يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۷۴۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۹ تير ۱۳۹۲
مديرعامل استقلال گفت: «من تصمیم گرفته ام با اقای رویانیان تقسیم کار کنم. ایشان خوش مصاحبه است من خوش نتیجه.ایشان مصاحبه کند ما هم نتیجه می گیریم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ صدایش آنقدر شارز است که انگار خودش شخصا پاس یکی از گل ها را داده. اگر دلتان مصاحبه خوب کری وار می خواهد فقط وقتی به او زنگ بزنید که تیمش برده.


* حاج آقا تبریک.
- ممنون. واقعا این برد تبریک دارد. من از همین جا به نمایندگی از کادر فنی و بازیکنان این برد را به هواداران تقدیم می کنم و از بچه های خوب استقلال تشکر می کنم. ممنون بچه ها و کادر فنی هستم که با این نتیجه خستگی را از تن همه در آوردند.


* مثل اینکه استقلال 10 نفره هم شده بود؟
- بله. داور دقیقه 82 سیاوش اکبرپور را اخراج کرد و هفت دقیقه هم وقت تلف شده گرفت تا بازی مساوی شود که نشد. مگر بچه های استقلال می گذارند؟


* بعد از این برد برای آقای رویانیان کری نمی خوانید؟
- من وقت چنین کارهایی ندارم. به هر حال من تیمم دارد دینامو را در کیف می برد. من مدیر یک تیم بزرگ هستم و سرم خیلی شلوغ تر از این حرف هاست.


* اما آقای رویانیان امروز علیه شما مجددا مصاحبه کرد.
- خب ایشان تیمش آسیایی نیست وقت آزاد زیاد دارد. البته خوش مصاحبه هم هست. من و ایشان می خواهیم تقسیم کار کنیم. ایشان مصاحبه کند من هم نتیجه بگیرم. این طبیعی است. ایشان هواپیما هم دارد و سرش به رنگ کردن هواپیما گرم است. ما هم دینامو را می بریم. چه ایرادی دارد؟


* استقلال هم به عنوان بهترین تیم انتخاب شد.
- بله. غیر از این بود باید تعجب می کردیم. دست برگزار کنندگان درد نکند که زحمت کشیدند. البته دیدید که استقلال به فاصله یک ساعت بعد از این انتخاب حقانیتش را در اوکراین ثابت کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها