أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۳۵۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۰۵ تير ۱۳۹۲
شنیده های خبری پایگاه ۵۹۸ از کابینه دولت یازدهم:
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت دهم و همچنین آغاز به کار دولت جدید رایزنی ها برای تشکیل کابینه حجت الاسلام حسن روحانی در این روزها شدت گرفته است. در جدید ترین رایزنی های تیم حجت الاسلام روحانی برای تکمیل کابینه دولت یازدهم، با خبر شدیم که در روزهای گذشته پیشنهاداتی برای تصدی وزارت کشور، اطلاعات، علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت آموزش و پرورش به برخی از شخصت های سیاسی صورت گرفته است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598 / مجتبي روحاني نژاد، با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت دهم و همچنین آغاز به کار دولت جدید رایزنی ها برای تشکیل کابینه حجت الاسلام حسن روحانی در این روزها شدت گرفته است.

در جدید ترین رایزنی های تیم حجت الاسلام روحانی برای تکمیل کابینه دولت یازدهم، با خبر شدیم که در روزهای گذشته پیشنهاداتی برای تصدی وزارت کشور، اطلاعات، علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت آموزش و پرورش به برخی از شخصت های سیاسی صورت گرفته است.



در این بین با دعوت حجت الاسلام روحانی از دکتر جواد اطاعت نماینده اصلاح طلب دوره ششم مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکز حزب اعتماد ملی و بنیاد باران برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و قبول ایشان، جواد اطاعت در روزهای گذشته جلساتی را با معاونین وزیر فعلی علوم برگزار نموده است.

همچنین رایزنی ها برای پست وزارت کشور از سوی دکتر روحانی با آقایان یونسی و مرتضی سقائیان نژاد در حال پیگیری می باشد. خبری های رسیده به  پایگاه 598 حکایت از رایزنی حجت الاسلام ناطق نوری با شهردار اصفهان(دکتر سقائیان نژاد) برای این وزارت خانه را دارد.

از سوی دیگر با پیش بینی برخی از کارشناسان مبنی بر عدم رای اعتماد مجلس به محمد علی نجفی(گزینه پیشنهادی دکتر حسن روحانی برای وزارت آموزش و پروش) از چهره های مطرح کارگزاران و اصلاحات، رایزنی ها با دکتر عبادی معاون سابق ایشان در وزارت آموزش و پرورش آغاز گردیده است.

انتخاب حجت الاسلام شفیعی معاون اسبق وزارت اطلاعات به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات از دیگر رایزنی های صورت گرفته در خصوص کابینه حجت الاسلام حسن روحانی می باشد.

همچنین در حالی که جریانان اصلاحات تمامی تلاش خود را برای تحمیل دکتر عارف به عنوان معاون اول حسن روحانی به کار گرفته اند منابع خبری از تشدید رایزنی ها با اسحاق جهانگیری رئیس ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال 92 با سفارش مستقیم اکبر هاشمی رفسنجانی برای قبول این مسئولیت را دارد.

لازم به ذکر است که هنوز حضور هیچ کدام یک از افراد ذکر شده قطعی نگردیده و رایزنی ها با نمایندگان مجلس و شخصیت های سیاسی در خصوص انتخاب کابینه یازدهم همچنان ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۲
۸۱
۴۸
مستر کی (کلید): اینها که همه پیرن دست بزنی می میرن جوان پیدا نمی شه
من بچه بودم این نجفیه وزیر آموزش پرورش بود الان بچه ام می ره مدرسه باز این پیر پاتال ها بیان! به جای هیات دولت موزه فسیل شناسی افتتاح می شود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۲
۳۰
۱۶
این همه نوشتی آخرش هیچ. پس لطفا ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
۵۶
۲۳
بنظر می اید اگر افرادی که تاکنون معرفی شده اندکابینه واقعی دولت باشند کابینه تدبیر و امید یک توهم میباشد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۷ - ۰۸ تير ۱۳۹۲
۳۷
۱۴
‍س گردش نخبگان چی؟
یک مشت وارفته سیاسی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۲
۲۸
۱۱
با سلام
جناب آقای دکتر اقای سقاییان برا استادی گرفتن.......بگذریم
کلا نامید شدم
امیدوارم درست نباشد
پاسخ
hamid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
۳
۰
اقا جان کار اصلی رو مدیران میا نی انجام میدن وزیر یک هما هنگنندهس ویک شخصیت حقوقی اینایی که میبینین دارن خودشونو میکشن بخا طر اینه خیلی ها باید خداحا فظی کنند از مقام و میزشون و دیگه نمی تونن رانت بخورن شما وارد این بازی نشین عارف اگه معاون اول بشه برای تمام جر یا نات سیاسی بهتره
پاسخ
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۲
۲
۱
به نظر می رسد دولت اصلاحات رای آورده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها