أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۶۸۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۷ تير ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص گفته های مدیرعامل استقلال گفت: فتح اله زاده گاهی اوقات صحبت هایی می کند که تا حدودی قابل قبول است اما از مابقی حرفهای نادرستش دلخور هستم.
به گزارش 598،محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فتح اله زاده گاهی با من شوخی می کند و حرف هایی می زند که آنها را قبول دارم و می پذیرم اما گاهی اوقات وی حرف هایی می زند که مرا ناراحت می کند و نمی توانم از آن بگذرم.



مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بعضی وقتها مسائلی پیش می آید که احتیاج است از مشاوران کمک بگیرم اما این دلیل نمی شود که وی چنین سخنانی را عنوان کند.

رویانیان ادامه داد: من هیچ خودرویی به هیچ کدام از بازیکنان ندادم. قضیه دادن پورشه هم صحیح نیست.



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من با باشگاه روبین کازان تماس گرفتم و خواستار این شدم که علیرضا حقیقی را به مدت یک سال در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دهند. در حال حاضر ما منتظر جواب این باشگاه هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها