يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۷۱۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۱۸ تير ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: «برای پیشرفت فوتبالم به اصفهان آمده‌ام.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ شجاع خلیل‌زاده در خصوص شرایطش در تیم سپاهان عنوان کرد: «خوشبختانه همه چیز خوب است و آرام تمرینات خود را انجام می‌دهیم تا برای حضور پرقدرت در لیگ برتر آماده شود.»

 

وی درباره جذب بازیکنان خاطرنشان کرد: «سپاهان هر ساله خوب یارگیری می‌کند و امسال نیز بهتر از سال‌های گذشته بازیکن جذب کرده است. ما می‌توانیم در تمام رقابت‌ها مدعی باشیم و قهرمانی را در مسابقات مختلف به دست آ‌وریم. این پتانسیل را صد در صد داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم.»

 

مدافع تیم فوتبال سپاهان درباره حضور مجتبی جباری در این تیم یادآور شد: «مجتبی دوست عزیز و خوب من است من از آمدن او بسیار خوشحال شدم. یکی از مهره‌های کلیدی است که می‌تواند بسیار به تیم کمک کند.»

 

خلیل‌زاده درباره شکایت باشگاه مس از او به خاطر حضورش در سپاهان با وجود قراردادش با مس، تصریح کرد: «من با مسئولان کمیته انضباطی صحبت کردم و آنها گفتند مشکلی ندارم. هم اکنون تمام تمرکز خود را روی سپاهان گذاشتم. به هیچ عنوان نمی‌توانم به مس برگردم. آیا خودتان قبول می‌کنید زمانی که دلم نیست به تیم دیگری بروم.»

 

وی در مورد اینکه مدیرعامل مس اعلام کرده مطرح کردن این مسائل حرفه‌ای نیست و جایی در فوتبال ندارد، گفت: «شهبازی اشتباه می‌کند هم اکنون مسائل فرق دارد من نه برای پول و نه برای موضوع دیگری به سپاهان رفتم. فقط می‌خواهم در فوتبال پیشرفت کنم.»

 

وی افزود: «من پیشرفت خود را در 3-4 سال در مس داشتم و حالا می‌خواهم از لحاظ فوتبالی در یک تیم دیگر این تجربه را دنبال کنم. رقابت‌های جام جهانای پیش روست و تمام تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم در این مسابقات بازی کنم.»

 

خلیل‌زاده در مورد اینکه مدیرعامل مس معتقد بوده او هم اکنون باید به فوتبال خود در کرمان ادامه دهد و دینش را ادا کند، اظهار داشت: «همه مردم کرمان می‌دانند من دینم را به خوبی ادا کردم با تمام جان و دل این چند سال را در کرمان بازی کردم و هم من آنها را دوست دارم هم آنها مرا دوست دارند. مسئله‌ای که هست این است که به زور نمی‌توانم در تیمی بازی کنم.»

 

مدافع سپاهان در مورد عقد قرارداد داخلی با پرسپولیس گفت: «نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم تمام تمرکزم روی سپاهان است و برای موفقیت در این تیم تلاش می‌کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۸ تير ۱۳۹۲
۰
۰
بله آقای خلیل زاده وقتی روستای شما کلا دومیلیارد قیمت نداره منم باشم با این پول همه چیز م رو میفروشم باشگاه وعلاقه وتعصب و....اینها دیگه جای خود داره .امیدوارم چند سال دیگه ازاینکه به تیم سپاهان رفتی پشیمون نشی همیشه این شانس رو نداری که آبی وقرمز تورو بخوان .کدوم بازیکن رو سراغ داری که آروزوش بازی تو این دو تیم نباشه.موقع بازی سپاهان تو لیگ برتر گزارشگر اصفهانی همش میگه تیم بزرگ سپاهان که شاید یک روزی بزرگ بشه. آقای خلیل زاده بزرگ شدن باشگاه به پول خرج کردن وقهرمان شدن نیست .این هواداران باشگاه هستند که این تیم رو بزرگ میکنن.در چند سال آینده پشیمونی شما رو هم خواهیم دید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها