أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۴۷۱۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۸ تير ۱۳۹۲
هافبک ملی پوش پرسپولیس معتقد است که استقلال بابت از دست دادن جباری ضرر می‌کند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ محمد نوری در بازی دوستانه مقابل استقلال خوزستان آمادگی‌اش را نشان داد و 2 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند. او شرایط تیمش را مناسب توصیف کرده و معتقد است که پرسپولیس در آرامش و بدون حاشیه تمرینات را ادامه می‌دهد. نوری معتقد است که پرسپولیس امسال می‌تواند ناکامی فصل گذشته را جبران کرده و جزو مدعیان جدی قهرمانی باشد. او در مورد شرایط پرسپولیس، وضعیت خودش برای فصل جدید و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

 

* ابتدا در مورد شرایط پرسپولیس و تمریناتی که پشت سر می‌گذارید صحبت کن. همه چیز راضی‌کننده است؟

- وضعیت روز به روز بهتر می‌شود. تیم ما تقریبا به طور کامل بسته شده و بازیکنان خوبی در اختیار داریم و بدون حاشیه کارمان را انجام می‌دهیم. چند بازیکن جوان هم به پرسپولیس اضافه شده‌اند که آینده‌دار هستند و می‌توانند در کنار بازیکنان باتجربه، به پرسپولیس کمک کنند. این بازیکنان جوان تا چند سال دیگر می‌توانند پرسپولیس را پشتیبانی کنند و در مجموع باید بگویم که همه چیز بدون حاشیه و جنجال پیش می‌رود.

 

* نظرت در مورد خریدهای پرسپولیس چیست؟

- من نباید در این خصوص حرفی بزنم، ما یکی از بزرگ‌ترین مربیان ایران و بزرگ‌ترین بازیکن آسیا را در رأس کار داریم حتما دایی در تلفیقی که امسال به وجود آورده هدف‌های بزرگی دارد که من بسیار به آن امیدوارم.

 

* قبول داری شایعه تغییرات مدیریتی برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کند؟

- همین‌طور است. متاسفانه پرسپولیس در چند سال اخیر ثبات مدیریت، مربیگری و بازیکن نداشته و از همین موضوع ضربه خورده است. وقتی در این زمینه‌ها ثبات وجود داشته باشد مطمئنا نتیجه خواهد داد ولی متاسفانه در سال‌های اخیر پرسپولیس برخلاف استقلال در این زمینه ثبات نداشته است. استقلال اما از لحاظ مدیریت یا کادرفنی و بازیکنان ثبات دارد و همین موضوع رمز موفقیت این تیم است. ما نباید فراموش کنیم که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است و برای موفقیت باید ثبات مدیریت داشته باشد. خوشبختانه علی دایی قرارداد 3 ساله امضا کرده و رویانیان هم باید بماند. او برنامه‌های خوبی برای باشگاه  دارد که می‌تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد. من امیدوارم پرسپولیس دچار تغییر نشود.

 

* بعضی از بازیکنان پرسپولیس از حرف‌های اخیر فتح‌الله‌زاده که گفته پرسپولیسی‌ها پورشه و بنز سوار می‌شوند ناراحت هستند. در این مورد چه صحبتی داری؟

- آقای فتح‌الله‌زاده یک مدیر قوی است که در این سال‌ها افتخارات زیادی را به دست آورده و من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این خصوص صحبت کنم. اینطور نیست که بازیکنان پرسپولیس همه با چنین ماشین‌هایی در تمرینات حاضر شوند و شما شک نداشته باشید که چهار، پنج تیم بیشتر از پرسپولیس پول خرج کرده‌اند. من معتقدم بین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید ارتباط خوبی برقرار شود چرا که این دو تیم جزو پرطرفدارترین تیم‌های ایران هستند. اگر هم بحثی در مورد قراردادها وجود دارد می‌توانند همه چیز را به طور شفاف روشن کنند تا ثابت شود که پرسپولیس در مورد مبلغ قرارداد بازیکنان بعد از چهار، پنج تیم قرار دارد.

 

* خودت امسال در لیگ دنبال چه چیزی هستی؟

- من دوست دارم با پرسپولیس قهرمان لیگ و جام حذفی شوم.

 

* به نظر تو پرسپولیس قهرمان می‌شود؟

- کار خیلی سخت است، باید با تلاش و تمرکز زیاد به لیگ برتر و جام حذفی فکر کنیم. همه تیم‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند و ننشسته‌اند تا ما با قدرت جلو برویم. سپاهان، استقلال و حتی تراکتورسازی حریفان سرسختی هستند البته تیم‌های دیگر هم هستند که بعداً باید درباره‌شان حرف زد. از هواداران می‌خواهم یار دوازدهم پرسپولیس باشند. خیلی انگیزه دارم تا با این تیم ان‌شاءلله فاتح یک جام بشویم. ما در بازی‌های دوستانه مقابل تراکتورسازی و خوزستانی‌ها به دلیل فشار تمرینات و دوران بدنسازی صد در صد آماده بازی نبودیم اما دیدار تدارکاتی بسیار خوبی بود تا با هم بیشتر آشنا شویم. مطمئن باشید بازی‌های بعدی بهتر خواهیم شد و من نگرانی‌ای برای فصل آینده نمی‌بینم.

 

* چرا به یکباره در تیم ملی نیمکت‌نشین شدی؟

- من قبل از بازی با قطر فیکس بودم ولی متاسفانه در این بازی به دلیل 2 اخطاره شدن به میدان نرفتم. تیم ملی هم در 3 بازی آخر برنده شد و وقتی ما قطر را در زمین خودش شکست دادیم طبیعی بود که کروش به تیم برنده دست نزند با این حال باید بگویم که برای من موفقیت تیم ملی از همه چیز مهمتر بود و شما دیدید که صعود به جام جهانی چقدر مردم را خوشحال کرد.

 

* فکر می‌کنی به ترکیب ثابت برسی؟

- تمام تلاشم را انجام می‌دهم و این اتفاق خواهد افتاد. کروش یک بار که با من صحبت می‌کرد گفت که سبک بازی‌ام را دوست دارد و وقتی او مرا قبول داشته باشد مطمئنا تلاش می‌کنم تا انتظاراتش را برآورده کنم. خیلی از بازیکنان می‌خواهند به جام جهانی بروند و من هم دوست دارم جزو مسافران برزیل باشم.

 

* وقتی مجتبی جباری با استقلال اختلاف پیدا کرد بحث حضور او در پرسپولیس هم مطرح شد. فکر نمی‌کنی پرسپولیس می‌توانست خیلی راحت جباری را جذب کند؟

- مجتبی بازیکن بزرگی است که 9 سال برای استقلال بازی کرد و حتی چند بار تحت عمل جراحی قرار گرفت. به هر حال سپاهان انتخاب او بود و فکر می‌کنم انتخاب خوبی انجام داد. من از تیم جوانان با جباری هم بازی بودم و برایش آرزوی موفقیت دارم. البته حرف زدن در مورد اتفاقات تیم‌های دیگر به من مربوط نیست ولی جباری بازیکن توانایی است و استقلال بابت از دست دادن او ضرر می‌کند. به هر حال مجتبی سال‌ها در استقلال یک بازیکن تاثیرگذار بود و پیدا کردن جانشین برای او سخت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها