أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۷۲۲۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۱۸ تير ۱۳۹۲
دارنده مدال المپیک 2012 لندن گفت: «متاسفانه بعد از پایان رقابت های لیگ پرسپولیسی ها دیگر سراغی از ما نگرفتند و حتی جواب تلفن هم نمی دهند.»

جام ورزشی؛ کمیل قاسمی دارنده نشان نقره رقابت های المپیک لندن با شکست رقبایش در رقابت های انتخابی، دوبنده تیم ملی را برای مسابقات جهانی بوداپست مجارستان بدست آورد. قاسمی در خصوص شرایط خودش، تیم ملی کشتی و وضعیت مطالبات معوقه اش از باشگاه پرسپولیس صحبت می کند.

 

* با وجود اینکه ستاره های زیادی در وزن 120 کیلوگرم حضور داشتند نفر اول انتخابی شدی؟

- مسابقات انتخابی در وزن 120 کیلوگرم در سطح خوبی برگزار شد و کشتی های سختی گرفتیم. فردین معصومی قهرمان چند دوره مسابقات و عضو تیم ملی و پرویز هادی هم مدال آور کشورمان در مسابقات آسیایی رقیبانم بودند که خدارا شکر توانستم با شکست حریفانم مقام اول را بدست بیاورم.

 

* البته در کشتی اول به پرویز هادی باختی؟

- بله، کشتی اولم بود و به خاطر همین مسایل کمی فشار روانی رویم بود. بدنم هنوز آماده نشده بوده و کشتی با یک اشتباه از دستم بیرون آمد. خدا را شکر در کشتی های بعد خودم را جمع و جور کردم و اول شدم.

 

* شرایط تیم ملی چطور است؟

- خوشبختانه همه چیز خوب پیش می رود و آقای خادم به عنوان سرمربی و مدیر فنی تیم حضور دارند و با ما کار می کنند که انشاالله امسال در بازی های جهانی نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

* حضور رسول خادم و علیرضا رضایی در کادر فنی که سابقا در سنگین وزن کشتی می گرفتند به تو کمک می کند؟

- قطعا از تجربیات این دو نفر استفاده می کنم و حضور آن ها کمک بزرگی به من است که به امید خدا در مسابقات جهانی مدال خوش رنگی بتوانم کسب کنم.

 

* از رقبای جهانی شناخت دارید؟

- رقبای زیادی از کشورهای ترکیه، آمریکا، آذربایجان و روسیه هستند که کشتی گیران خوب و قدرتمند هستند و قطعا کار سختی نیستند.

 

 * با این شرایط توقعات از شما بالاست؟

- توقعات با مدال المپیک بالا رفته و تلاش می کنم که برنزم را به مدال خوش رنگ تری تبدیل کنم.

 

* ماجرای طلبتان از پرسپولیس به کجا رسید؟

- باشگاه پرسپولیس از وقتی مسابقات لیگ به پایان رسید تا حالا هیچ خبری از ما نگرفته و 6 ماه از این مسئله می گذرد. 50 درصد از قراردادهایمان مانده و برخی بیشتر از این طلب دارند. متاسفانه اوایل آقای رویانیان صحبت هایی انجام دادند و پس از آن نه جواب تلفن هایمان را می دهند و نه خبری از آنها داریم! از طریق قانونی به صورت دسته جمعی شکایت کردیم که امیدوارم به پولمان برسیم. متاسفانه باز هم کشتی گیران مظلوم واقع شدند!

 

* در خصوص به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون کشتی چه نظری داری؟

- صحبت کردن در خصوص انتخابات در حوزه کاری من نیست اما امیدوارم هرچه پیش می آید به نفع کشتی باشد.

 

* به عنوان مدال آور المپیک چه انتظاری از رئیس جمهور منتخب داری؟

- انتظارم از آقای دکتر روحانی این است که به کشتی به عنوان ورزش اول نگاه ویژه تری داشته باشند . همانطور که به فوتبال اهمییت می دهند و نگاه ویژه می شد به همان نسبت به کشتی توجه کنند. بودجه بیشتری به فدراسیون کشتی شود و جوایزی به ورزشکاران تعلق گیرد. انتظار خاص دیگری ندارم و مطمئنا خیلی از مسائل را حل می کنند و مشکلات مان برطرف شود که خیلی از مسکلات مالی هستند.

برنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها