بهشتی تهران

493- حسین فلاحتی فوق لیسانس پرستاری دانشگاه شهید بهشتی تهران

494- دکتر رضا شوکتی متخصص پوست دانشگاه علوم پزشکی تهران

495- دکتر منصور شاهرخی پزشک عمومی اراک

496- دکتر رضا شاکری متخصص اطفال مشهد

497- دکتر سحر قویدل پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

498- دکتر مسعود ستایش مهر متخصص اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

499- دکتر صمدی متخصص بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

500- الهه اعتضادی فوق دیپلم بیهوشی اراک

501- مریم عابدی لیسانس مدیریت صنعتی اراک

502- جواد سالاری لیسانس فیزیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

503- مهدی هدایتی نژاد فوق لیسانس کامپیوتر دانشگاه تهران

504- محمد جعفری لیسانس بهداشت محیط دانشگاه شهید بهشتی تهران

505- وحید جدیدی لیسانس مدیریت دانشگاه شهید بهشتی تهران

506- زهرا رستمی لیسانس پرستاری دانشگاه اراک

507- محمد سروری لیسانس فیزیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

508- محمد ستاری لیسانس پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

509- محمد کاشانی لیسامس مدیریت صنعتی دانشگاه شهید بهشتی تهران

510- دکتر محمد رضا رفاهی پزشک عمومی لرستان

511- دکتر اسماعیل رزقی متخصص اورولوژی ارومیه

512- دکتر محمد صالحی متخصص داخلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

513- رضا پازوکی فوق لیسانس برق دانشگاه تهران

514- دکتر حسین اردهالی فوق تخصص ICU و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

515- دکتر محسن سوری فرزند شهید و متخصص جراحی عمومی ، استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

516- دکتر محمد جوانبخت پزشک عمومی دانشگاه تهران

517- آرمان شریفی (فیزیک دانشگاه علوم و تحقیقات)

518- علی یگانه (فیزیک دانشگاه علوم و تحقیقات )

519- جواد زمردیان ( فیزیک دانشگاه علوم و تحقیقات)

520- محمد جواد ساعدی (فیزیک دانشگاه علوم و تحقیقات)

521- بهراد بهرامپور (فیزیک دانشگاه علوم و تحقیقات)

522- صادق خطیبی (فیزیک دانشگاه علوم و تحقیقات)

523- مصطفی درودیان (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

524- محسن فیض(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

525- سید محمد فراهانی (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

526- مهیار محمودی پور (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

527- نادر ملکان(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

528-هرمز صادق‌زاده (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

529- بروز هداوند (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

530 -شاهین صوری(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

531- ساسان کرامتی(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

532- حسین پروین(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

533- اشکان طریقت (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

534- رضا ناصری (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

535- شایان فتحی (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

536- حسین محمدیان(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

537- رضا ابتهاج (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

538- محمد حسن کریمی(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

539- محمدرضا کریمی (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

540- امیرضا نبوی (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

541- سعید بخشی (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

542- جمال محمدزاده(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

543- جواد اربابی(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

544- بیژن کامکار(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

545- مهدی مهربان(کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

546- پوریا شریفی (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

547- کشتکار (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

548- محمدرضا دربندی (کامپیوتر دانشگاه علوم و تحقیقات)

549- سعید ریحانی (ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

550-  جواد شهبازی (ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

551- سارا اکبری (ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

552- نگار جوادی (ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

553- طیبه مرادی (ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

554- پویا تهرانی(ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

555- نسترن کاشی(ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

556- بهاره خسروی(ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

557- نازنین محمودی(ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

558- اکرم محمدی (ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

559- سارا ابوالفتحی(ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

560- زهرا سلطانی(ریاضی دانشگاه علوم و تحقیقات)

561- عبدالحسین نبی دوست (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

562- عارف سبحانی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

563- کیوان مهری(اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

564- یوسف کیان‌مهر(اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

565- باقر رضایی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

566- زینب یوسف‌زاده (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

567- محمدرضا احمدی(اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

568- سینا محبوبی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

569- پارسا کاظمی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

570- نعمت جلال زاده(اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

571- شادی محبی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

572- اعظم محنت(اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

573- آتوسا قدسی(اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

574- آرشا احیاء (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

575- احسان سعد آبادی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

576- مهدی پیروزی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

577- امیر رسول زاده (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

578- اصغر علی باوی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

579- سبحان مایلی (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

580- شاهین پرورش (اقتصاد دانشگاه علوم و تحقیقات)

581- حمیدرضا صفاریان (عمران دانشگاه علوم و تحقیقات)

582- محسن جهانبخش (صنایع دانشگاه علوم و تحقیقات)

583- رسول اکرم زاده (صنایع دانشگاه علوم و تحقیقات)

584- عادل افشار (صنایع دانشگاه علوم و تحقیقات)

585- نگین واعظ زاده (صنایع دانشگاه علوم و تحقیقات)

586- محسن نبوی (مکانیک دانشگاه علوم و تحقیقات)

587- هدایت مجیدی (صنایع دانشگاه علوم و تحقیقات)

588- فرهاد برهانی (دانشگاه جامع علمی کاربردی)

589- اصغر محبوب (دانشگاه جامع علمی کاربردی)

590- آرش کمالی (دانشگاه جامع علمی کاربردی)

591- امید یگانه‌ (دانشگاه جامع علمی کاربردی)

592- یوسف یکتاپرست (دانشگاه جامع علمی کاربردی)

593- علیرضا باغبان (دانشگاه جامع علمی کاربردی)

594- مرتضی باوند پور (دانشگاه جامع علمی کاربردی)

595- علی پورمحمد (هوافضا علوم و تحقیقات )

596- شهروز صالحی (هوافضا علوم و تحقیقات)

597- محسن نعمت‌اللهی (هوافضا علوم و تحقیقات)

598- علی هاشم زاده (هوافضا علوم و تحقیقات)

599- امیرحسین حیدری (هوافضا علوم و تحقیقات)

600- کیوان قیداری(هوافضا علوم و تحقیقات)

601- محمد عباسیان‌پور(هوافضا علوم و تحقیقات)

602- سینا نظری(هوافضا علوم و تحقیقات)

603- کاوه صفدرزاده(هوافضا علوم و تحقیقات)

604- حامد برقعی (صنایع علوم و تحقیقات)

605- سعید مالکی (صنایع علوم و تحقیقات)

606- احمدرضا مهدوی (صنایع علوم و تحقیقات)

607- مهرداد عزیز محمدی (اقتصاد علوم و تحقیقات)

608- جابر منصوری (حقوق علوم و تحقیقات)

609-امیر هاشم یوسفی (حقوق علوم و تحقیقات)

610- حسین بکتاش (حقوق علوم و تحقیقات)

611- خسرو سلیمانی (عمران علوم و تحقیقات)

612- عرفان زارع( مکانیک علوم و تحقیقات)

613- شهاب ترنجیان (مکانیک علوم و تحقیقات)

614- محمود اسماعیلی (برق علوم و تحقیقات)

615- مسعود صدر واقفی(برق علوم و تحقیقات)

616- امیررضا عباسی(برق علوم و تحقیقات)

617- محمد ایزدی(برق علوم و تحقیقات)

618- عباس کمال‌وند(برق علوم و تحقیقات)

619- شاهرخ امین‌پور (دانشگاه پیام نور)

620- حسن رحیمیان (دانشگاه پیام نور)

621- محمد مهدی افشار (دانشگاه پیام نور)

622- صفا تبریزی (عمران علوم و تحقیقات)

623- بهروز جعفری (عمران علوم و تحقیقات)

624-حجت عزیزی(عمران علوم و تحقیقات)

625-حامد فخر‌الدینی(عمران علوم و تحقیقات)

626- جلال میرزابیگی(عمران علوم و تحقیقات)

627- سید کمال قریشی(عمران علوم و تحقیقات)

628- جلیل احمدی (فنی علوم و تحقیقات)

629- رضا سمیعی (برق علوم و تحقیقات)

630- علی امراللهی (برق علوم و تحقیقات)

631- علی دهقان‌پور (برق علوم و تحقیقات)

632- امین سیار (مکانیک علوم و تحقیقات)

633- نیما امین (مکانیک علوم و تحقیقات)

634- فرهاد جوان (مکانیک علوم و تحقیقات)

635- پرویز هاشمی (اقتصاد علوم و تحقیقات)

636- احمدرضا شهاب (اقتصاد علوم و تحقیقات)

637- علی محمد معتمدی (اقتصاد علوم و تحقیقات)

638- احسان علیمحمدی (اقتصاد علوم و تحقیقات)

639-حمید حیدرزاده (اقتصاد علوم و تحقیقات)

640- ابوالحسن اطاعتی (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

641- امیرحسین صانعی (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

642- محمدرضا باقریان(حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

643- سعید یوسفی(حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

644- نیما خسروی(حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

645- نیما رضوانی (فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

646- جواد ابطحی (فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

647- علیرضا ذاکری(فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

648- حمید مجتهدزاده (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

649- عبدالحسین مینایی (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

650- محمد جواد رضایت (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

651- هوشنگ بهرامی (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

652- سید رضا صفوی  (مدیریت صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

653- امیررضا قاسم خانی (مدیریت صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

654- بهروز خسروی (مدیریت صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

655- عرفان سیاه‌پوش (مدیریت صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

656- مهدی حیدری (مدیریت صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

657- عوض  کمالی (مدیریت صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

658- سعید حسین‌زاده (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

659- عبدالکریم کریم اللهی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

660- جواد سنجابی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

661- رضا اکرمی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

662- امیر حسین یارمحمدی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

663- حمزه غفارمنش (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

664- علیرضا مولایی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

665- حمیدرضا محدث (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

666- رضا جعفرنژاد (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

667- کمال صفوی (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

668- نیما خسروپناه (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

669- حبیب اقبالی (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

670- رحیم کشاورز (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

671- محمد کشاورز (تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

672- حسین حقگو (تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

673- بهرام رضایی (تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

674- عبدالرضا پویان (تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

675- حمید حاج علی  (تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

676- کریم صفایی (تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

677- امین محمدزاده (تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

678- جمال محمدزاده (ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

679- جلال محمدزاده (ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

680- کامیار باقری (ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

681- وحید قلیچ (ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

682- سعید کامرانی (ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

683- سعید نجفی (ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

684- حسین کدخدا (جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

685- حبیب دهقانی (جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

686- رضا خسروشاهی (جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

687- محمدرضا طریقت (جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

688- هادی کرمانی (جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

689- هادی یحیوی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

690- حامد ساجدی (تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

691-حسین موسوی (تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

692- عباس بروجردی (تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

693- مهرداد خسروی (تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

694- هاشم صبوحی (تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

695- بهادر اصغرپور (فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

696- محمد جانزاده (فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

697- عبدالحمید شهیدی (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

698- عباس کشانی (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

699- مصطفی پورنجاتی (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

700- محمد حسین زاده (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

701- علیرضا نهاوندی(حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

702- حسین کوهی  (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

703- محمدباقر نجاتی (حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

704- علی یاهو(حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

705- امیررضا تالش (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

706- جواد مهلوجی  (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

707- حسن گل محمدی (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

708- محمد عزیزی (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

709- سعید پورقاسم (زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

710- حسن اصغرپور (روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

711- جلال رضوانی (روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

712- محمد علی بخشی (روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

713- علی حاج کاظمی (روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

714- منصور صداقت (روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

715- حمید صداقت (روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

716- کمال شرفی (روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

717- ایمان شریفی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

718- رضا قاضی(علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

719- حسین قاضی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

720- محمد تقی صفار (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

721- نادر ورمزیار (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

722- شایان الهیاری  (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

723- رسول حیایی (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

724-  رضا صفدری (علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران)

725- پارسا حمیدزاده (حقوق شهید بهشتی)

726- علی کوهزادی (حقوق شهید بهشتی)

727- امیر قلی زاده (حقوق شهید بهشتی)

728- بهروز بخشی (حقوق شهید بهشتی)

729- ایمان رزاقی (حقوق شهید بهشتی)

730- شاهرخ ناظمی (علوم سیاسی شهید بهشتی)

731- امیر پورسینا (علوم سیاسی شهید بهشتی)

732- بشیر رستمی (ادبیات دانشگاه تهران)

733- کاوه پورسیف (ادبیات دانشگاه تهران)

734- احمدرضا هوشمند (الهیات دانشگاه تهران)

735- شاهین احمدی(الهیات دانشگاه تهران)

736- شهرام حقیقی (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

737- ملیسا شمس (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص )

738- مریم باستانی (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

739- مرجان بهرام‌پور(زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

740- سودابه زعفرانی (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

741- نازنین احمدوند (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

742-لیدا بنی هاشم (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

743- سامان مقدم خادم (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

744- شیوا یکتا (زبان دانشگاه پیامبراعظم ص)

745- محسن احمدوند (پلی تکنیک امیر کبیر)

746- رضا غیاثی (پلی تکنیک امیر کبیر)

747- هاشم جلوداری (پلی تکنیک امیر کبیر)

748- مسعود افراخته (پلی تکنیک امیر کبیر)

749- جواد باقری (پلی تکنیک امیر کبیر)

750- بشارت مجد (پلی تکنیک امیر کبیر)

751- صادق مروی (پلی تکنیک امیر کبیر)

752- احمد کاشی وند (فلسفه علامه طباطبایی)

753- حجت ذوالفقاری (فلسفه علامه طباطبایی)

754- حامد کرم‌پور (فلسفه علامه طباطبایی)

755- عماد حقگو (فلسفه علامه طباطبایی)

756- رضا چراغ‌پور (فلسفه علامه طباطبایی)

757- ساحل علی‌پور (علوم سیاسی علامه طباطبایی)

758- رضا وطن دوست (علوم سیاسی علامه طباطبایی)

759- بهادر هرمز (فقه حوزه)

760- محمدعلی امجد(فقه حوزه)

761- صابر کریم‌زاده(فقه حوزه)

762- شهاب میناپور(فقه حوزه)

763- صفار صفری(فقه حوزه)

764- سید حسین حسینی (فقه حوزه)

765- باقر هادوی (فقه حوزه)

766- تیمور کشکولی (فقه حوزه)

767- عبدالله اسکندرپور (فقه حوزه)

768- حبیب سرخوش (فقه حوزه)

769- صداقت حر (فقه حوزه)

770- مجتبی منصوریان (فقه حوزه)

771- سید اکبر اکبرپور (فقه حوزه)

772- محمد جواد آل اسحاق (فقه حوزه)

773- امیر محمد قریشی (فقه حوزه)

774- مهیار صلاحی (فقه حوزه)

775- محمدرضا بروجردی (فقه حوزه)

776- سعید یحیوی (دانشگاه پیام نور)

777- کاوش پرهام  (دانشگاه پیام نور)

778- مینا زاهدی (دانشگاه پیام نور)

779- حمیدرضا غنچه (دانشگاه پیام نور)

780- احمد صفارنژاد (دانشگاه پیام نور)

781- محمد تقی امکانیان (دانشگاه پیام نور)

782- امیرحسین فتحی پور (دانشگاه پیام نور)

783- جواد مولائی (دانشگاه پیام نور)

784- مصطفی کرم رودی (دانشگاه پیام نور)

785- باقر باقر پور (دانشگاه پیام نور)

786-  مجتبی قادری کارشناس کارآفرین

787- حجت الاسلام والمسلمین سعید میرزایی طلبه دروس خارج حوزه علمیه قم

788- قاسم شیر محمدی دانشجوی کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی بهزیستی قزوین

789-  سید باقر حسینی دانشجوی کاردانی برق دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان

790- اباصلت خانی ایثارگر و فعال سیاسی قزوین

791-محمد شیر محمدی ایثارگر و فعال سیاسی قزوین

792- محمد رضا پیر هادی دانشجوی کارشناسی علوم سیاسی دانشگاه تهران

793- محمد رضا نقدی کارشناس ارشد حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز

794-احمد حاجیان وکیل پایه یک دادگستری

795- علی اصغر خانی دانشجوی کارشناسی ارشد مکانیک دانشگاه صنعتی شریف

796- امید دهقانی دانشجوی کارشناسی الهیات دانشگاه پیام نور قزوین

797- جعفر شیر علیان دانشجوی کاردانی علمی کاربردی دانشگاه پارسیان قزوین

798- رحیم صالحی کارشناس مدیریت دانشگاه آزاد قزوین

799- سیروس رمضانی کاردان برق دانشگاه گناباد خراسان جنوبی

800- وحید رضایی کاردانی برق دانشگاه شهید بابایی قزوین

801-  سید میثم حسینی کارشناس ارشد عمران

802- قاسم نجف پور دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

803- امیر علی شیر محمدی کارشناس حسابداری دانشگاه پیام نور تاکستان

804- فردین رمضانی دانشجوی کارشناسی کشاورزی دانشگاه سمنان

805- احمد توکلی کارشناس ارشد برق دانشگاه آزاد قزوین

806- مرتضی مافی فعال سیاسی قزوین

807-  سید جعفر حسینی ایثارگر قزوین

808- سید اکبر حسینی ایثارگر قزوین

809- یوسف جانی جانباز و برادر شهید قزوین

810- کریم معصومی ایثارگر قزوین

811-  مهدی دوستی صنعت گر و تولید کننده

812- محمد شیر محمدی ایثارگر قزوین

813- محمد عظیمی فعال سیاسی قزوین

814- عبدالله عظیمی ایثارگر قزوین

815- محمد علی ابراهیمی برادر شهید  قزوین

816- ابراهیم ابراهیمی فعال سیاسی قزوین

817- محمد معصومی جانباز قزوین

818- ابراهیم معصومی جانباز قزوین

819- حسین حیدری فعال سیاسی و ایثارگر قزوین

820- سیف الله شیر محمدی ایثارگر قزوین

821- عزت الله شیر محمدی جانباز  قزوین

822- سید قاسم حسینی جانباز قزوین

823- سید جلال موسوی رزمنده قزوین

824- سید کاظم حسینی فعال سیاسی قزوین

825- محمد شکری فعال سیاسی قزوین

826- رضا کریم بابایی فعال سیاسی قزوین

827- باقر شیر محمدی فعال سیاسی قزوین

828- عیسی دهقانی فعال سیاسی قزوین

829- باقر بابایی ایثارگر قزوین

830- عباس بابایی فعال سیاسی قزوین

831- احمد رسولی فعال سیاسی قزوین

832- سید کمال موسوی رزمنده و جانباز قزوین

833- محمد یوسف علی ایثارگر

834- علی یوسف علی جانباز قزوین

835- رضا شیر علیان و فرهاد ایثارگر قزوین

836- ناصر عظیمی فعال فرهنگی و سیاسی قزوین

837- حجت الاسلام والمسلمین حسن امامی نیا استاد و امام جماعت حصار خروان قزوین

838- محمد حاجی آبادی دانشجوی کاردانی برق صنعتی دانشگاه بوئین زهرا

839- رسول یوسف علی دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه پیام نور ابهر

840- علیرضا زهرایی دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دانشگاه پیام نور رشت

841- میثم زهرایی دانشجوی کاردانی علوم و فنون قزوین

842- نیما گل رخ دانشجوی کارشناسی مهندسی عمران دانشگاه پارسیان قزوین

843- سجاد ترابی دانشجوی علمی الکترونیک قزوین

844-  امین محمدی مهندس عمران دانشگاه آزاد اسلامی تهران

845- محمد نوروزی کارشناس ارشد حقوق جزا دانشگاه آزاد اسلامی تهران

846- مسعود دهقانی فعال فرهنگی قزوین

847-  باقر صفری فعال فرهنگی قزوین

848-  مرتضی شیر محمدی فعال سیاسی و فرهنگی قزوین

849-  مرتضی خالقی فعال فرهنگی قزوین

850- اصغر کدخدایی فعال فرهنگی قزوین

851- حسین حیدری ایثارگر قزوین

852- محمد رضائیان فعال سیاسی و فعال فرهنگی قزوین

853- حاج صادق دهقانی ایثارگر و فعال فرهنگی قزوین

854-  اباصلت خانی ایثارگر و هم رزم شهید دکتر چمران قزوین

855-  ولی خیری ایثارگر قزوین

856- مصطفی دهقانی فعال فرهنگی قزوین

857- رضا یوسف زاده ایثارگر و فعال فرهنگی قزوین

858- علی اکبر سیاهکاله مرادی کارگر نمونه قزوین

859- مهدی محمدی فعال فرهنگی قزوین

860- قاسم دهقانی فعال فرهنگی قزوین

861- سید هادی حسینی فعال فرهنگی قزوین

862-ابوالفضل شیر محمدی فعال فرهنگی قزوین

863- میثم خالقی فعال فرهنگی قزوین

864- سید احمد حسینی فعال فرهنگی قزوین

865- میثم دهقانی فعال سیاسی و فرهنگی قزوین

866-سید محمد موسوی فعال فرهنگی قزوین

867-  مجتبی زهرایی کارگر نمونه وفعال فرهنگی قزوین

868- سعید ترابی فعال فرهنگی قزوین

869- جواد صالحی فعال فرهنگی و سیاسی قزوین

870- حسین شیر محمدی فعال فرهنگی قزوین

871-جواد اسدی فعال فرهنگی قزوین

872- تقی کشاورز فعال فرهنگی قزوین

873- سجاد یوسفی فعال فرهنگی قزوین

874- ابراهیم مداحی فعال سیاسی قزوین

875- عباس محمدی فعال سیاسی قزوین

876- سجاد رفیعی فعال سیاسی قزوین

877- علی اصغر نقیلو طلبه پایه 6 تهران

878-سعید زارعی طلبه پایه 6 حوزه علمیه شیراز

879- ابوالفضل احمدی لیسانس تهران

880- امین محمدی کارشناس ارشد معماری

881- امرالله گیوری فوق دیپلم تهران

882- محسن عامری فوق لیسانس حقوق و وکیل دادگستری

883- روح الله بختیاری فعال سیاسی قزوین

884- مسلم مداحی فعال سیاسی قزوین

885- حمید خلج فعال سیاسی قزوین

886- ابراهیم رسولی طلبه پایه 6 تهران

887- اسماعیل یوسفی جانباز و برادر شهید قزوین

888- محمد سعید ذاکری طلبه حوزه علمیه تهران و فعال فرهنگی‌فسیاسی و رسانه ای

889- سید روح الله انوری تفتی طلبه پایه 9 حوزه علمیه تهران و فعال سیاسی و فرهنگی و رسانه ای

890- امیررضا قوامی (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

891- حمید صناعی (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

892- دلشاد دهدار (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

893- حسین داوری (فلسفه دانشگاه تهران)

894- رضا محمدی (فلسفه دانشگاه تهران)

895- حمید اللهی (فلسفه دانشگاه تهران)

896- احمد انصاری (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

897- فاطمه فرامرزی (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

898- منوچهر رضا زاده(علوم سیاسی دانشگاه تهران)

899- حبیب موسوی (فلسفه دانشگاه تهران)

900- کاوه اسماعیلی (علوم دانشگاه تهران)

901- عباس کوهستانی (الهیات دانشگاه تهران)

902-کریم عرب (الهیات دانشگاه تهران)

903- وحید عربی (دانشگاه فنی)

904- آرش خیراندیش (اقتصاد دانشگاه تهران)

905- فرزاد آشوری (اقتصاد دانشگاه تهران)

906- سیامک فرزین (اقتصاد دانشگاه تهران)

907- صابر علیخانی (اقتصاد دانشگاه تهران)

908 - فرج کاوش (هنر دانشگاه تهران)

909- بهار کسری(هنر دانشگاه تهران)

910- کسری محمودوند(اقتصاد دانشگاه تهران)

911- جواد روشن(فنی دانشگاه تهران)

912- حمیدرضا وحیدی(فنی دانشگاه تهران)

913- کاظم طاهری(فنی دانشگاه تهران)

914- پیمان دست خوش (فنی دانشگاه تهران)

915- حجت‌اله قیرتی (فنی دانشگاه تهران)

916- مسعود کرامت (فنی دانشگاه تهران)

917- عماد زارع (فنی دانشگاه تهران)

918- مصطفی عسگری (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

919- رهی مسکونی (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

920- حجت پرستویی(الهیات دانشگاه تهران)

921- بهرام اسدی (تربیت بدنی دانشگاه تهران)

922- میلاد اسدالله پور (فنی دانشگاه تهران)

923- مهدی اشرف (فنی دانشگاه تهران)

924- ابراهیم بابایی (الهیات دانشگاه تهران)

925- پرویز خدایی (تربیت بدنی دانشگاه تهران)

926- سوسن صانعی (تربیت بدنی دانشگاه تهران)

927- ناصرهادی زاده (تربیت بدنی دانشگاه تهران)

928- امیر مولایی (تربیت بدنی دانشگاه تهران)

929- مریم طاهرزاده (فلسفه دانشگاه تهران)

930- سعیده پورجعفر (فلسفه دانشگاه تهران)

931- محمود رضایی (فلسفه دانشگاه تهران)

932-حمیدرضا غلامی(فلسفه دانشگاه تهران)

933- صباقوی قلب(حقوق دانشگاه تهران)

934- مهسا قوی قلب(حقوق دانشگاه تهران)

935- مجتبی دهقان (فلسفه دانشگاه تهران)

936- میثم عباسی(تاریخ دانشگاه تهران)

937- شهاب محمدی (تاریخ دانشگاه تهران)

938- رسول حسینی(تاریخ دانشگاه تهران)

939- حسین افتخاری (تاریخ دانشگاه تهران)

940- هادی پرونده (تاریخ دانشگاه تهران)

941- مهسا رحمان‌دوست(تاریخ دانشگاه تهران )

942- محمد داوری/عمران

943- علی خردمند/کامپیوتر

944-   میلاد خیر علی دانشجوی کارشناسی برق دانشگاه غیر انتفاعی قزوین

945- جواد طباطبایی(تاریخ دانشگاه تهران)

946- عماد همدانی (فلسفه دانشگاه تهران)

947- محمدرضا سامره(فلسفه دانشگاه تهران)

948- علی رئوفی(الهیات دانشگاه تهران)

949- علی رضا کشاورز(الهیات دانشگاه تهران)

950- فرشید بادپا(الهیات دانشگاه تهران)

951- امیر محمدی (الهیات دانشگاه تهران)

952- امیرعلی حق‌شناس(فلسفه دانشگاه تهران)

953- سعید امیدیان (فلسفه دانشگاه تهران)

954- حشمت دامغانی(فنی دانشگاه تهران)

955- حسن متحمل (فنی دانشگاه تهران)

956- عباس فتحعلی (فنی دانشگاه تهران)

957- بهروز شفیعی(فنی دانشگاه تهران)

958- دارا صفایی (فنی دانشگاه تهران)

959- صادق نامی(فنی دانشگاه تهران)

960- سینا حاج داود (فنی دانشگاه تهران)

961- صادق دینور زاده (فنی دانشگاه تهران)

962- سهیل امینی (فنی دانشگاه تهران)

963-هاشم فرهانی (فیزیک دانشگاه تهران)

964- بهروز خسروی (فیزیک دانشگاه تهران)

965- ناصررادمهر (فیزیک دانشگاه تهران)

966- محسن کاظمی(فنی دانشگاه تهران)

967- نیما رجبی (فیزیک دانشگاه تهران)

968- سعیده شیرازی (فیزیک دانشگاه تهران)

969- امیر جمشیدی (علامه طباطبایی )

970- حمید کفایتی (علامه طباطبایی)

971- امیر علی صادق (علامه طباطبایی)

972- اسماعیل حسن‌پور(فنی دانشگاه تهران)

973- هادی قمری (الهیات دانشگاه تهران)

974- فرامرز حیدری (الهیات دانشگاه تهران)

975- امیر حسین خرسند (فنی دانشگاه تهران)

976- مهدی کاظمی (آزاد قم)

977- حافظ امیرکمالی (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

978- علیرضا شفیعی (علوم سیاسی دانشگاه تهران)

979-کاوه نوریان (فنی دانشگاه تهران)

980- رضا کوهین فلسفه دانشگاه تهران

981- رسول یاراحمدی(هنر دانشگاه تهران)

982- محمد زرگری (روانشناسی دانشگاه تهران)

983- صابر بهبهانی (روانشناسی دانشگاه تهران)

984- وحید قریشی (روانشناسی دانشگاه تهران)

985- عماد رحمتی (روانشناسی دانشگاه تهران)

986- سعید شاه‌محمدی (رواشناسی دانشگاه تهران)

987- محمد پور مخبر (جامعه شناسی دانشگاه تهران)

988- علی‌حسن زاده (جامعه شناسی دانشگاه تهران)

989- امیرعلی بهبودی(شیمی دانشگاه تهران)

990- رشید محمودآبادی(شیمی دانشگاه تهران)

991- حسین رشیدی (شیمی دانشگاه تهران)

992- اصغر زاکانی (عمران دانشگاه تهران)

993- علی بغوری(عمران دانشگاه تهران)

994- فرخ محتشم (عمران دانشگاه تهران)

995- سید حسین کریمی (عمران دانشگاه تهران)

996- محمد حسن مودت(عمران دانشگاه تهران)

997- شادی سبحانی (عمران دانشگاه تهران)

998- ندا رئوف (عمران دانشگاه تهران)

999- حجت هاشمی (عمران دانشگاه تهران)

1000- سعید فیاض (کشاورزی دانشگاه تهران)

1001- کرمعلی سپهوند (کشاورزی دانشگاه تهران )

1002- احسان رحمتی (کشاورزی دانشگاه تهران)

1003- امیر منتظری (برق علوم تحقیقات)

1004- صابر جباری برق علوم تحقیقات)

1005- سهیل بشیری (برق علوم تحقیقات)

1006- یوسفعلی ساداتیان (مکانیک علوم تحقیقات)

1007- نعیم عباسی (مکانیک علوم تحقیقات)

1008- نادر اکبری (مکانیک علوم تحقیقات)

1009- پندار شفاهی (مکانیک علوم تحقیقات)

1010-رضا یوسف زاده(مکانیک علوم تحقیقات)

1011- امیرحسین بورزگری (مکانیک علوم تحقیقات)

1012- آرسا عالی (مکانیک صنعتی علوم تحقیقات )

1013- اسحاق شربیانی (مکانیک علوم تحقیقات)

1014- سینا پور یوسف (مکانیک علوم تحقیقات)

1015- حمید پاشایی (علوم ارتباطات علوم تحقیقات)

1016- مجید عمران زاده (علوم ارتباطات علوم تحقیقات)

1017- احمد پور صمیمی (علوم ارتباطات علوم تحقیقات)

1018- رضا کربلایی (علوم ارتباطات علوم تحقیقات)

1019- هوشنگ حافظی (علوم ارتباطات علوم تحقیقات)

1020- مهدی شمس نورایی فعال فرهنگی و سیاسی تهران

1021- .امید رحیمی، دانشجوی مهندسی برق کنترل دانشگاه صنعتی سهند و عضو هیأت نظارت بر جامعه اسلامی دانشجویان

1022- کاوه داودی تربیت بدنی

1023- مجید  نوری زاده (تربیت بدنی علوم تحقیقات)

1024- مهدی ابراهیمی، دانشجوی مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی سهند و عضو شورای مرکزی جامعه سلامی دانشجویان

1025- امین سلطانی اهری، دانشجوی مهندسی مواد دانشگاه صنعتی سهند و عضو شورای مرکزی انجمن علمی مهندسی مواد

1026- مرتضی عاشوری، دانشجوی مهندسی برق کنترل دانشگاه صنعتی سهند

1027- عبدالله شاهرضایی، دانشجوی مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک دانشگاه صنعتی سهند

1028- محمد پورامین  مهندس عمران فعال فرهنگی

1029- فرهاد فرهادی فعال فضای مجازی

1030- احمد عمویی طلبه مشهد مقدس

1031- محمد جواد آشتیانی طلبه حوزه علمیه قم،.فعال رسانه ای

1032- مجتبی سعیدی طلبه حوزه علمیه قم.فعال سیاسی

1033- احمد سبحانی-دانشجوی جهاد کشاوری خراسان-فعال فضای مجازی

1034- یوسف احمدی-فعال فضای مجازی- دانشجوی دانشگاه پیام نور ایلام

1035- مهدی صادقی کاشانی فعال سیاسی کارشناشی ارشد مدیریت

1036- محمود آقایی فعال سیاسی و فرهنگی

1037- حسین کاظمی فعال سیاسی و فرهنگی

1038- سید مصطفی آل علی فعال فضای مجازی

1039- محمد حسن مرصعی، کارشناسی ارشد فلسفه علم دانشگاه شریف

1040- احمد شربتیان، کارشناسی عمران، دانشگاه شریف

1041- مهدی طهماسبی، کارشناسی فیزیک، دانشگاه شریف

1042- حمید رسولی، کارشناسی ریاضی، دانشگاه شریف

1043- سجاد کاظمی، کارشناسی هوافضا، دانشگاه شریف

1044- سید آرین آل احمد، کارشناسی آی تی، دانشگاه شریف

1045- جواد درویش، فارغ التحصیل فلسفه علم، دانشگاه شریف

1046- رقیه محمد زاده، کارشناسی ارشد مدیریت شهری، دانشگاه تهران

1047- فرشته محمد زاده، فارغ التحصیل کارشناسی صنایع، دانشگاه الزهرا

1048- جلال عباسیان دبیر تشکیلات سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

1049- سید ایمان میرزاده، معاون سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

1050- علیرضا یاری دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه

1051- صمد بهنام، دبیر هیأت مؤسس و دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان

1052- محمدجواد نوری، قائم مقام سابق دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

1053- احسان شریف احمدیان، قائم مقام روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی  دانشجویان

1054- محسن احمدی، مهندسی برق دانشگاه ملایر

1055- سحرشادرام، فوق لیسانس رشته مهندسی شیمی - بیوتکنولوژی دانشگاه علم و صنعت و پذیرفته شده دوره دکتری دانشگاه علم و صنعت  ایران، عضو بسیج فعال پایگاه شهید مطهری حوزه 218

1056- هانیه محمدی دوستدار، فوق لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، دانشگاه آزاد قزوین.

1057- زینب قرآیی، دانشجوی فوق لیسانس مهندسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت ایران

1058- زینب پروازی، لیسانس رشته ژنتیک، عضو بسیج فعال- دبیر شورای جوانان مسجد جامع امام علی (ع) شهرک قدس

1059- نعیمه آشوری، فوق لیسانس اصلاح نباتات، مربی طرح حلقه¬های صالحین بسیج، عضو کانون قرآن و عترت

1060- بهجت جلیلوند، لیسانس علوم قرآن و حدیث دانشگاه علامه طباطبائی، کارشناس فرهنگی دانشکده بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبائی.

1061- مهین صمدزاده، دیپلم فعال فرهنگی و سیاسی

1062- مریم سعیدی راد، دیپلم و فعال فرهنگی و سیاسی

1063- حوریه محمدی دوستدار، لیسانس مهندسی کامپیوتر، دانشگاه آزاد – واحد تهران جنوب.

1064- آزیتا سادات غضنفری هاشمی، فوق لیسانس عمران، دانشگاه تربیت مدرس.

1065- حسن قرآیی، فوق لیسانس مدیریت، سازمان مدیریت صنعتی، مرکز آموزش¬های مدیریت دولتی.

1066- فرشته همدان چی، فوق لیسانس سلولی تکوینی گیاهی، دانشگاه تربیت معلم تهران.

1067- فاطمه نظری، دانشجوی دکتری ژنتیک پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، عضو کانون قرآن و عترت.

1068- الهام سلیمانی، رشته میکروبیولوژی، دانشگاه آزاد – واحد تهران شمال.

1069- الهه سلیمانی، فوق لیسانس علوم سلولی – مولکولی، دانشگاه گیلان.

1070- محمد نوری، کارشناسی ارشد هوافضا دانشگاه شریف

1071- محدثه نوری، کارشناسی مهندسی صنایع، دانشگاه شریف

1072- نصیبه مربوبی، کارشناسی ارشد روانشناسی، دانشگاه تربیت مدرس تهران

1073- محمد جواد مربوبی، کارشناسی ارشد مکانیک، دانشگاه علم و صنعت

1074- مصطفی مربوبی، دانشجوی کارشناسی ارشد الهیات، دانشگاه پیام نور

1075- محمد مهدی میرزایی‏پور، کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک، دانشگاه امیرکبیر

1076- صادق محبوبی، دانشجوی کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات، دانشگاه علوم و تحقیقات

1077- نسترن عبادی، دکترای علوم پزشکی تهران

1078- علی درودیان، لیسانس برق، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین

1079- احسان جاودان، کارشناسی مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد قزوین

1080- عباس دانشطلب، کارشناسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت

1081- وحید خاوه‏ای، کارشناسی معماری، دانشگاه علم و صنعت

1082علی نورایی دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی

1083- مهدی باغجری دانشجوی کارشناسی شیمی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی

1084- هاشم تفکری بافقی دانشجوی کارشناسی نمایش دانشگاه سوره

1085- مسعود خاجی دانشجوی کارشناسی الکترونیک واحد اسلامشهر دانشگاه آزاد اسلامی

1086- علی شابهاری دانشجوی کارشناسی شیمی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی

1087- امین خسروی دانشجوی کارشناسی عمران واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی

1088- حسین پورمعیری دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی روستایی واحد تهران مرکز  دانشگاه آزاد اسلامی

1089- سجاد صادقی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران

1090- حمید فکور دانشجوی کارشناسی روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی

1091- حمید مشایخی راد طلبه مدرسه علمیه شهید صدوقی قم

1092- علی نقدی دانشجوی کارشناسی عمران واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی

1093- محسن راحتیان دانشجوی کارشناسی مهندسی صنایع و ادبیات عرب دانشگاه پیام نور  تهران

1094- امیرحسین وظیفه دانشجوی کارشناسی الهیات واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی

1095- مجتبی نظری عارف فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی معماری واحد تهران جنوب دانشگاه  آزاد اسلامی

1096- امید سهرابیان دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک سیالات دانشگاه شهید چمران  اهواز

1097-حمید ایزدی دانشجوی کارشناسی مهندسی برق واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی

1098- علی جعفری وبلاگ نویس

1099- محمد حسین کاظمی، فارغ التحصیل برنامه ریزی شهری و منطقه ای،دانشگاه علامه طباطبایی

1100- داود فلاحی   کارشناس علوم ارتباطات فعال فرهنگی

1101- فائزه جوکار   کارشناس فلسفه  فعال فرهنگی

1102- حسن رضائی     کارشناس ارشد علوم سیاسی و فعال فرهنگی و فرزند شهید

1103-  مهندس محمد جواد قادری    کارشناس ارشد تغذیه و فعال فرهنگی

1104- محمد رضا نژاد کارشناس ارشد    فعال فرهنگی و ایثارگر

1105- مهندس حسن ارشادی کارشناس ارشد   فعال فرهنگی

1106- حسین نایب کبیر فعال فرهنگی

1107- دکتر  شوشیان    پزشک عمومی و فعال فرهنگی و ایثارگر

1108- حسین واعظی    کارشناس ارشد حقوق جزا و ایثارگر

1109- علی اصغر کرمی کارشناس ارشد صنایع   و فعال سیاسی و ایثارگر

1110- حمید رضا لشگری  کارشناس و ایثارگر

1111- رضا زمانی دانشجوی دانشگاه تهران

1112- محسن صادقی فعال فرهنگی

1113- آمنه صادقی دانشجوی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات

1114- علیرضا صادقی دانشجوی دانشگاه تهران

1115- مرتضی ناصری نژاد دانشجوی دانشگاه تهران

1116- محمدمهدی ترکمان رحمانی دانشجوی دانشگاه تهران

1117- محمد محبوبی دانشجوی دانشگاه علم و صنعت

1118- مرضیه احمدی  دانشگاه اصفهان مدیریت دولتی     

1119- زهرا عسگری  فعال فرهنگی       

1120- زهرا مجیدی فر  فعال فرهنگی

1121- سمیرا امیدیان  دانشگاه اصفهان     

1122- نفیسه مرتضوی  فعال فرهنگی       

1123- صفورا راعی  فعال فرهنگی       

1124- فاطمه خرسندی فعال فرهنگی       

1125- طاهره رجبی  فعال فرهنگی

1126- فاطمه نگینی  فعال فرهنگی

1127- منصوره سادات مرتضوی  فعال فرهنگی

1128- زهره زالی  دانشگاه اصفهان

1129- مرضیه خانی  فعال رسانه ای

1130- مرضیه عبدالهی  فعال رسانه ای

1131- ساره گلشن  فعال رسانه ای

1132- وجیهه آزاد پور  فعال رسانه ای

1133- زینب بوستان افروز فعال رسانه ای

1134- شیوا سرجوقیان فعال رسانه ای

1135- عادله رضایی فعال رسانه ای

1136- مریم موذنی  فعال رسانه ای

1137- شیرین سلجوقیان فعال رسانه ای

1138- فرزانه زهتاب فعال رسانه ای

1139- فاطمه حیدری فعال رسانه ای

1140- مهرداد کاظمی فعال رسانه ای

1141-حامد نظری فعال رسانه ای

1142- مهدی سلطان آقایی فعال رسانه ای

1143- محمدحسین کفعی علوم سیاسی دانشگاه اصفهان

1144- مهدی محمدی  فعال رسانه ای       

1145- علی براتی فعال رسانه ای       

1146- مهدی سموعی  فعال رسانه ای       

1147- احسان خادمی  فعال رسانه ای       

1148- علیرضا جلوانی  فعال رسانه ای       

1149- ابوذر یادگاری  فعال رسانه ای       

1150- علیرضا آرچین  فعال رسانه ای       

1151- سعید مستاجران  فعال رسانه ای       

1152- رضا مردیها  فعال رسانه ای       

1153-علیرضا مجیدی فر فعال رسانه ای

1154- سید شهاب سجادیان  فعال رسانه ای

1155-محمد کریم پورسینا  فعال رسانه ای

1156- امیر صادقی  فعال رسانه ای

1157- محسن خراسانی زاده فعال رسانه ای

1158- محمدحسین زارعان  فعال رسانه ای      

1159-محسن خضریان زاده  فعال رسانه ای      

1160- سید محمد شریعتی  فعال رسانه ای      

1161- احمد نکوئیان  فعال رسانه ای       

1162-امیر حسین زمانی  فعال رسانه ای       

1163- مهدی جان نثاری حقوق دانشگاه اصفهان

1164- احسان خردمند نژاد فعال فرهنگی

1165- حمید احمدی  فعال فرهنگی  

1166- محمدمجتبی نادریان  فعال فرهنگی

1167- محمدمصطفی نادریان  فعال فرهنگی

1168- حسین کار سنجی  فعال فرهنگی  

1169- مجتبی بابایی مکانیک آزاد خمینی شهر

1170- ناصر کارسنجی  فعال رسانه ای       

1171- اصغر زمانی  اقتصاد بازرگانی آزاد خمینی شهر

1172- محمد حسین حکمتپور  فعال رسانه ای

1173- مهدی ربانی  فعال رسانه ای  

1174- مهدی حسین زاده فعال رسانه ای 

1175- سید مسعود احمدی فعال رسانه ای 

1176- میلاد کرمی فرد فعال رسانه ای       

1177- حمید زارع فعال رسانه ای       

1178- افشار سلطانی فعال رسانه ای       

1179-مرتضی شریف زاده فعال رسانه ای

1180- محمد کاظمی فعال رسانه ای       

1181- شاهین سجادیان فعال رسانه ای 

1182- مهدی رحیمی فعال رسانه ای       

1183-محمد رضا حدادی فعال رسانه ای 

1184- داوود دافعیان فعال رسانه ای       

1185- سید رسول احتشامی فعال رسانه ای 

1186- جلال مختاری فعال فرهنگی       

1187- علی ایراندوست فعال فرهنگی      

1188- حمیدرضا  صمدانی علوم سیاسی ازاداشتیان

1189- علیرضا توکلی فعال فرهنگی       

1190- مهدی حمصی دانشگاه اصفهان عمران      

1191- سعید قدسی فعال فرهنگی       

1192- محمد ولی پور فعال فرهنگی       

1193- سید علیرضا موسوی فعال فرهنگی 

1194- محمد علی گرامیان نقشه کشی وطراحی صنعتی فنی شهرکرد

1195- محمد رضا همتی فعال رسانه ای       

1196- زین العابدین بهزاد پور فعال رسانه ای

1197- علی طائبی فعال رسانه ای       

1198- علی سعادت نیا فعال رسانه ای       

1199- امید محزونیه فعال رسانه ای       

1200- حسین عباسی فعال رسانه ای       

1201- محمد شجاعی فلسفه وحکمت اسلامی مدرسه عالی شهیدمطهری

1202- مصطفی رفیعی فعال فرهنگی      

1203- مهدی رجایی  فعال فرهنگی       

1204- نوید  ادریس فعال فرهنگی       

1205- محمدامین شریف احمدیانit شیخ بهایی

1206- حسین رامپناهی حسابداری ازادخوراسگان

1207-فهیمه نیلی احمدآبادی الکترونیک شهرکرد    

1208- امیرحسین امامی حسابداری خوراسگان   

1209- مهدی نیلی فعال فرهنگی    

1210- محمدنیلی احمدآبادی فعال فرهنگی      

1211- سمانه نیلی احمدآبادی نرم افزار فنی سمیه

1212- مهدی رجایی it پیام نوراصفهان

1213- احمدرجایی مهندسی صنایع ازادنجف اباد

1214- یوسف زمانی it شیخ بهایی

1215- محمدحاجیان it شیخ بهایی 

1216- احسان شریف احمدیان مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران 

1217- صادق سهراب خانی  فارغ التحصیل مهندسی برق - الکترونیک - دانشگاه کرج

1218-مهدی معارف وند   فارغ التحصیل مهندسی برق - الکترونیک - دانشگاه کرج

1219- اکبر میر قاسمی    فارغ التحصیل مهندسی برق - الکترونیک - دانشگاه کرج

1220- میلاد عیدی      فارغ التحصیل (دکترا دامپزشکی)                              

1221- محمد ذاکر منش   فارغ التحصیل (لیسانس متالوژی)   

1222- امیر اسماعیل زاده    دانشجوی کارشناسی رشته کنترل دانشگاه انقلاب 

1223- منصور پاشایی   دانشجوی کارشناسی رشته کنترل دانشگاه انقلاب  

1224- مجتبی آزاد فلاح    دانشجوی کارشناسی ارشد رشته الکترونیک دانشگاه آزاد تهران جنوب

1225- مصطفی شهنانی  دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مکانیک  

1226- محمد رضا احمدی دانشجوی ارشد صنایع - دانشگاه پیام نور تهران  

1227- عبدالله بقایی فارغ التحصیل مهندسی برق - الکترونیک     

1228- سید محسن میر احمدی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی - دانشگاه علم وصنعت 

1229- رضا نارون کارشناسی ارشد مهندسی صنایع - دانشگاه آزاد ابهر 

1230- رحمت نبی زاده فعال رسانه‌ای       

1231- سکینه کریم آبادی فعال فرهنگی - کارشناس علوم اجتماعی   

1232- مالک سعیدی کارشناسی ارشد مهندسی متالورژی - دانشگاه علوم و تحقیقات 

1233- مجتبی درویشی مهندسی کشاورزی - دانشگاه آزاد 

1234- حسین شاه قلعه فعال فرهنگی       

1235- سید محمد سادات اخوی دانشجوی  ارشد اقتصاد دانشگاه علوم تحقیقات

1236- حسین دلاوری فعال رسانه ای       

1237- فضل ا... سرزعیم فعال فرهنگی/ فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران  

1238- محمد دلیری وکیل پایه یک دادگستری 

1239- احمد دانشی کارشناس اقتصاد       

1240- مصطفی دستوری فعال فرهنگی       

1241- امیر جوکار کارشناس ارشد حقوق       

1242- فاطمه خداداد طلبه حوزه علمیه خواهران تهران 

1243- زینب خداداد کارشناسی ادبیات فارسی دانشگاه پیام نور تهران

1244- حسین زاده دانشجوی دکتری و فعال سیاسی

1245- محمد حسن محمدی فوق لیسانس علوم سیاسی دانشگاه تهران

1246- حمید زارعی کارشناسی مدیریت دانشگاه آزاد گرگان

1247- رضا سعیدی کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران

1248- احمد کیخواه کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه آزاد تهران

1249- عباس حیدری کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی دانشگاه آزاد تهران

1250- مصطفی اسکندری دانشجوی دکترای مهندسی مواد تهران

1251-رضا رضایی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت

1252- یعقوب معصومی کارشناس ارشد علوم قرآنی

1253- اکرم غفاری کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران

1254- حسن مصفا فوق لیسانس عمران سمنان

1255- علی صادقی طلبه پایه 6 حوزه علمیه تهران

1256- داود قاسم پور طلبه پایه 6 حوزه علمیه تهران

1257- حسن محمودی کارشناس مدیریت دانشگاه تهران

1258- عبدالله لطیفی کارشناس ارشد ریاضی اهواز

1259- نبی کریم پور دانشجوی دکتری زبان دانشگاه تهران

1260- علیرضا ابراهیمی کارشناسی صنایع دانشگاه آزاد تهران

1261- علی صادقی دکترای علوم قرآنی

1262- عباس جدی کارشناس ارشد صنایع دانشگاه آزاد تهران

1263- مجتبی شاکری کارشناس ارشد تربیت بدنی تهران

1264- علی بارانی کارشناس ارشد حوزوی

1265- علی اکبر عرب یار محمدی کارشناس ارشد حوزوی تهران

1266- روح الله حاجی پور کارشناسی مخابرات تهران

1267- محمدعلی جعفر پور کارشناس ارشد حمل و نقل تهران

1268- سید حسین فاطمی کارشناس حقوق تهران

1269- محمد علی فروغی کارشناس ارشد علوم سیاسی تهران

1270محمد حسن دیاج مندی دانشجوی دکترای حقوق

1271- علی سبکبار کارشناسی معدن

1272- فرزانه گودرزی کارشناس ارشد مدیریت دانشگاه آزاد تهران

1273- امیر حسین میلی کارشناس مدیریت

1274- محسن ولی پور کارشناسی مدیریت تهران

1275- منصور ولی پور کارشناس مدیریت تهران

1276- شاهرخ یادگاری کارشناسی مدیریت تهران

1277- محمد توانا کارشناس ارشد صنایع مشهد

1278- جمال عباسپور کارشناس ارشد مدیریت تهران

1279- سید حمید حسینی کارشناسی عمران اراک

1280- علی طیبی کارشناسی مدیریت تهران

1281- سید ابراهیم حسینی کارشناسی ارشد صنایع دانشگاه صنعتی شریف

1282- سمیه چراغی کارشناسی فلسفه کرج

1283- علی رجایی فعال دانشجویی

1284- محمد تولایی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران

1285- رضا بهرامی کارشناسی خبرنگاری دانشگاه آزاد تهران

1286- رضا کریمی کارشناسی ارشد فلسفه دانشگاه آزاد تهران

1287-مرتضی اربابی کارشناس ارشد علوم سیاسی تهران

1288- محمد عالمی کارشناسی ارشد حقوق شهید بهشتی

1289- محمد فارسی کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه ازاد تهران

1290-احمد پورمندی کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران

1291- سید عظیم حسینی نژاد کارشناس ارشد مدیریت دانشگاه آزاد تهران

1292- نیره قائمی کارشناسی ارشد فقه زابل

1293- جعفر حسین پور کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران

1294 – مصطفی پور موسوی کارشناس ارشد پژوهش هنر تهران

1295- مهدی پور ابراهیمی دانشجوی دکترا تهران

1296- مصطفی وجدانی دکترای شهرسازی تهران

1297- سید حامد طاهری دانشجوی دکترای علوم قرآنی

1298- حمید محمدی دانشجوی مدیریت فرهنگی تهران

1299- مینا توکلی دکترای پزشکی

1300- پیمان فرخنده کیش دانشجوی دکترای مدیریت تهران

1301- علیرضا هاشم پور دکترای مکانیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر

1302- مجید عباسی دکترای علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران

1303-حسن یوسفی دکترای شیمی تهران

1304- امیر افشاری دکترای پزشکی

1305- جلال محب نیا دکترای مدیریت دانشگاه آزاد تهران

1306- حشمت امیری دکترای شیمی تهران

1307- سید مهدی موسوی طلبه پایه 8 حوزه علمیه تهران

1308- خدیجه قنبری کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی

1309- زهره ابوالحسنی کارشناس طراحی

1310- سمیه مقدم کارشناس ارشد مدیریت

1311- فاطمه پورصمد کارشناس علوم سیاسی

1312- سید حمید درخشان دکترای پزشکی تهران

1313- مهدی مراد قلی کارشناسی عمران

1314- محمود زاهدی کارشناسی مکانیک

1315- علیرضا شیخ کارشناس ارشد صنایع

1316- حمید آذری کارشناس ارشد ژنتیک

1317- سیاوش مراد پور کارشناس ارشد فلسفه

1318- ابوذر ادیب کارشناس ارشد ریاضی

1319- سعید هادی کارشناس ارشد مکانیک

1320- فراز حسینی کارشناس ارشد روابط بین الملل

1321- امیر حسین اصفهانی کارشناس ارشد علوم سیاسی

1322- نرگس غفاری کارشناس ارشد شیمی تجزیه

1323- سارا رنجبری کارشناسی ارشد بیولوژی دریا

1324-مهدی قدرتی کارشناس ارشد مدیریت

1325- رضا نظامی کارشناس ارشد شیمی

1326- رضا کارگر کارشناس ارشد مدیریت

1327- علی حمزه لو کارشناس ارشد علوم سیاسی

1328-سعید اکبری کارشناس ارشد عمران تهران

1329- حسن حسین زاده دکترای پزشکی

1330- فرهاد اعظمی دکترای بیو مواد

1331- ساسان توکلیان دکترای پزشکی

1332- سید علی حسینی دکترای مدیریت

1333- علی افتخاری کارشناس ارشد زبان انگلیسی اهواز

1334-علیرضا  افتخاری کارشناس بهداشت اهواز

1335- یوسف یوسفی کارشناس علوم سیاسی آزاد اهواز

1336- خدایار فتحی کارشناس مشاوره علامه طباطبایی تهران

1337- محمود الهی کارشناس عمران اهواز

1338- علی صادقی کارشناس ارشد زمین شناسی بهبهان

1339- علی محمد یوسفی کارشناس مدیریت رامهرمز

1340- محرم مقتدری کارشناس امور ابتدایی بهبهان

1341- امید نقدی کارشناس ارشد زراعت تهران

1342- نصرت الله یوسفی کارشناس مشاوره اهواز

1343- غلامرضا فلسفی کارشناس علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی تهران

1344- روح الله چرنگ کارشناس عمران آزاد بهبهان

1345- حکمت الله بابایی کارشناس مشاوره بهبهان

1346- رضا دانایی مهندسی نفت

1347- جواد چک مهندسی شیمی

1348- محسن یوسفی کارشناس مدیریت بهبهان

1349- رضا نقدی کارشناس ارشد زراعت اهواز

1350- مهپویا دماوند فعال فرهنگی و فضای و مجازی

1351- مصطفی زین العابدین  دانشگاه امیرکبیر

1352- هادی حیدری فعال فرهنگی و سیاسی

1353- زینب دانشطلب فعال فرهنگی و سیاسی

1354- محیا ملک محمدی کارشناس صنایع دانشگاه علم و فرهنگ

1355- محمد کرمی نژاد کارشناس ارشد مکانیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر

1356- زکیه جهاندیده، دانشجوی کارشناسی ارشد فلسفه دانشگاه تهران

1357- انوشیروان کوهستانی دانشجوی کارشناسی جامعه شناسی دانشگاه امام خمینی قزوین

1358- اسدالله کلهر کاردانی علوم و فنون زیباشهر و فعال سیاسی قزوین

1359- سید قاسم حسینی کاردانی برق غیر انتفاعی البرز قزوین

1360- جلال کوهستانی دانشجوی تربیتی دانشگاه امام خمینی قزوین

1361- داریوش کوهستانی فعال سیاسی قزوین

1362- حمید نادری پور کاردانی برق غیر انتفاعی البرز قزوین

1363- محمد رفیعی کاردانی برق غیر انتفاعی البرز قزوین

1364- سعید کوهستانی دانشجوی کارشناسی برق غیر انتفاعی دارالفنون قزوین

1365- سید عیسی حسینی فعال سیاسی و ایثارگر محمدیه قزوین

1366- مهدی کریمی دانشجوی کارشناسی حسابداری غیر انتفاعی البرز قزوین

1367- حمید بابایی فعال اجتماعی محمدیه قزوین

1368- جواد پرهون دانشجوی کارشناسی مخابرات دانشگاه آزاد ابهر

1369- امیر پیرو کارشناس مدیریت بازرگانی غیر انتفاعی البرز قزوین

1370- جواد اکبری کارشناس مدیریت بازرگانی غیر انتفاعی البرز قزوین

1371- محمد رضا محقق دانشجوی کارشناسی علوم اجتماعی قزوین

1372- محسن نودل کاردانی برق البرز قزوین

1373- فردوس گلرخ فعال اجتماعی و سیاسی محمدیه قزوین

1374- غلامرضا عزیز زاده فعال اجتماعی سیاسی محمدیه قزوین

1375- محمد رضا نصیری دانشجوی کارشناسی حسابداری دانشگاه کار الوند قزوین

1376- سعید توکلی دانشجوی کارشناسی حسابداری دانشگاه آزاد قزوین

1377- حسین پولچی خانی دانشجوی کارشناسی حسابداری غیر انتفاعی علامه قزوین

1378- علی کریمی کاردانی حسابداری غیر انتفاعی دارالفنون قزوین

1379- روح الله مردخانی کارشناسی حسابداری دانشگاه آزاد قزوین

1380- موسی انصاری کاردانی حسابداری دانشکده شهید بابایی قزوین

1381- صالح ربیعی کاردانی حسابداری دانشکده شهید بابایی قزوین

1382- معرفت الله مراد وردی کاردانی حسابداری دانشکده شهید بابایی قزوین

1383- مهران زنگی وند کاردانی حسابداری  دانشکده شهید بابایی قزوین

1384- وحید همتی کاردانی حسابداری دانشکده شهید بابایی قزوین

1385- عبدالله کریمی کارشناسی حسابداری غیر انتفاعی بصیر آبیک قزوین

1386- جواد محمدی کارشناسی حسابداری غیر انتفاعی بصیر آبیک قزوین

1387- مجید بیگلری کارشناسی حسابداری غیر انتفاعی رجا قزوین

1388- کوروش عابدینی کارشناس امور شهری و فعال سیاسی تهران

1389- محمد امین خلیل زاده کارشناس علوم سیاسی فردوسی مشهد

1390- حمید حسن پور فرد کارشناس مهندسی کشتی دانشگاه صنعت نفت مشهد

1391- آرش هران فعال سیاسی

1392- مهرداد رزم آرا فعال سیاسی و اجتماعی

1393- شهرام امیانپور کارشناسی ارشد کهکلویه و بویر احمد

1394- زهرا لعالی کارشناسی ارشد و فعال سیاسی

1395- امید رحیمی کارشناس وفعال سیاسی

1396- سید حسین افشین کارشناس و فعال سیاسی

1397- امین پروازی کارشناسی تبریز

1398- حامد جان فزا فعال سیاسی و فرهنگی

1399- مهدی دارستانی کارشناسی تهران

1400- دکتر جلال عباسیان فعال سیاسی مشهد

1401- علیرضا کاشی فعال سیاسی و فرهنگی

1402- مسعود کارگریان مروستی کارشناسی مهندسی کشتی دانشگاه صنعت نفت یزد

1403- مهدی حیدری سطح خارج حوزه علمیه قم

1404- کاوه سخایی کارشناسی ارشد

1405- مجتبی طبرستانی راد

1406- فرشته آسمانی فعال سیاسی و فرهنگی

1407- یکتا معرفت فعال سیاسی و فرهنگی

1408- فاطمه شامخ زاده فعال سیاسی و فرهنگی

1409- محمود مهربد فعال سیاسی و فرهنگی

1410- محمد جواد آشتیانی طلبه حوزه علمیه

1411- سعید حدادیان فعال سیاسی شیراز

1412- امیر بیجارچیان فعال سیاسی و فرهنگی

1413- مجتبی احمدیان کارشناسی ارشد

1414- اشکان ملک پور مهندسی کشتی صنعت نفت اصفهان

1415- هادی جروقی کارشناسی

1416- سعید وکیلی فعال سیاسی و فرهنگی

1417- وحید عاملی حوزه علمیه شیراز

1418- سید فریبرز نجومی کارشناسی کرمانشاه

1419- علی اکبر حر فعال سیاسی و فرهنگی

1420- لیلا شاه کرمی فعال سیاسی و فرهنگی

1421- حسین عباسی فعال سیاسی و فرهنگی

1422- حسن سلیمانی فعال سیاسی و فرهنگی

1423- امیر رضا آل حبیب کارشناسی ارشد تهران

1424- علی پاک فعال سیاسی و فرهنگی

1425- سید علی نجومی فعال سیاسی و فرهنگی

1426- قدسی غیاث آبادی فعال سیاسی و فرهنگی

1427- طیبه کاظمی کارشناسی ارشد

1428- سید محمد جواد نجومی فعال سیاسی و فرهنگی

1429- مهدی پاک فعال سیاسی و فرهنگی

1430- امیر حسین شیروی کارشناسی

1431- احسان شریف احمدیان کارشناسی ارشد

1432- رضا حبیبی فعال سیاسی و فرهنگی

1433- مهدی محلوجی قمی فعال سیاسی و فرهنگی

1434- مجید حسین زاده فعال سیاسی و فرهنگی

1435- غلامحسین صفری فوق دیپلم لامرد

1436- محمد فاطمی طلبه سطح 2 حوزه علمیه

1437- مجتبی نعمتی کارشناسی ارومیه

1438- خلیل شمسی نیا کارشناسی لامرد

1439- غلامعلی صفری لامرد فعال سیاسی و فرهنگی

1440- محمد امین شریف احمدیان کارشناسی

1441- محمد احسان جاودان پناه کارشناسی

1442- تینا فرزین فعال سیاسی و فرهنگی

1443- سید یاسین میر آقایی کارشناسی ارشد

1444- امیر علی مهدوی  کارشناس فرهنگی و سیاسی

1445- مجتبی کریمی راد کارشناسی اندیمشک

1446- کاظم واحدی مهندس صنایع کرج

1447- سید عماد شفیعی لیسانس سخت افزار کامپیوتر کرج

1448- امیر کرمی تکنسین شبکه کرج

1449- سعید درخشان لیسانس ریاضی فعال فرهنگی نظرآباد کرج

1450- سیاوش جور قاسمی لیسانس و دبیر آموزش و پرورش کرج

1451- زهرا خلخالی لیسانس کرج

1452- حسن علی آژیر لیسانس محمد شهر کرج

1453- سحر احسانی کارشناس ارشد کرج

1454- مهندس زارع کارشناس IT کرج

1455- معصومه مرادی کارشناس علوم تربیتی کرج

1456- کزازی کارشناس مترجمی کرج

1457- علی علیجانی طلبه قزوین

1458- ساسان کرمی طلبه قزوین

1459- حسن عطاران تکنسین برق شهر جدید هشتگرد

1460- عباس عطاران بازنشسته ارتش شهر جدید هشتگرد

1461- فاطمه احمدیان دانشجوی پیام نور هشتگرد

1462- سمانه عطاران دانشجوی پیام نور نظر آباد کرج

1463- حسن رحمانی صنعتگر تهران

1464-  زهرا میرزایی مهندسی معماری - دانشگاه اراک 

1465- رضا ممسنی فعال فرهنگی / کارشناسی ارشد حقوق دانشگاه تهران

1466- محمد اکبرزاده فعال فرهنگی       

1467- علی اصغر قربانی فعال فرهنگی       

1468- علی اصغر شیرخانی فعال فرهنگی/دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات دانشگاه پیام نور

1469- نسیبه السادات کاظمی دانشجوی دکتری برق - مخابرات دانشگاه علوم تحقیقات

1470- میثم ترابی فعال رسانه ای       

1471- محمد زیبا دین فعال دانشجویی       

1472- علیرضا آگاهی  کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران - فعال رسانه ای

1473- حسین مداحی   فعال رسانه ای       

1474- وحید رشیدی وبلاگ نویس - کارشناسی علوم سیاسی - دانشگاه تهران مرکز

1475-  امیر جوادی کارشناس علوم سیاسی تهران

1476- مهدی خانعلی دکترای روانشناسی

1477- علی شیرمحمدی دانشجوی کارشناسی علوم و فنون دانشگاه قزوین

1478- حمید عارف نیا کارشناس تربیت بدنی دانشگاه قزوین

1479- عبدالله احمدی دانشجوی کاردانی عمران ابهر

1480- حمزه عباسی دانشجوی برق علوم و فنون قزوین

1481- رمضان عباسی دانشجوی کاردانی مکانیک دانشگاه کار شهر صنعتی البرز

1482- یوسف جانی جانباز و برادر شهید وفعال سیاسی قزوین

1483-محمد علی ابراهیمی برادر شهید و فعال سیاسی قزوین

1484- کریم معصومی ایثارگر و فعال سیاسی قزوین

1485- عباس خانی جانباز و فعال سیاسی قزوین

1486- محمد کریم بابایی فعال فرهنگی قزوین

1487- شیما صالحی(فیزیک دانشگاه تهران)

1488- سید صلاح الدین موسوی فعال فرهنگی

1489- مهدی نصری لیسانس حقوق دانشگاه آزاد اسلامشهر

1490- سید محمد حسین انوری لیسانس حقوق دانشگاه جامع علمنی و کاربردی تهران

1491- عباس نایبی لیسانس ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی تهران

1492- معصومه نایب کبیر فعال فرهنگی

1493- داود ملا اسماعیلی لیسانس عمران دانشگاه امام خمینی(ره)

1494- نیره ملا اسماعیلی لیسانس روانشناسی دانشگاه پیام نور تهران

1495- محبوبه نایب کبیر طلبه حوزه علمیه خواهران تهران

1496- مصطفی نایب کبیر فوق دیپلم امور فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران

1497- فرهاد غلامی فوق لیسانس حقوق دانشگاه قم

1498- سید محمد حسن پور موسوی طلبه حوزه علمیه قم

1499- سید ابراهیم موسوی فرد شیمی تجزیه دکترا دانشگاه تربیت مدرس

1500- حامد سفر نهاده کارشناس ارشد فلسفه اسلامی از تربیت معلم

1501- محمد ناصر آل حبیب   مدیر کل و کاردار اسبق وزارت خارجه

1502- محمد نادر آل حبیب   مهندسی معدن اکتشاف

1503- امیررضا آل حبیب   فعال رسانه ای و فعال دانشجویی

1504- نجمه آل حبیب  کارشناسی ارشد حسابداری

1505- مجید آل حبیب    کارشناسی ارشد معدن  اکتشاف

1506- محمد هادی آل حبیب   کارشناس علوم ارتباطات فعال دانشجویی

1507- احمد آل حبیب     کارشناس ارشد حقوق 

1508- حسام الدین آل حبیب    کارشناسی روانشناسی

1509- زهرا آل حبیب    کارشناس حسابداری فعال دانشجویی

1510- آمنه آل حبیب   کارشناس بانکداری

1511- محمد جواد آل حبیب     فوق لیسانس باستان شناسی

1512- محمد صالح آل حبیب    کارشناس ادبیات فارسی

1513- سمیه آل حبیب    کارشناس نرم افزار

1514- محمد علی آل حبیب   کارشناس بانکداری

1515- بهناز تبریزیان    کارشناسی معماری           

1516- معصومه حبیبیان پور مهندس کامپیوتر مدیر کانون عطر سیب

1517- حمید فکور   کارشناس روابط عمومی

1518- سید محمد خوانساری استاد دانشگاه و عضو مشاورین جوان ریاست جمهوری

1519- فائزه سرخوش کارشناس نرم افزار

1520- حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر براتی طلبه سطح خارج و فعال سیاسی

1521- طاهر قاسمی   کارشناسی ارشد عمران و آب فعال رسانه ای

1522- بهاره معینی   کارشناس علوم تربیتی گرایش مدیریت فعال رسانه ای

1523- داریوش درستی  کارشناسی ارشد نرم افزار

1524- مهندس مسعود درستی کارشناسی ارشد  مدیریت بانکداری

1525- دکتر سید نجات حسینی    فوق تخصص جراحی پلاستیک

1526- آتنا سیف معموریان   کارشناس ارشد ادبیات فارسی فعال رسانه ای

1527- امید رحیمی    مهندسی برق عضو هیئت نظارت بر جامعه اسلامی دانشجویان

1528- معین ظابطی  دکترای علوم سیاسی و استاد دانشگاه

1529- پیمان تاتار    مهندسی نرم افزار

1530- احمد جوهری   دکترای دامپزشکی

1531- علی فلاح نژاد    کارشناسی مهندسی مواد متالوژی

1532- ابراهیم محبی    کارشناسی آی تی

1533- احسان اصفهانی   فعال رسانه ای

1534- میرحسین حامدی  کارشناسی ارشد حقوق بین الملل

1535- مهدی کربلایی    کارشناسی صنایع

1536- محمد حسین چوپان  کارشناسی مهندسی مواد متالوژی

1537- امیر حسین صادقی  کارشناس صنایع

1538- شهرام معینی   فعال رسانه ای

1539- علی معاونی   کارشناسی ارشد حقوق

1540- بردیا روشنی     فعال رسانه ای

1541- جمال کریم کریم‌نیا - کارشناس ارشد تاریخ اردبیل

1542- امیرحسین پسندیده       کارشناس علوم سیاسی

1543- سید مهدی سید رضایی    روزنامه نگار و فعال رسانه ای

1544- قاسم خاکی جوان    کارشناس ارشد حقوق و روزنامه نگار

1545- مهدی قربانعلی زاده   کارشناس مهندسی مخابرات

1546- نجمه عابدی    کارشناسی روانشناسی

1547- محمود باران چشمه      فعال رسانه ای

1548- حمید عربی     فعال رسانه ای

1549- احمد گودرزی    کارشناس علوم ارتباطات

1550- حجت الاسلام سید صدر الدین حسینی

1551- حجت الاسلام جواد ادبی

1552- حجت الاسلام دیباپسند

1553- حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی

1554- مصطفی علوی کاردانی روابط عمومی

1555- انصار قربانی  فعال سیاسی

1556- ایوب قربانی بسیجی فعال

1557- ابراهیم اسدی لیسانس تاسیسات آستارا

1558-عظیم اصغری  رزمنده

1559- امین اصغری بسیجی فعال

1560-اشرف علوی رزمنده

1561- صیاد آذری فعال سیاسی مشگین شهر

1562- فرشاد نعمتی لیسانس حسابداری رشت

1563- رضا نعمتی لیسانس حقوق تبریز

1564-فرداد نعمتی لیسانس مدیریت اردبیل

1565- فرشید بیگ وردی فعال سیاسی لاهیجان

1566- رمضان علیپور فعال سیاسی لاهیجان

1567- رسول احدی پدر شهید و جانباز و رزمنده

1568- محمد گل محمدی کارشناس عمران دانشگاه تهران

1569- هادی حاتمی کاردانی تاسیسات اردبیل

1570- حمید علوی فرهنگی گرمی

1571- حمید حمیدی مقدم کاردانی کامپیوتر اردبیل

1572-حسین محمدی بسیجی فعال

1573-حسین محبی فعال سیاسی لاهیجان

1574-حسین حمیدی جانباز تالش

1575-اسماعیل حمیدی رزمنده تالش

1576-ایرج احدی فوق لیسانس حقوق قشم

1577-پرویز احدی لیسانس حقوق

1578-یوسف کریم زاده فوق لیسانس حقوق دماوند

1579- مجید آداش پور فعال سیاسی تهران

1580- محمدرضا آداش پور کارشناسی ارشد حسابداری

1581-مسعود احمد نژاد بسیجی فعال از اردبیل

1582-مهدی وظیفه کارشناس حسابداری

1583-مهرداد یوسفی کارمند بهزیستی

1584-نجف یوسفی فعال سیاسی اردبیل

1585-رسول محمدی کارشناس روابط عمومی

1586- مرتضی علوی بسیجی فعال اردبیل

1587- علی اکبر نقدی فرهنگی اردبیل

1588- مسعود نقدی فعال رسانه ای اردبیل

1589- علی پارچینی کاردانی کامپیوتر

1590- رادمهر فعال صنایع چوب

1591-یحیی احدی جانباز لنگرود

1592-محمد احدی بسیجی لنگرود

1593-سعید گل محمدی فرهنگی

1594- بهرام گل محمدی بسیجی اردبیل

1595- احد اخوی پرستار

1596- مجید اخوی رزمنده

1597- فیروز علی نژاد آزاده

1598- حسام الدین علویبسیجی فعال رباط کریم

1599- احمد علوی فعال سیاسی کوثر

1600- ارسلان شهبازی کاردانی کامپیوتر

1601- سلدوز علی اسکندری رزمنده اردبیل

1602- وحید شادمنش لیسانس کا مپیوتر

1603- عین الله آرش رزمنده

1604- بهنام آقاجانی فعال رسانه ای  اردبیل

1605- الله وردی آقازاده بسیجی اردبیل

1606- آیت اکبری فعال نساجی تهران

1607- رحیم احدی فعال سیاسی بابلسر

1608- حسین احمدنژاد کاردانی  کامپیوتر

1609- مهدی احمدی کاردانی کامپیوتر اردبیل

1610- مسعود اخوی  لیسانس برق اردبیل

1611- توحید مصطفی وند   رزمنده

1612- حسین مصطفی وند   بسیجی فعال

1613- اسلام اسدی   کاردانی حسابداری

1614- بهزاد اسکندری  شغل آزاد

1615- اباصلت اسکندری  شغل آزاد

1616- عزیز دنیادیده   فعال سیاسی اردبیل

1617- منصور خیری  بسیجی فعال

1618- عادل داداشی  بسیجی فعال

1619- کریم داداشی  بسیجی فعال نیر

1620- رسول دشتی  فوق دیپلم کامپیوتر

1621- محمد دوستان    مداح اهل بیت

1622- قادر راستانی فوق دیپلم کامپیوتر

1623- رحمت داداشی بسیجی

1624- رضا ایلات    رزمنده

1625- جبرائیل رضا نژاد

1626-جواد زندی   فوق دیپلم کامپیوتر

1627- ساسان حاتمی   فعال اجتماعی

1628- ناطق مجرد فوق دیپلم کامپیوتر

1629- آیدین محمدنژاد    فوق دیپلم کامپیوتر

1630- سعید نقدی    دانشجویی حقوق کرج

1631- محرم خدایی فرزند شهید

1632- رضا خسروی   کارشناسی ارشد زمین شناسی

1633- مهدی خسروی    کارشناسی مدیریت

1634- حمید خسروی    کارشناسی حسابداری اردبیل

1635- شاهرخ خسروی    شغل آزاد

1636- عزیز جهاندیده    فعال اجتماعی

1637- جواد حیدری     فعال نساجی تهران

1638- حسن بلوری     شغل آزاد

1639- اکبر اقبالی   بسیجی فعال

1640- مهدی اصغری   کارمند جهاد پارس آباد

1641- یحیی اصغری    فرهنگی اردبیل

1642- پیمان پورشیرزادی  مهندس معماری

1643- علی اصغر علوی     کارشناسی علوم سیاسی کرج

1644- علی افشار    لیسانس کشاورزی تبریز

1645- هرمز افشار   لیسانس علوم تربیتی تبریز

1646- عباس آقاجانی     شغل آزاد

1647- اکبر زاهدی    فرزند شهید

1648- نادر الله قلیزاده     فوق دیپلم کامپیوتر

1649- خلیل پور قنبر   فعال سیاسی لاهیجان

1650- کوروش بلوک نژاد   بسیجی فعال

1651- فریدون بدری   فعال سیاسی نمین

1652- عادل صباحی    بسیجی فعال نمین

1653- هوشنگ افشار لیسانس علوم تربیتی  اردبیل

1654- بهزاد بدری    فعال سیاسی اردبیل

1655- بهلول داداشی    مداح اهل بیت اردبیل

1656- پژمان پورشیرزادی   مداح اهل بیت اسلامشهر

1657- افشین تقاعدی    فرزند شهید

1658- علی اخشی   فرزند شهید

1659- یوسف دانش    فرزند شهید

1660- جهانگیر آرش    فعال اجتماعی اردبیل

1661- توحید سیفی    بسیجی فعال

1662- اسماعیل مرادی  مهندسی متالوژی کرج

1663- وحید فرجی لیسانس حسابداری اردبیل

1664- کلام اله اسدی    شغل آزاد

1665- حسین محمدزاده قهرمان ووشو

1666- حاج قربان قدیمی   فعال سیاسی تهران

1667- رضا اکبری     دبیر

1668- موسی اسکندری بسیجی فعال اردبیل

1669- قاسم علوی  فعال سیاسی تهران

1670- هادی علوی بسیجی فعال اردبیل

1671- سیاوش سید محمدی  بسیجی اردبیل

1672- مهدی علوی   بسیجی اردبیل

1673- احد پهناور  کاردانی کامپیوتر اردبیل

1674- حمزه عیسی زاده   شغل آزاد اردبیل

1675- سیاوش مهدی پور مدرس دانشگاه

1676-رضا رمضانی مدرس دانشگاه

1677- مهدی ملک محمدی مدرس دانشگاه

1678- اشرف جعفری مدرس دانشگاه فوق لیسانس حسابداری و مدرس دانشگاه

1679- حجت الاسلام فاطمی پور طلبه سطح خارج حوزه اصفهان

1680- احسان الهی فرد  دکترای مهندسی صنایع

1681- علیرضا فتحی زاده  دکترای مدیریت دولتی

1682- محسن دریابیگی   دانشجوی دکترای مدیریت

1683- زینب خد ری   کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق

1684- علیرضا زید آبادی نژاد کارشناسی ارشد علوم سیاسی

1685- احسان اکبری نسب کارشناسی ارشد متالوژی

1686- مجتبی احمد زاده   کارشناسی ارشد عمران

1687- عبدالله نجیب  کارشناسی ارشدعمران

1688- علی رشیدی کارشناسی ارشد عمران

1689- حجت ایمانی کارشناسی ارشد متالوژی

1690- وحید پور شهسواری کارشناسی ارشد مدیریت

1691- ابولفضل خراسانی کارشناسی ارشد مدیریت

1692- محسن خاجویی کارشناسی ارشد مدیریت

1693- راضیه میرزاده  کارشناسی ارشد صنایع

1694- ابوذر زینلی کارشناسی ارشد حسابداری

1695- مهدی رهنما کارشناسی ارشد الهیات

1696- علی رنجبر کارشناسی ارشد روان شناسی

1697- سیمین آذر پیکان  کارشناسی ارشد حسابداری

1698- مهدیه پور ابراهیمی کارشناسی ارشد مدیریت

1699- مرتضی درفشی کارشناسی ارشد مدیریت

1700-احمد اکبری نسب کارشناسی ارشد معدن

1701- احسان مسلمی کارشناسی ارشد متالوژی

1702- علی امیری  کارشناسی ارشد شیمی

1703- علی زید آبادی  کارشناسی ارشد الهیات

1704- علی اسدی  کارشناسی ارشد علوم تربیتی

1705- سید محسن حسینی کارشناسی ارشد عمران

1706-سید مهدی حسینی کارشناسی ارشد مدیریت

1707- محسن برجسته  کارشناسی ارشد صنایع

1708- بهنام زینلی کارشناسی ارشد IT

1709- رضا برجی  کارشناسی ارشد روان شناسی

1710- رضا حسن بیگی روزنامه نگار

1711- فاطمه نهایی کارشناسی ارشد مدیریت

1712- فهیمه احتشام  کارشناسی ارشد کامپیوتر

1713- سجاد رحیمی کارشناسی ارشد کامپیوتر

1714- علی رحیمی کارشناسی ارشد علوم تربیتی

1715- صالح اندیشه کارشناسی ارشد شیمی

1716- نوشین ضابطی  کارشناسی ارشد زبان

1717- صادق اندیشه  دانشجوی پزشکی

1718- جواد اسفندیار پور کارشناسی ارشد متالوژی

1719- غلامحسین اسلامی  دکترای علوم سیاسی

1720- جواد شهبا  دکترای جامعه شناسی

1721- محمد غیب زاده کارشناسی ارشد کامپیوتر

1722- روح الله گوئینی  کارشناسی ارشد مدیریت

1723- عباسعلی قنبر پور  کارشناسی ارشد ریاضی

1724- بهروز توکلی کارشناسی ارشد مدیریت

1725- سعید حلوایی  کارشناسی ارشد علوم سیاسی

1726- محمد احمد زاده کارشناسی ارشد جامعه شناسی

1727- مریم زید آبادی کارشناسی ارشد روزنامه نگاری

1728- مهسا نعیما  کارشناسی ارشد الهیات

1729- مریم نعیما  کارشناسی ارشد الهیات

1730- اکبر رمضانی کارشناسی ارشد علوم سیاسی

1731-صادق ایران نژاد کارشناسی ارشد کامپیوتر

1732- متین هاشمی کارشناسی ارشد متالوژی

1733- محمد روح الامینی  کارشناسی ارشد صنایع

1734- رقیه شهریاری کارشناسی ارشد کشاورزی

1735- اشرف شهریاری کارشناسی ارشد زبان

1736- عباس بادیه نشین کارشناسی ارشد مدیریت

1737- محمد جواهری کارشناسی ارشد کشاورزی

1738- جلال کاظمی کارشناسی ارشد علوم تربیتی

1739- حسن کشاورز کارشناسی ارشد مدیریت

1740- کیوان قنبری کارشناسی ارشد متالوژی

1741- مریم میرزاده  کارشناسی ارشد مدیریت

1742- علی اسدی کارشناسی ارشد صنایع

1743- محمد رضا زید آبادی کارشناسی ارشد الهیات  

1744- محمد رضا خاجویی کارشناسی ارشد بازرگانی

1745- نسرین رضایی  کارشناسی ارشد حسابداری

1746- علی رضایی کارشناسی ارشد کامپیوتر      

1747- وحید رضایی کارشناسی ارشد زبان

1748- سعید رضایی  کارشناسی ارشد مدیریت دولتی       

1749- حسین احسانی  کارشناسی ارشد علوم سیاسی

1750- حجت الاســـــــــلام حســـن خـــدامـــی  طلبه

1751- کمیل مظفر پور کارشناسی ارشد شیمی

1752- محمد مرادپور   کارشناسی ارشد علوم سیاسی

1753- حمیدرضا محتشم کارشناسی ارشد الهیات

1754- صادق رفعتی  کارشناسی ارشد کامپیوتر

1755- فرزاد رفعتی کارشناسی ارشد IT

1756- مهسا دولت آبادی  کارشناسی ارشد IT

1757- علی فلاح نژاد  لیسانس مهندسی مواد متالوژی

1758- علی نظر   فعال حوزه رسانه

1759- محمد کربلایی   فعال حوزه رسانه

1760- شهرام معینی فعال سیاسی

1761- مهدی عسگری  کارشناس مدیریت صنعتی

1762- دکتر خادمیان دکترای عمومی و متخصص بیهوشی

1763- احمد جوهری دکترای دامپزشکی

1764- علی اسدی فوق لیسانس مدیریت صنعتی

1765- سعید یاسا دکترای دامپزشکی

1766- هاشم غفاری تهرانی دانشجوی کارشناسی طراحی وب

1767- احمد پور پیرعلی جانباز جنگ تحمیلی

1768- اکبر تیموری مهندسی نقشه کشی

1769- امید ملکوتی  کارشناس مهندسی مواد

1770- امیر تاج الدینی لیسانس مهندسی صنایع

1771- امیرحسین جعفری  لیسانس مهندسی صنایع

1772- ایمان نوجوان حصاری   لیسانس مهندسی مواد

1773- محمد جواد آل حبیب  کارشناسی ارشد معماری

1774- حمیدرضا آل حبیب  لیسانس باستان شناسی

1775- گل پیرا آل حبیب   دکترای تغذیه

1776- سعیده آل حبیب   کارشناسی ارشد حسابداری

1777- عاطفه آل حبیب  کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

1778- بهاره آل حبیب کارشناسی ارشد بانکداری

1779- مهشید آل حبیب  مهندسی صنایع

1780- زهرا آل حبیب   مهندسی عمران

1781- سارا آل حبیب  کارشناسی ارشد روان شناسی

1782- جواد دهقانی پور   دانشجوی مهندسی مواد

1783- حمید جندقی   کارشناس علوم اداری

1784- زینب ترابیان ادبیات دکتری phd 

1785- ولی  نظری زاده جغرافیا دکتری phd 

1786- امیر  حیدریان آینده پژوهی کارشناسی ارشد 

1787- محمد  مردی فلسفه دکتری phd 

1788- علی فرامرزی علوم سیاسی کارشناسی ارشد 

1789- سمیه نجف اشرفی جامعه شناسی کارشناسی ارشد 

1790- مهدی صالح وند جغرافیای شهری کارشناسی ارشد 

1791- مهدی واحدی ادبیات کارشناسی ارشد 

1792- اسلام رجبی حقوق کارشناسی ارشد 

1793- پیمان محمدی نیک علوم سیاسی کارشناسی ارشد 

1794- حسین رسولی نژاد عرفان و ادیان کارشناسی ارشد 

1795- مهدی اسماعیلی الهیات کارشناسی ارشد 

1796- امیر قنبری مدیریت دولتی کارشناسی ارشد 

1797- اسماعیل ایران دوست مدیریت  کارشناسی ارشد 

1798- ماشاالله رفیعی   اقتصاد دکتری phd

1799- حسین رجبی عیوضی مدیریت منابع انسانی کارشناسی ارشد 

1800- احمد آتشگر داخلی دکتری تخصصی 

1801- محمد اسکندریان اطفال دکتری تخصصی 

1802- مجتبی اطلسی جراح عمومی دکتری تخصصی 

1803- پرویز ایزدی  جراح عمومی دکتری تخصصی 

1804- محمد حاجی زاده قلب و عروق دکتری عمومی 

1805- کبری حسینی اطفال دکتری تخصصی

1806- مرضیه خضری پرستاری دکتری تخصصی 

1807- مرتضی طارمی چشم بورد تخصصی 

1808- زهرا قربعلی زنان دکتری تخصصی 

1809- فاطمه کرمانی زنان دکتری تخصصی 

1810- رضا مرتضایی جراح عمومی دکتری تخصصی 

1811- عارف مصلایی فارکومولوژی دکتری تخصصی 

1812- محمد نظرزاد جراح  دکتری تخصصی

1813- سمیه  یوسف کرم بیوتکنولوژی دکتری تخصصی 

1814- راحله ستایشی دندانپزشکی دکتری 

1815- هادی عصاریان نژاد بیهوشی دکتری تخصصی 

1816- نظر  ابراهیمی  رادیولوژی دکتری تخصصی 

1817- محمد مهدی تقوی دندانپزشکی دکتری عمومی 

1818- صغرا محمدی پاتولوژی دکتری عمومی 

1819- حمیده زورقی چشم دکتری تخصصی 

1820- رضا عبدی   گوش حلق بینی دکتری تخصصی 

1821-   علی محمدرضاییان پروتز دندان دکتری تخصصی 

1822- عباس محمدپور پزشکی قانونی دکتری تخصصی

1823- غلام عباس نایینی طب اورژانس دکتری تخصصی 

1824- عاطفه میری پوست دکتری تخصصی

1825- بهداد حیدری اصل دندانپزشکی دکتری عمومی 

1826- محمد رفعتی داخلی دکتری عمومی

1827- شکیبا محبی   آنوکولوژی دکتری تخصصی 

1828- انسیه حسنی اطفال دکتری عمومی

1829- حمید رضازاده دندانپزشکی دکتری

1830- مریلا شکری  دندانپزشکی اطفال دکتری

1831- حامد مقدم دندانپزشکی دکتری 

1832- سعیده نورداد دندانپزشکی دکتری 

1833- علی خالقی فن آوری کارشناسی ارشد 

1834- حسین مهدیخانی عمران کارشناسی ارشد 

1835- وحید بیگدلی راد برنامه ریزی شهری کارشناسی ارشد 

1836- محمدحسن دانشگرنژاد تصویرسازی کارشناسی ارشد 

1837- محمد علی حضرتیها  زبان و ادبیات فارسی کارشناسی ارشد  

1838- داود وارسته نسب برق کارشناسی ارشد 

1839- زهرا درافشانی فقه و حقوق کارشناسی ارشد 

1840- محمد حسین خاکساران علوم حوزوی سطح 3 

1841- حسین اویسی فقه و حقوق کارشناسی ارشد 

1842- عین اله خنجری کامپیوتر دکتری phd

1843- فرامرز حریری مقدم  کشاورزی کارشناسی ارشد 

1844- خدیجه باقری کشاورزی .  کارشناسی ارشد 

1845- محمد عابدینی الکترونیک کارشناسی ارشد 

1846- مهدی قربانی شیمی کارشناسی ارشد

1847- حامد قربانی موینی متالوژی و مواد کارشناسی ارشد 

1848- فرج اله فکری ادبیات فوق لیسانس

1849- بهروز گشتی  ادبیات لیسانس

1850- علی صدارتی باستان شناسی فوق لیسانس

1851- حسین فاضلی  باستان شناسی دکترای تخصصی غیر پزشکی

1852- فرید الدین امین زاده برنامه ریزی آموزشی فوق لیسانس

1853- حوا امین تاریخ ایران فوق لیسانس

1854-  مصطفی علویان تاریخ تمدن و ملل اسلامی فوق لیسانس

1855- مجتبی خلعتبری تاریخ فرهنگ دکترای تخصصی غیر پزشکی

1856- رضا طراح تحقیقات آموزشی فوق لیسانس

1857- مجتبی حاجی زاده تعلیم و تربیت دکترای تخصصی غیر پزشکی

1858-  حامد شمسی تعلیم و تربیت دکترای تخصصی غیر پزشکی

1859-خدیجه  آرام تکنولوژی آموزشی 

1860- حسن فرهای جامعه شناسی فوق لیسانس

1861- فیض  استاجی جامعه شناسی دکترای تخصصی غیر پزشکی

1862- علی کاظمی جامعه شناسی فوق لیسانس

1863- احمد آقائی  حسابداری فوق لیسانس

1864- سعید باقری حسابداری دکترای تخصصی غیر پزشکی

1865- رضا حجازی حسابدازی دکترای تخصصی غیر پزشکی

1866- محمد شرافت  حقوق دکترای تخصصی غیر پزشکی

1867- معصومه صادقی حقوق فوق لیسانس

1868- غلام حامدی حقوق لیسانس

1869- محمد کیانی  علوم سیاسی فوق لیسانس 

1870- رحمن حسنی  علوم سیاسی دکترای تخصصی غیر پزشکی

1871- اسماعیل مازندانی علوم سیاسی لیسانس

1872- یاسمن هوشیاری فلسفه دکترای تخصصی غیر پزشکی

1873-  مهدی باقری  فلسفه فوق لیسانس

1874- صغری عبدالهی مدیریت بازرگانی دکترای تخصصی غیر پزشکی

1875- مجید ضیغمی مدیریت دولتی دکترای تخصصی غیر پزشکی

1876- رضا پاک طینت مدیریت دولتی دکترای تخصصی غیر پزشکی

1877- عباس باقر مژاد مدیریت صنعتی دکترای تخصصی غیر پزشکی 

1878- میناسادات موسوی میریت بازرگانی لیسانس

1879- جواد ناصری MBA فوق لیسانس 

1880- حسن  تهرانی MBA فوق لیسانس

1881- احمد کاری MBA  

1882- سمیه نصیر شلال کتابداری فوق لیسانس 

1883- حسین خاموشی گفتار درمانی فوق لیسانس 

1884- محمد همتی گمرک لیسانس

1885- نفیسه  یگانه مرمت آثار باستانی فوق لیسانس

1886- حجت رحمانیان مدیریت بهداشت ودرمان دکترای تخصصی پزشکی 

1887- حسین سحری مدیریت پرستاری فوق لیسانس

1888- فاطمه ناظری مدیریت اجرائی لیسانس

1889- زهرا مرزبان نژاد علوم تربیتی فوق لیسانس

1890- محمد مرتضوی باستان شناسی دکترای تخصصی غیر پزشکی

1891- زهرا جبلی فلسفه تعلیم وتربیت  

1892- حبیبیان فاطمه روابط بین الملل فوق لیسانس 

1893- فاطمه حبیبیان روابط بین الملل فوق لیسانس 

1894- فاطمه پرلو جغرافیا فوق لیسانس

1895- ناصر  دهنوی حقوق دکترای تخصصی غیر پزشکی 

1896- سید علی مسجدی مدیریت محیط زیست فوق لیسانس

1897- فرحناز یاری مشاوره فوق لیسانس 

1898- حانیه خوش  روانشناسی فوق لیسانس

1899- جلال سعیدی مدیریت دکترای تخصصی غیر پزشکی

2000- زهرا مردی حقوق فوق لیسانس

2001- رضا مطلبی حقوق فوق لیسانس

2002- فیروز الماسی مدیریت دفاعی فوق لیسانس 

2003- حبیب اله قنبرپور مدیریت فوق لیسانس 

2004- ایرج فولادی مدیریت صنعتی فوق لیسانس 

2005- جلال خدایی فلسفه دکترای تخصصی غیر پزشکی 

2006- پریسا دهکردی روانشناسی فوق لیسانس 

2007- احمدرضا عصاریان روابط بین الملل دکترای تخصصی غیر پزشکی

2008- رحمت معمار جامعه شناسی دکترای تخصصی غیر پزشکی 

2009- یدالله کریمی پور جغرافیا دکترای تخصصی غیر پزشکی

2010- محمد سیف M.B.A فوق لیسانس

2011- احمد اصلی زاده مدیریت دکترای تخصصی غیر پزشکی

2012- سعید شیبانی زبان دکترای تخصصی غیر پزشکی

2013- شعله خسرویان الهیات فوق لیسانس 

2014- ابوذر صالحی روابط بین الملل فوق لیسانس 

2015- حسین علی دارایی معارف لیسانس 

2016- پژمان فتحی مدیریت دولتی فوق لیسانس 

2017- رضا کیانی فلسفه دکترای تخصصی غیر پزشکی 

2018-  نقی سرپناه تکنولوژی  

2019- راحله  صالحی علم اطلاعات و دانش شناسی فوق لیسانس

2020- علی خسروپور ارتودنسی دکترای تخصصی پزشکی 

2021- وحید نجاران  ارولوژی دکترای تخصصی پزشکی 

2022- مریم امین بیماریهای عفونی دکترای تخصصی پزشکی 

2023- رحمت  شریفی  بیماریهای عفونی دکترای تخصصی پزشکی

2024- محمد  آزما پزشک دکترای حرفه ای

2025- فاطمه اسلامی  پزشک دکترای حرفه ای

2026- بتول موسوی پزشکی دکترای تخصصی پزشکی 

2027- الهام امیرزاده  پزشکی فوق لیسانس 

2028- صغری  دوست پزشکی -  زنان دکترای تخصصی غیر پزشکی

2029- احمد فیاض  پزشکی بهداشت دکترای تخصصی پزشکی 

2030- نادر احمدی پزشکی عمومی  

2031-  رضا علی حسینی پوست دکترای تخصصی پزشکی 

2032- ولی  عباس پور پوست دکترای تخصصی پزشکی

2033- مینا  ظامی پوست و مو دکترای تخصصی پزشکی

2034- مرتضی کجینه باف    کارشناسی ارشد متالوژی صنعتی

2035-مهرداد برادری ترمیمی و زیبائی دکترای تخصصی پزشکی

2036- سید جعفر حسینی جراح زنان دکترای تخصصی پزشکی

2037- محسن سوریان جراحی دکترای تخصصی پزشکی 

2038- نسرین اسطوره جراحی زنان دکترای تخصصی پزشکی 

2039- لیلا سعدی جراحی زنان دکترای تخصصی پزشکی

2040- مهوش اسمعیلی جراحی زنان دکترای تخصصی پزشکی 

2041- هادی  امیری جراحی عمومی دکترای تخصصی پزشکی 

2042- محمد منصوری چشم دکترای تخصصی پزشکی 

2043- الهه رجائی چشم پزشک دکترای تخصصی پزشکی

2044- قربانعلی حسینی چشم پزشکی دکترای تخصصی پزشکی 

2045- نیکی وکیلی  داروسازی دکترای تخصصی پزشکی 

2046- مجتبی اسماعیل زاده داروسازی PHD 

2047- حوریه جوادی داروسازی دکترای حرفه ای 

2048- مهدی کدخدایی دندانپزشکی دکترای تخصصی غیر پزشکی 

2049- روح اله ازغدی دندانپزشکی دکترای تخصصی پزشکی

2050- سمیه سروری قلب و عروق دکترای تخصصی پزشکی

2051- داودرضا شفاعتیان گوش وحلق بینی دکترای تخصصی پزشکی 

2052- محسن زارعی گوش وحلق وبینی دکترای تخصصی پزشکی 

2053- مریم باقری مامائی فوق لیسانس

2054-  فاطمه  رحیم پرور مامائی فوق لیسانس

2055- آمنه صفرزاده مامائی فوق لیسانس 

2056- فاطمه بزرگی  اطفال دکترای تخصصی پزشکی 

2057-نرگس کریمی ماعصاب دکترای تخصصی پزشکی 

2058- محبوبه دلیرروی  فوق تخصص اطفال دکترای تخصصی پزشکی 

2059- عصمت منش زاده  دکترای تخصصی پزشکی

2060- نوید الحسینی همدانی پزشکی دکترای حرفه ای 

2061- مرضیه لطفعلی یان دندانپزشکی دکترای حرفه ای 

2062- علی  زمانی  دکترای حرفه ای 

2063- زهرا موهبت زنان و زایمان دکترای تخصصی پزشکی 

2064- آزاده قهار  دکترای حرفه ای 

2065- محمود قاسم  آبادی جراحی دکترای تخصصی پزشکی

2066- زهرا فراهانی دندانپزشکی دکترای حرفه ای

2067- زهرا ابراهیمی دندانپزشکی دکترای حرفه ای 

2068-  اکبر شهری دندانپزشکی دکترای حرفه ای 

2069- فاطمه عبداله   دکترای حرفه ای

2070- سعید  صدرآبادی پزشکی دکترای حرفه ای

2071- شکوفه شهریار پزشکی دکترای حرفه ای

2072- نوشین زارعی  دکترای حرفه ای

2073- مرضیه حاج علی   دکترای حرفه ای 

2074- محمد شوروز  دکترای حرفه ای

2075- علیرضا خاجی  دکترای حرفه ای

2076- معصومه اسماعیل پور دندانپزشکی دکترای حرفه ای 

2077- زهرا کرمانیان  دکترای حرفه ای 

2078- هاله احمدی پزشکی دکترای حرفه ای 

2079- مرضیه رضائی  دکترای حرفه ای

2080- سمیرا رشید  دکترای حرفه ای

2081- محسن نورانی دامپزشکی دکترای حرفه ای 

2082- مژگان دهقانی عمومی دکترای حرفه ای 

2083- کرم اله علیمردانی عمومی دکترای حرفه ای

2084- محمد   تهرانی نوزادان فوق تخصصی پزشکی

2085- مهدی کفایت  هسته ای فوق لیسانس 

2086- مرتضی اسماعیلی عمران دکترای تخصصی غیر پزشکی 

2087- اکبر صفری عمران دکترای تخصصی غیر پزشکی

2088- سهیل غیاثی عمران دکترای تخصصی غیر پزشکی

2089- امیر  درویش زاده کشاورزی فوق لیسانس 

2090- رضا رضائی کشاورزی دکترای تخصصی غیر پزشکی

2091- جواد کریم کشاورزی فوق لیسانس

2092- فاطمه حیاتی کشاورزی لیسانس

2093- مسعود زارعی مهندسی صنایع فوق لیسانس

2094- آیدین اکبری  مهندسی صنایع فوق لیسانس 

2095- منصور وکیلی مهندسی صنایع فوق لیسانس

2096- مهدی کاظمیان مهندسی صنایع لیسانس 

2097- راشد صحرایی مهندسی صنایع دکترای تخصصی غیر پزشکی 

2098- آزاده ثروتیان مهندسی صنایع فوق لیسانس

2099- فهیمه اسماعیلی مهندسی صنایع غذائی فوق لیسانس

2100- عباسعلی رنجبر مهندسی صنایع غذایی فوق لیسانس

2101- میثم جعفرپور مهندسی مکانیک فوق لیسانس

2102- مهدی رضائی مهندسی مکانیک فوق لیسانس 

2103- بابک اکبری مهندسی مواد دکترای تخصصی غیر پزشکی

2104- بهرام امینی  مهندسی هیدرولیک دکترای تخصصی غیر پزشکی

2105- فاطمه قدیمی  مهندسی عمران فوق لیسانس

2106-  اکبر محمدی   شهرسازی فوق لیسانس

2107- امیر  حاجیلو شهرسازی فوق لیسانس

2108- سعید   آبادی برق فوق لیسانس 

2109- صدیقه دهقان مهندسی برق فوق لیسانس

2110- زهرا صدوق مهندسی پزشکی فوق لیسانس 

2111- هاجر پاکی مهندسی کشاورزی دکترای تخصصی غیر پزشکی 

2112- علی  فیروزیان عمران دکترای تخصصی غیر پزشکی

2113-  اصغر فیروزی عمران دکترای تخصصی غیر پزشکی 

2114- امیر بستی کشاورزی دکترای تخصصی غیر پزشکی 

2115- امیر فکور مکانیک دکترای تخصصی غیر پزشکی

2116- طوبی رستمی عمران فوق لیسانس 

2117- مسعود اسدی مهندسی کامپیوتر دکترای تخصصی غیر پزشکی 

2118- حسین یونسی کشاورزی لیسانس

2119-  رضا ماهی عمران فوق لیسانس

2120- مرتضی محمدی مهندسی عمران دکترای تخصصی غیر پزشکی

2121-زهرا گلشن عمران فوق لیسانس

2122- مصطفی دری مکانیک فوق لیسانس 

2123- هادی نوری مکانیک فوق لیسانس 

2124- روح اله رجب زاده مهندسی عمران فوق لیسانس 

2125- حسین پولکی متالوژی دکترای تخصصی غیر پزشکی

2126- فاطمه جلالی مهندسی صنایع فوق لیسانس 

2127- میثم صالحی مهندس منابع طبیعی فوق لیسانس

2128- علی شهابی مهندسی صنایع فوق لیسانس 

2129- فاطمه زهرا  اسماعیلی شهرسازی فوق لیسانس

2130- هدی اخوان ثالث مکانیک فوق لیسانس 

2131- مجید مجیدی کشاورزی فوق لیسانس 

2132- محسن مهری معماری دکترای تخصصی غیر پزشکی

2133- مجید تقوی کامپیوتر فوق لیسانس 

2134- فهیمه یارمحمد معماری فوق لیسانس 

2135-  رضا رفیعی  برق فوق لیسانس

2136- مجید عبدی  مهندسی برق فوق لیسانس

2137- فهیمه فرازان مهندسی برق فوق لیسانس

2138- عباس ملک  متالوژی فوق لیسانس 

2139- عرفان نظری  مهندسی برق فوق لیسانس

2140- شهرام مقصودی صنایع غذائی فوق لیسانس

2141- سمیه جوکار برق فوق لیسانس

2142-منصور یونسی عمران فوق لیسانس

2143- محمد محسنی فعال فرهنگی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

2144- محمد حجازی فعال دانشجویی

2145- سجاد جمشیدی فعال دانشجویی

2146- محمد پایدارفر فعال دانشجویی

2147- علی وثوقی فعال دانشجویی

2148- مسعود کاکاوند فعال دانشجویی

2149- محمد علی حسینی مهندسی عمران فوق لیسانس 

2150- محسن تقی نژاد مهندسی منابع طبیعی فوق لیسانس 

2151- الهام سوری معماری دکترای تخصصی غیر پزشکی 

2152- محسن فروزان  معماری فوق لیسانس

2153- محمد   آبادی عمران فوق لیسانس

2154- مجتبی پیری مخابرات فوق لیسانس 

2155- حسین شریفی  کامپیوتر فوق لیسانس

2156- مسعود آزاد کامپیوتر فوق لیسانس 

2157- رامیار منوچهر عکاسی فوق لیسانس 

2158- مهدی نوشادی عکاسی فوق لیسانس

2159- عباس حاجیان فیلم وتئاتر فوق لیسانس

2160- حسن دانشگر گرافیست فوق لیسانس

2161- یونس فقیه گرافیک فوق لیسانس

2162- فرهاد شیخ موسیقی فوق لیسانس

2163- فهیمه بقایی راد نقاشی فوق لیسانس

2164- محمد حسین زاده هنرهای ثجسمی فوق لیسانس

2165- محمد رنگچی هنرهای زیبا فوق لیسانس

2166- محسن محمدزاده هنری فوق لیسانس

2167- اعظم نیک ارتباط تصویر فوق لیسانس

2168-  رضا محمدی کارگردانی انیمیشن فوق لیسانس

2169- زهره عابدی کارگردانی فیلم وتئاتر فوق لیسانس 

2170- هادی فیاض فلسفه هنر فوق لیسانس 

2171- مسعود  شریف  زبان انگلیسی دکترای تخصصی غیر پزشکی

2172-رضا عباسی زبان انگلیسی فوق لیسانس

2173- هادی خوشام زبان شناسی فوق لیسانس

2174- رضا صحرانورد زبان شناسی دکترای تخصصی غیر پزشکی

2175- سعید سروش  زبان شناسی دکترای تخصصی غیر پزشکی

2176- سمیه قاضی مرادی زبان و ادبیات انگلیسی فوق لیسانس

2177- اعظم  فرزانه زبان و فرهنگ اردو دکترای تخصصی غیر پزشکی

2178- عبدالله   وهابی پرستاری فوق لیسانس 

2179- نسرین صمدی  پرستاری فوق لیسانس

2180- محمد دهقان بیهوشی دکترای تخصصی غیر پزشکی 

2181- فرناد ایمانی بیهوشی دکترای تخصصی غیر پزشکی 

2182- یاسر لبافی  طب کار دکترای تخصصی غیر پزشکی

2183-  مهدی سهرابی طب کار دکترای تخصصی غیر پزشکی 

2184- رضا   تخصصی  دکترای تخصصی 

2185- محمد  صابری  فلسفه دکترای تخصصی 

2186- حسن داودنژاد فلسفه اخلاق دکتراتخصصی  

2187- آرمان علوی روانشناسی دکترای تخصصی  

2188- عزیزاله جنیدزاده ادبیات عربی دکترای تخصصی

2189- زهرا مرسل روانشناسی دکترای تخصصی  

2190- محمد  گروس مدیریت تولید دکترای تخصصی  

2191- وفا منفعل حقوق بین الملل دکترا تخصصی 

2192- مجید علیاری  زبانهای باستانی دکترای تخصصی 

2193- جواد  اسماعیلی علوم اجتماعی کارشناسی ارشد 

2194-  علی محبی حقوق کارشناسی 

2195- عبدالله قائمی الهیات وادیان ارشد

2196- حسن صادقی جامعه شناسی کارشناسی ارش 

2197- عباس محسنی مدیریت آموزشی کارشناسی ارشد  

2198- سارا آهنگر مدیریت دولتی کارشناسی ارشد 

2199- مجید آریائی  کارشناس ادبیات   

2200- علی  احمدی کارشناس ادبیات  

2201- عبدالله بازیاری علوم سیاسی کارشناسی ارشد

2202- طیبه آتی ادببیات کارشناسی ارشد 

2203- حسین  میرزا نایینی شیمی داروئی دکترای تخصصی 

2204-  زینب حسنی شیمی تجزیه ارشد  

2205- حمید  ملکی ریاضی ارشد 

2206- لیلا ستاری فیزیولوژی پزشکی دکترای تخصصی 

2207- پروانه لکوند زنان وزایمان تخصص  

2208- صغری تکلو رادیولوژی تخصص 

2209- لیلا ابراهیمی دندانپزشکی تخصص 

2210- پرستو پناهیان داروسازی دکترای حرفه ای 

2211- گلنار ایزدی داروساز دکترا 

2212- سیما قاسمی دندانپزشک دکترا 

2213- حسین اسماعیلی چشم پزشکی تخصص 

2214- اشرف آرمان عمومی دکترا 

2215- زهره سلطانخواه عمومی دکترا حرفای 

2216- کبری شریفات مهندسی صنایع دکترای تخصصی 

2217- راضیه  اخوت برق  دکترای تخصصی 

2218- رضا  اخوت برق دکترای تخصصی  

2219- محمد  تهرانی کامپیوتر سخت افزار دکترای تخصصی 

2220- داریوش جهان تیغ عمران کارشناسی 

2221-  حامد موسوی  شیلات دکترا تخصصی 

2222- بهروز ساقی زبان و ادبیات فارسی کارشناسی ارشد 

2223- مرتضی شوشتری ادبیات  کارشناسی ارشد 

2224- فرهناز معبودی زبان و ادبیات فارسی کارشناسی ارشد 

2225- ناصر  احمدی زبان و ادبیات فارسی کارشناسی ارشد 

2226- رضا لهراسبی الهیات و علوم قرآن کارشناسی ارشد 

2227- مرضیه رضازاده فلسفه کلام کارشناسی ارشد 

2228- حجت جعفری حقوق کارشناسی   

2229-  زهره  فریدون کناری الهیات و علوم قرآن کارشناسی ارشد  

2230- رضا جهانی  الهیات فقه و حقوق کارشناسی ارشد  

2231- امیر  وطنی فقه و مبانی حقوق اسلامی دکتری 

2232- علی   جعفری زبان و ادبیات عرب دکتری  

2233- محمد رضا عسگرپور زبان  انگلیسی دکتری 

2234-  اعظم هاشمی علوم قرآن و حدیث کارشناسی ارشد 

2235- مصطفی قیصری  دکتری 

2236- رضا بیات علوم نظامی کارشناسی ارشد 

2237- ابوذر  قبادی حقوق خصوصی کارشناسی ارشد 

2238- مریم آخوندی الهیات وفلسفه کلام دکتری 

2239- سپیده  دستی مهندسی شیمی کارشناسی ارشد

2240- حسن علیمرادی مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد

2241- حسن  گلشنی شیلات اکولوژی آبزیان کارشناسی ارشد 

2242-  جمشید  خدادادی فیزیک حالت جامع کارشناسی ارشد  

2243- علی موحدی جغرافیا و برنامه ریزی دکتری 

2244- بهنام پاشایی زمین شناسی کارشناسی ارشد 

2245- زهرا عباسیان روانشناسی عمومی کارشناسی ارشد 

2246- فاضل خاموشی روانشتاسی بالینی دکتری

2247- فاطمه پیردوست روانشناسی شخصیت کارشناسی ارشد  

2248- سیروان ابراهیم زاده مشاوره خانواده کارشناسی ارشد  

2249- کلثوم زراعی  روانشناسی شخصیت کارشناسی ارشد  

2250- رضا فلاح  روانشناسی کارشناسی ارشد 

2251- صدیقه مظفر روانشناسی تربیتی کارشناسی ارشد 

2252- نگار مصطفوی زیست شناسی کارشناسی ارشد 

2253- سمیرا حاج حیدری دندانپزشکی دکتری 

2254- فاطمه  کرمیان دندانپزشکی دکتری 

2255- مهناز تقویان ژنتیک کارشناسی ارشد 

2256- فرزانه جمال زده طب دکتری 

2257- هومن  عطا طب دکتری  

2258-  اکبر خدادوست طب دکتری  

2259- معصومه  یاری طلب طب دکتری  

2260- حمید معارف طب دکتری 

2261- مریم آبادی طب دکتری  

2262- حسین  پاکان طب دکتری 

2263- زینب  جعفری اصل طب دکتری  

2264- محبوبه  یاری طب دکتری  

2265- محمد  ابراهیمی پور دامپزشکی دکتری 

2266- حامد حاج ابوالحسنی بیوشیمی کارشناسی ارشد  

2267- پژمان آقایی نسب آبادی طب دکتری 

2268- محمد رضا فرامرزی طب دکتری 

2269- غلامرضا  شاهی طب دکتری 

2270- رضا  کریم دامپزشکی دکتری 

2271- بهمن خالص نژاد دامپزشکی دکتری 

2272-  محمود مرتضایی طب دکتری 

2273- سارا نریمانی طب دکتری 

2274- سمیرا نریمانی طب دکتری 

2275- باقر هداوند طب دکتری 

2276-  حسن اینانلو ارولوژی فوق تخصص 

2277- مهدی  خاکی جراحی پلاستیک متخصص 

2278- مسعود ترابی  طب دکتری 

2279- مهریا اعتمادی طب دکتری 

2280-  جلال مهاجرانی طب دکتری 

2281- مهسا  زحمتکش طب دکتری 

2282- محمد صادق   دندانپزشکی دکتری 

2283- خدیجه خرم جاه دندانپزشکی دکتری 

2284- شهلا  شاهسوند ژنتیک مولکولی دکتری  

2285- سمیه رهگذر طب دکتری 

2286- هادی کاظمی طب متخصص اطفال 

2287- مژگان یزدانی طب دکتری

2288- حمید حسنی طب دکتری 

2289- رحیم  قلیچ وند دندانپزشکی دکتری 

2290- اسماعیل  مشقی طب دکتری 

2291- رشید کمانیان دامپزشکی دکتری 

2292- فاطمه  کمالی طب دکتری 

2293- آزاده  جمال زاده دندانپزشکی دکتری

2294- جابر ابراهیمی فوق لیسانس تربیت بدنی  اردبیل

2295- سعید شکری  دانشجویی مدیریت اردبیل

2296- علی اکبری   لیسانس علوم تربیتی اردبیل

2297-  مهدی صابر  بسیجی فعال اردبیل

2298- مجید شرافت خواه  فوق لیسانس اردبیل

2299- بهرام سیدین    فوق لیسانس اردبیل اردبیل

2300- بابک دلنواز   فوق لیسانس  اردبیل

2301- جهان صادقی اشرافی  کارشناس ارشد حسابداری اردبیل

2302- محمدرحیم زاده  کارشناس ارشد اردبیل

2303- سید علی موسویان فوق لیسانس اردبیل

2304- محمد صامی  لیسانس  اردبیل

2305- علی امانی   لیسانس  اردبیل

2306- توحید حسینی لیسانس  اردبیل

2307- رحیم فهیمی   لیسانس اردبیل

2308- رضا صفری  لیسانس اردبیل

2309- بهروز ولیزاده   لیسانس اردبیل

2310- داور جعفری    لیسانس اردبیل

2311- هوشنگ جبار پور   لیسانس اردبیل

2312- رضا مراد علی اوغلی   لیسانس اردبیل

2313- بهزاد آهنگری   لیسانس اردبیل

2314- علی فتوحی    لیسانس اردبیل

2315- مجتبی شهابی فرد   لیسانس اردبیل

2316- حسن عزیزی   لیسانس اردبیل

2317- صحبت سعیدوند   لیسانس اردبیل

2318- سیامک میرزاپور   لیسانس اردبیل

2319- سید احمد مسعودیان   لیسانس اردبیل

2320- داور دلاوری   لیسانس اردبیل

2321- وحیده نجاتی   لیسانس اردبیل

2322- الناز تارخ   لیسانس اردبیل

2323- حنانه افشاری   لیسانس اردبیل

2324- سارا صنعتی    لیسانس اردبیل

2325- صابر احمدی    لیسانس اردبیل

2326- عباس حسینی ارشاد   لیسانس اردبیل

2327- عبدالرحیم دشتی    لیسانس اردبیل

2328- شهرام روحی    لیسانس اردبیل

2329- احمد قربانی  پدر شهید  اردبیل

2330- داور غنی زاده   لیسانس اردبیل

2331- علیرضا جهانشاهی    لیسانس اردبیل

2332- ولی جهانشاهی   لیسانس اردبیل

2333- ناصر جعفری نمین    لیسانس اردبیل

2334- ابراهیم جعفری   لیسانس اردبیل

2335- اسماعیل صفوی     لیسانس اردبیل

2336- علیرضا مدد پور     لیسانس اردبیل

2337- شبنم ولیزاده   لیسانس اردبیل

2338- نوید قاسمی نژاد     لیسانس اردبیل

2339- یعقوب مولایی     لیسانس اردبیل

2340- شبنم بهروزی      لیسانس اردبیل

2341- یحیی پنده       لیسانس اردبیل

2342- وحید پیرسیاوش      لیسانس اردبیل

2343- یوسف ناظر   لیسانس اردبیل

2344- مقصود امانی   لیسانس اردبیل

2345- مقصود حاتمی   لیسانس اردبیل

2346- بهنام دشتی   لیسانس اردبیل

2347- حاج حجت رجزی  آزاده اردبیل

2348- رضا رضازاده   لیسانس اردبیل

2349- ابراهیم علایی   لیسانس اردبیل

2350- ناصر حاتمی   لیسانس اردبیل

2351- ناصر نخلستانی   لیسانس اردبیل

2352- ارشد خانی   لیسانس اردبیل

2353- حمید غلامی   لیسانس اردبیل

2354- عادل دلنواز   لیسانس اردبیل

2355- مهندس علیرضا نوربالا کارشناسی ارشد کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی یزد

2356- اسماعیل عالی- کارشناس ارشد کشاورزی اردبیل

2357- ابراهیم موسی‌زاده - کارشناس ارشد حقوق اردبیل

2358- ابراهیم کرامتی - عضو شورای استان اردبیل

2359- احد رحیمی – معلم اردبیل

2360- محمد قائمی – معلم اردبیل

2361- بهروز گنجی - روزنامه‌نگار اردبیل

2362- سیدجبرائیلی سیدموسوی - مهندس عمران اردبیل

2363- حبیب شعاع - کارشناس IT اردبیل

2364- اصغر جوادی – معلم اردبیل

2365- داور صبر - مدرس دانشگاه اردبیل

2366- ناصر اسدی - مدرس دانشگاه اردبیل

2367- علی شیران- مدرس دانشگاه اردبیل

2368- حیدر ارمغان - کارشناس ارشد کشاورزی- مدرس دانشگاه اردبیل

2369- حامد نفتی‌زاده - کارشناس ارشد زیست‌‌شناسی اردبیل

2370- پیمان مرادزاده - کارشناس ارشد عمران اردبیل

2371- محمد ابراهیمی- کارشناس حقوق اردبیل

2372- محمد علایی - کارشناس IT اردبیل

2373- شهرام مطمئن - دکترای ریاضی اردبیل

2374- ابراهیم نوریان - مدرس دانشگاه اردبیل

2375- احد نخستین گلدوست - مدرس دانشگاه اردبیل

2376- میرعلی معصومی - مدرس دانشگاه اردبیل

2377- سیف‌‌اله آقاجانی- مدرس دانشگاه اردبیل

2378- جمال کریم کریم‌نیا - کارشناس ارشد تاریخ اردبیل

2379- دکتر فریدون مرتضوی متخصص بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

2380- دکتر شهریار نظری متخصص پوست دانشگاه علوم پزشکی تهران

2381- دکتر خدیجه مقدم رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

2382- دکتر راحله معین آرا رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

2383- رضا الوندی لیسانس زیست شناسی دانشگاه همدان

2384- مهدی طهماسبی لیسانس ادبیات دانشگاه همدان

2385- نیما رضایی لیسانس فیزیک دانشگاه مشهد

2386- علی رهنما لیسانس ادبیات عرب دانشگاه تهران

2387- محمد حسین کامیابی لیسانس کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی تهران

2388- الهام بهاری لیسانس کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی تهران

2389- دکتر محمد نوروزی پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

2390- رضا میرزایی فوق لیسانس کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی تهران

2391- اعظم کریمی لیسانس اپتومتری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

2392- زهرا کریمی لیسانس الهیات حوزه علمیه قم

2393- اعلی خلفی لیسانس پرستاری

2394- هادی کریمی لیسانس مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی تهران

2395- اکرم السادات کریمی لیسانس معماری دانشگاه تهران

2396- وحید سوری فوق لیسانس برق دانشگاه اراک

2397- عباس خدابخشی کارشناسی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی تهران

2398- علی خدابخشی لیسانس مدیریت دانشگاه همدان

2399- علی دانایی لیسانس کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی تهران

2400- وحید خلج لیسانس کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۵
الهام گزینه الهام بخش وحدت سوم تیری ها
پاسخ
احمد67
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۱
1- رهبری فقط از نقاط قوت دولت قدر دانی کردند و از نقاط ضعف اسم بردند نه اینکه منظورشون حفظ این دولت با نقاط قوتش باشه .
2- اگر برنامه ها عملگرایانه بود نقش دولت در این تورم بی سابقه کجاست ؟ چرا تعمداً افزایش تورم رها شد ؟چرا بعد از یک ماه افزایش مضحک قیمت سکه و ارز صدایی از انها در نیومد ؟
3- شما چطوری استراتژی رهبر رو کشف کردید که فرود آرام دولت لقبش داده اید ؟
4- دولت که دم از تمدن ایرانی میزنه شما حالا میگید تمدن اسلامی؟
5- از کدوم ولایتمداری دم میزنید که در سال آخر بغض رهبر رو با عملکرد اقای احمدی نژاد در مجلس در آوردید و اون تیر خلاصی بر پیکیره ولایتمداری تون بود .
6-حضرت آقا هیچ کسی رو به کاندیدا شدن ریاست جمهوری دعوت نکردند بلکه از مردم برای حضور دعوت داشتند .این هل من ناصر رو شما از جای دیگه شنیدید .
7- اگه اقای الهام که شخص محترمی هستند دورترین فرد از ضعف و نزدیکترین به قوت هستند پس چرا صدایی ازشون در انحرافات و اظهار نظرات بیجا و سخیف و همچنین انحرافی که حضرات کاشانی، خاتمی ، جنتی ، مصباح ، مهدوی کنی ، یزدی ، نوری همدانی ، . . . ازش دم میزنن چیه ؟
8- این 2400 نفر چطوری با هم هماهنگ شدن ؟
نکته آخر در این نامه تماماً از اسم مقام معظم رهبری سوء استفاده شده شما باید از نکات مثبت و منفی جریان سوم تیر صحبت کنید .
به آقای احمدی نژاد هم برسونید حق نداشتید رای شخص بنده حقیر رو که به واسطه ولایت مداری شما از مقام معظم رهبری که نائب امام عصر هستند و نه توهم ایشون که خودشون رو ولایتمدار محض از امام عصر میدونند بوده را به پای اقای م بریزید .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۲ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۸۵
احسنت من هم ایشان را اصلح ترین میدانم.
پاسخ
طاها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
گزینه اصلح ایشون هستند امیدوارم کاندیدا به شوند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها