يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۴۱۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۰۸ تير ۱۳۹۲
وبلاگ رضوانه
شهادت شهید شحاته یکی از دردناک‌ترین و توهین‌آمیزترین حرکاتی بود که علیه شیعیان صورت گرفت.

به گزارش 598، وبلاگ رضوانه نوشت: «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه فمنهم من قضى نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا، از مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌اند».

برای مشاهده تصویر در سایز بزرگ‌تر روی عکس کلیک کنید

امروز در جهان اسلام چه می‌گذرد؟ دریغ از یک محکومیت، یزیدیان امروز در سراسر جهان به کشتار مسلمین و شیعیان مشغولند.

آیا می‌دانیم در پاکستان، سوریه، بحرین، عربستان، مصر، میانمار و یمن چه می‌گذرد؟

همین‌ طور مسلمانان وشیعیان را قتل عام می‌کنند و ما آرام نشسته‌ایم و به حوادث نگاه می‌کنیم...

شهادت شهید شحاته یکی از دردناک‌ترین و توهین‌آمیزترین حرکاتی بود که بر علیه شیعیان صورت گرفت؛ امیدوارم حرکت مطلوب و منطقی در محکومیت وهابیون و سلفی‌ها چه در فضای حقیقی و چه در فضای رسانه‌ای صورت بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها