أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۷۲۶۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۱     ۱۸ تير ۱۳۹۲
رئیس مجلس نمایندگان لبنان هدف از انفجار تروریستی امروز در منطقه بئر العبد در ضاحیه جنوبی این کشور را تفرقه اندازی و فتنه انگیزی بین اقشار مختلف مردم لبنان دانست.

به گزارش 598،  خبرگزاری فارس به نقل از شبکه تلویزیونی المنار لبنان، نبیه بری در سخنانی اظهار داشت: هدف این انفجار فتنه انگیزی بین لبنانی است و این امر آگاهی و هوشیاری را ایجاب می کند.

وی افزود: اگر عنایت الهی با ما نبود، هدف از این انفجار تروریستی ایجاد مرگ و ویرانی گسترده بود اما این عنایت الهی مانع از وقوع کشتار در یک منطقه مسکونی پرجمعیت و مقابل یک محل تجاری بسیار شلوغ شد.

نبیه بری گفت:"توجه همگان را به این موضوع جلب می کند که هدف از این انفجار ایجاد فتنه بین لبنانی ها است و این وضعیت هوشیاری و آگاهی همگان را ایجاب می کند. منطقه ضاحیه از دهه هشتاد قرن گذشته هدف جنایت سازمان یافته و تروریسم و خرابکاری اسرائیلی ها و همچنین هدف نیروی هوایی و دریایی دشمن بوده است که در جریان جنگ 33 روزه ویران شد و شماری به شهادت رسیدند و تکرار می کنم که هدف از این جنایت پلیس، فتنه انگیزی بین لبنانی ها است."

امروز انفجاری تروریستی در نزدیکی یک مرکز فرهنگی منطقه بئر العبد در حومه بیروت به وقوع پیوست که خسارت‌های مادی زیادی به بار آورد. وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که 53 نفر در انفجار بئرالعبد زخمی شدند که 41 نفر از آنها بیمارستان را ترک کرده و 12 نفر دیگر در حال مداوا می‌باشند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها