يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۶۷۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۷ تير ۱۳۹۲
پس از پنج روز از برکناری مرسی، خبرها از درگیری‌ طرفداران مرسی با نیروهای ارتش و پلیس حکایت دارد و اخوان المسلمین از کشته شدن ۳۴ نفر از طرفدارانش در تیراندازی ارتش در قاهره خبر داد. پس از برکناری مرسی، طرفداران وی این اقدام ارتش را کودتا خوانده و بر ادامه تظاهرات تا بازگشت مجدد وی به قدرت تاکید کردند.

رجانیوز - گروه سیاسی: پس از پنج روز از برکناری مرسی، خبرها از درگیری‌ طرفداران مرسی با نیروهای ارتش و پلیس حکایت دارد و اخوان المسلمین از کشته شدن ۳۴ نفر از طرفدارانش در تیراندازی ارتش در قاهره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از ضرب‌الاجل 48 ساعته ارتش به سیاستمداران سیاسی برای برون رفت از بحران و پایان این مهلت، ارتش وارد عمل شد و طی بیانیه ای مرسی را از قدرت برکنار ، قانون اساسی را تعلیق و رئیس دادگاه عالی قانون اساسی را به عنوان رئیس جمهور موقت انتخاب کرد.
 
پس از برکناری مرسی، طرفداران وی این اقدام ارتش را کودتا خوانده و بر ادامه تظاهرات تا بازگشت مجدد وی به قدرت تاکید کردند.
 
 
مخاطبان محترم می‌توانند اخبار لحظه به لحظه تحولات مصر را در این خبر که در حال به‌روز شدن است، دنبال کنند.
 
09:45 ارتش ادعای کرد که گروهی تروریستی قصد داشتند صبح امروز به باشگاه گارد ریاست جمهوری حمله کردند
 
09:40 حمدین صباحی: باب آشتی بر روی تمامی اعضای اخوان و ازادی و عداللت تا زمانی که دستشان به خود ملت آغشته نشده باشد، باز است
 
9:16 الجزیره به نقل از سخنگوی اخوان از کشته شدن 34 هوادار این گروه در درگیری‌های قاهره خبر داد./ صدای روسیه گزارش داد که این 34 نفر در درگیری امروز در مقابل محل نگه‌داری مرسی کشته شده‌اند
 
 9:15اسکای نیوز از درگیری شدید نیروهای ارتش با طرفداران مرسی در خیابان الطیران نزدیک میدان رابعة العدویة خبر داد.
 
8:55 حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی اخوان المسلمین مصر اعلام کرد که در درگیری بین طرفداران مرسی با نیروهای پلیس و ارتش مقابل گارد ریاست جمهوری در قاهره، 16 نفر از طرفداران مرسی کشته شده‌اند/ الجزیره از کشته شدن 6 نفر در این درگیری ها خبر می‌دهد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها