يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۷۱۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۸ تير ۱۳۹۲
سرمربی پرسپولیس می گوید همه باید از تیم ملی حمایت کنند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛علی دایی، سرمربی تیم پرسپولیس در گفت‌وگویی درخصوص اتفاقات اخیر این تیم و تغییرات در هیأت‌مدیره و خبر کنار رفتن رویانیان گفت: «بدون‌شک با توجه به اینکه پرسپولیس و استقلال متعلق به دولت است، ما هم تابع هستیم اما معتقدیم باید وزیر ورزش جدید با افکارش تصمیمات جدید بگیرد. به نظر شما این عاقلانه است که در عرض یک ماه ما سه مدیر‌عامل ببینیم؟ من و بچه‌هایم چه گناهی کرده‌ایم؟ متأسفانه همیشه همین‌طور است.»

 دایی در مورد مصاحبه‌های کامبوزیا و حضورش در هیأت‌مدیره این باشگاه ادامه داد: «من بعضی از آقایان را نمی‌شناسم اما این آقایی که هر دفعه مصاحبه می‌کند، دوست داشت با من لابی کند و از طریق دوستان مشترک دو، سه‌ بار می‌خواست با من قرار ملاقات بگذارد که من هم آن را رد کردم و به همین دلیل به ایشان فشار آمد. این آقایی که اسم عجیبی دارد و گفتن اسمش برای من سخت است و زبانم می‌گیرد را نمی‌شناسم. برای من جای سؤال است که چرا برخی‌ها هنوز نیامده و چیزی را ندیده، مصاحبه می‌کنند. به نظرم برخی‌ها اینها را به بغل پرسپولیس انداخته و گفته‌اند تا می‌توانید مصاحبه کنید. بگذارید به مصاحبه‌های خود ادامه دهند اما ایشان در فدراسیونی که بوده، نه اسم آن را شنیده‌ام و نه چیز دیگر. ایشان می‌گوید 20 سال در فوتبال بوده ‌است، مثل اینکه ما در این 20سال در زندان بوده‌ایم که تازه اسمشان را می‌شنویم. اصلاً راست می‌گوید، ایشان 20 سال مدیر بوده‌اند و من در زندان. بگذارید تا یک ماه دیگر هرچه دوست دارند، بگویند اما خوشبختانه مهم این است که رویانیان مانده و کار خودش را با قدرت دنبال می‌کند.»

 او درباره‌ لزوم برنامه‌ریزی مناسب و حمایت از تیم‌ملی در فاصله کمتر از یک سال به جام‌جهانی‌ 2014 هم تأکید کرد: «مطمئناً همین الان هم برای شروع کار دیر است. ما باید هرچه زودتر یک برنامه‌ریزی خوب را برای حضور قدرتمند تیم‌ملی در جام‌جهانی‌ انجام دهیم. فدراسیون باید روی این کار وقت بگذارد و با صبر و حوصله یک برنامه‌ کامل بچیند تا تیم‌ملی و همه‌ عوامل مربوط به آن تا یک سال آینده برنامه‌ خود را بدانند. یکی از عواملی که می‌تواند به ما در جام‌جهانی‌ کمک کند برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های بزرگ دنیاست. ما باید پیش از این‌که وارد جام‌جهانی‌ شویم حداقل چند بازی با تیم‌های بزرگ دنیا انجام دهیم تا آمادگی ذهنی کافی برای بازیکنان فراهم شود. در فاصله‌ای که به جام‌جهانی‌ مانده همه باید از تیم‌ملی حمایت کنند و بهترین پشتیبانی را از تیم کشورمان داشته باشیم تا ایران حضوری قدرتمند در این بازی‌ها داشته باشد.»

دایی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود کروش در برنامه اولیه خود به فدراسیون حدود 120 روز برای تیم‌ملی اردو در نظر گرفته، گفت: «از الان صحبت کردن درباره این مسائل زود است. هنوز به طور رسمی چنین چیزی اعلام نشده، با این حال من فکر می‌کنم همه‌ باشگاه‌ها آمادگی کمک به تیم‌ملی را دارند. بدون‌شک تیم‌ملی زمانی می‌تواند قدرتمندانه بازی کند که بازی‌های لیگ با بیشترین نظم انجام شود. با این حال هنوز چیزی مشخص نیست و امیدوارم که فدراسیون فوتبال هم برای باشگاه‌ها و هم برای تیم‌ملی بهترین برنامه را در نظر بگیرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها