يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۷۱۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۱۸ تير ۱۳۹۲
برادر آندرانیک تیموریان گفت که این بازیکن از باشگاه سپاهان پیشنهاد دارد اما تاکنون مذاکره‌ای انجام نشده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ برادر آندرانیک تیموریان درباره جلسه امروزش با فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: «باید شب گذشته خبر قطعی را به باشگاه استقلال می‌دادیم ولی مدیربرنامه‌های آندو که برای مذاکره با یک تیم چینی در این کشور به سر می‌برد خبری به ما نداد. این موضوع را به اطلاع مدیرعامل باشگاه استقلال رساندم.»

 

وی افزود: «منتظر ویزا هستیم تا به قطر برویم و مذاکرات خود را با 2 تیم قطری که خواهان آندو هستند انجام دهیم.»

 

تیموریان در خصوص مذاکره برادرش با سپاهان گفت: «آندرانیک نه تنها از سپاهان بلکه از چند تیم دیگر لیگ برتری پیشنهاد دارد ولی با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ایم. به همه تیم‌ها اعلام کردیم اولویت آندو برای بازی در ایران، استقلال است.»

 

تیموریان در حالی از سپاهان پیشنهاد دارد که این باشگاه پیش از این مجتبی جباری را جذب کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها