يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۷۱۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۱۸ تير ۱۳۹۲
به خدا من بی تقصیر هستم و شرمنده محمد رویانیان، علی دایی و هواداران پرسپولیس شدم و از روی بی اطلاعی این کار انجام گرفت.

جام ورزشی، «جي لويد ساموئل»بازيكن «ترينيداد و توباگويي» كه فصل گذشته تيم فوتبال استقلال را در ليگ برتر باشگاه هاي ايران و ليگ قهرمانان آسيا همراهي مي كرد عملكرد بسيار مطلوبي داشت اما به نظر مي رسد بر خلاف اظهارات مسوولان باشگاه استقلال،اين بازيكن در آستانه جدايي از جمع آبي پوشان قرار دارد.


مدير برنامه هاي ساموئل روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت:پس از صحبتي كه دو روز پيش با مديرعامل باشگاه استقلال براي تمديد قرارداد ساموئل داشتيم ديگر مذاكره اي انجام نشد!
وي با بيان اينكه باشگاه استقلال هنوز با ساموئل تسويه حساب نكرده است،افزود:مسوولان استقلال ابتدا بايد با اين بازيكن تسويه حساب كنند،ضمن اينكه رقم پيشنهادي آنان نسبت به آنچه مد نظر ما است اختلاف زيادي دارد.


وي تصريح كرد:مسوولان باشگاه استقلال براي تمديد قرارداد ساموئل تمايل نشان مي دهند اما مجددا عقب نشيني مي كنند!


وي ادامه داد:مهلت نقل و انتقالات بازيكنان خارجي دو روز ديگر به پايان مي رسد و اگر مسوولان باشگاه استقلال تمايل به ادامه حضور ساموئل در اين تيم دارند بايد هر چه زودتر اقدام كنند.
 

گفته می شود باشگاه پرسپولیس هم به دنبال این بازیکن است و اگر استقلال با وی به توافق نرسد احتمال سرخ پوش شدن وی هم می رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها