أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۷۰۴۰
زمان انتشار: ۰۰:۱۵     ۱۸ تير ۱۳۹۲
استاندار تهران گفت: ساعات کاری سازمان‌ها و ادارات کل در استان تهران در ماه مبارک رمضان از ۹ صبح تا ۱۴:۳۰ بعد از ظهر است.
به گزارش 598 به نقل از روابط عمومی استانداری تهران مرتضی تمدن عصر امروز در حاشیه جلسه شورای معاونین استانداری افزود: با عنایت به فرارسیدن ماه مبارک رمضان ،ماه ضیافت الهی و به منظور بهره مندی از فیوضات این ماه پرخیر و برکت و خدمت رسانی هر چه مطلوب تر و همچنین رسیدگی مناسب به امور جاری و برنامه ها ،ساعات کاری سازمان ها و ادارات کل در استان تهران در ماه مبارک رمضان از 9 صبح تا 14.30 عصر خواهد بود.

وی همچنین اعلام کرد:شروع ساعت کاری در روزهای بعد از شب‌های قدر از ساعت10 صبح خواهد بود.

استاندار تهران گفت:تمامی سازمانها و ادارات کل در سطح استان تهران و نیز فرمانداری ها و ادارات شهرستان‌ها مشمول این برنامه هستند.

تمدن افزود :البته کسری ساعات کار در ماه مبارک رمضان از طریق دورکاری و همچنین اضافه‌کاری در دیگر ایام جبران خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها