أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۷۶۸۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
ویژه برنامه "عصر خانواده‌" با گپی صمیمانه زندگی شخصی و تفریحات کاندیداهای رياست‌جمهوری را به تصویر می‌کشد.
"مژده لواسانی‌" مجری برنامه "عصر خانواده‌" ویژه روایت خانوادگی نامزدهای ریاست‌جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: از دوشنبه هفته گذشته به دنبال پیشنهادی از سوی "مریم جلالی‌" مدیر گروه خانواده شبکه دو سیما و نیز با موافقت ستاد انتخابات گشود برای اولین بار در رسانه ملی برنامه "عصر خانواده‌" به روایت زندگی خانوادگی نامزدهای ریاست جمهوری اختصاص خواهد داشت.



وی افزود: از هر کاندیدا درخواست کردیم که 3 نفر از اعضای خانواده خود را به برنامه فرستاده و ما اولویت را با همسر و فرزندان آنها گذاشتیم و آنها نیز به خوبی از این برنامه استقبلال کردند.
"لواسانی" با اشاره به گپی صمیمی با خانواده‌های نامزدهای رياست‌جمهوری گفت: "عصر خانواده‌" برای اولین بار وارد زندگی شخصی و اعضای خانواده کاندیداها می‌شود و مخاطبان شاهد گپی صمیمی فارغ از عملکرد شخصی و سیاسی کاندیداها خواهند بود.

*کاندیداها را در قامت یک پدر نشان می دهیم

این مجری سیما تصریح کرد: در این برنامه مخاطبان کاندیداها را در قامت یک پدر و نقش آنها را در خانواده مشاهده خواهند کرد و از تفریح و آخرین سفرهای آنان مطلع می‌شوند.
"لواسانی‌" ادامه داد: در "عصر خانواده‌" سوالات بسیار صمیمی و دوستانه‌ای را از خانواده های کاندیدا‌ها پرسیده‌ام که برای مخاطبان خالی از لطف نیست.

*معرفی "عصر خانواده‌" انتخاباتی از امروز

وی با اشاره به معرفی این برنامه از امروز اظهار داشت: امروز در برنامه "عصر خانواده" به معرفی این برنامه و چگونگی روند تولید آن خواهیم پرداخت و این برنامه به طور رسمی از یکشنبه 12 خرداد هر روز ساعت 17 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

*منتظر خانواده های "دکتر جلیلی‌" و "دکتر ولایتی‌" هستیم

"لواسانی‌" در خصوص حضور خانواده‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری تصریح کرد: تاکنون دو فرزند کوچک و بزرگ پسر "مهندس غرضی‌"، 3 فرزند دختر "دکتر رضایی‌"، همسر دکتر "حداد عادل‌"، همسر و فرزند پسر "دکتر عارف‌" در برنامه حاضر شده‌اند.
وی ادامه داد: امروز "همسر دکتر قالیباف‌" دکتر مشیر به "عصر خانواده‌" می‌آید و ضبط گپ و گفتگو با او را آغاز می‌کنیم.
این مجری اظهار داشت: در حال حاضر منتظر حضور خانواده های "دکتر جلیلی‌" و "دکتر ولایتی‌" در برنامه "عصر خانواده‌" هستیم.

*پرسش سوال های یکسان از خانواده‌های کاندیداها

"لواسانی‌" در خصوص نحوه پرسش سوالها از خانواده‌های کاندیداها گفت: سعی می‌کنیم همه سوالها با رویکرد یکسان از خانواده‌ها پرسیده شود و عدالت در میان همه آنان برقرار شود.


*مجری جوان شبکه 2 سیما هستم

وی با اشاره به حضور 2 ساله‌اش در عرصه تصویر، افزود: حدود 2 سالی از حضور من در عرصه اجرا در شبکه 2 سیما می‌گذرد و در ابتدا احساس می‌کردم اجرای سختی را در پیش رو داشته باشم.
"لواسانی‌" تصریح کرد: با ضبط این برنامه متوجه شدم که بهترین گفتگو در "عصر خانواده‌" انجام شد و از اجرای این برنامه احساس خوبی دارم.
وی افزود: سعی کرده‌ام در این برنامه تولیدی شخصیتهای سیاسی در برنامه در قامت شخصیتهای خانوادگی جلوه پیدا کنند.
گفتنی است؛ "عصر خانواده‌" از یکشنبه 12 خرداد هر روز ساعت 17 از شبکه دو سیما در قالب برنامه ذکر شده پخش خواهد شد و این اتفاق برای نخستین بار در رسانه ملی خواهد افتاد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها