يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۷۴۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۱۹ تير ۱۳۹۲
کاپیتان سابق استقلال به تندی پاسخ حرف‌های علی فتح‌الله‌زاده را داد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از جدایی مجتبی جباری از استقلال هنوز واکنش‌ها به این جدایی که باعث ناراحتی هواداران استقلال شده ادامه دارد. جباری در واکنش به حرف‌های علی فتح‌الله‌زاده که گفته پول داده‌ایم شوالیه خریده‌ایم اما پول ندادیم که حشیش بخریم به ایسنا گفت: فتح‌الله‌زاده متاسفانه نمی‌تواند به درستی از واژه‌ها استفاده کند و دچار اشتباه شده که از چنین کلمه‌ای استفاده کرده. حتما منظورش این بود که پولش را در راه‌های بد خرج نکرده! البته از او با این سطح سواد انتظار دیگری نمی‌رود! ما که دکتر را خوب می‌شناسیم، خوب می‌دانیم که او نحوه استفاده از کلمات را به خوبی نمی‌داند!

وی افزود: تصور می‌کنم فتح‌الله‌زاده نتوانسته مفهوم حرفهایش را برساند. البته اگر واقعا او فکر می‌کند که درست حرف زده منظورش را خیلی شفاف و واضح بگوید اما منتظر عواقب سنگین حرفهایش باشد چرا که من موضوع را تا آخر پیگیری می‌کنم. با این حال همانطور که گفتم بعید می‌دانم که او منظور دیگری از حرفهایش داشته باشد.

جباری ادامه‌ داد: در حرف‌های فتح‌الله‌زاده چند نکته وجود دارد که باید به آن توجه کرد.او به صراحت گفته پول دادیم و شوالیه خریدیم. من می‌گویم چرا پول باشگاه باید صرف کارهای بیهوده شود؟ در حالی که بازیکنان جوان باشگاه شبهای زمستانی با کاپشن و دستکش در چهاردیواری در کمپ از سرما به خودشان می‌لرزیدند و نمی‌توانستد بخوابند و در وضعیت بدی قرارداشتند، چرا پول باشگاه باید خرج این عنوان شود؟ در حالی که جوان‌ها که در حد تیم اصلی بودند شام برای خوردن نداشتند برای چه باید این عنوان خریداری شود؟ بازیکنان جوانی در کنار ما تمرین می‌کردند که با شیر و کیک به تمرین می‌آمدند. یکی از آنها یک روز به من می‌گفت من امروز تنها یک تخم مرغ خوردم. عنوان شوالیه مهم است یا خواب و خوراک و لباس بازیکنان جوان؟

وی افزود: ما دروازه‌بانی در تیم داشتیم که دروازه‌بان دوم تیم بود که اگر رحمتی مصدوم می‌شد او باید جای رحمتی بازی می‌کرد. او جزو با استعدادها بود اما با این وضعیت اسف‌بار در کمپ می‌خوابید. تابستان پشه کبابش می‌کرد و زمستان هم سرما زندگی را برای او سخت می‌کرد. باشگاهی که رختکن تیمش یک چهاردیواری است با دو کمد، محصول مدیریت فعلی است. البته از مدیریتی از نوع مدیریت فتح‌الله‌زاده بیشتر از این انتظار نمی‌رود! من این حرفها را می‌زنم تا مردم بیشتر ایشان را بشناسند. آنها باید بدانند مدیریت باشگاهی که 30 میلیون هوادار دارد به چه صورت است. حرف دیگری نمی‌زنم اما اگر صحبتی مطرح کند، دوباره حرف‌هایی دارم که با مطرح کردنش شاید بعضی‌ها نتوانند از شرم سرشان را بالا کنند.

جباری مدعی شد: برای فتح‌الله‌زاده مهم نیست که به هزار نفر بدهکار است. برای او تنها صندلی مدیریت مهم است. او هر حرفی می‌زند که این صندلی را حفظ کند. من می‌پرسم استقلال مگرکمپ ندارد اما چرا همیشه دو ماه آخر فصل تیم به زمین شماره دو آزادی می‌رود؟ دلیل این کار این است که وضع زمین خراب است. او باید به جای خرید عنوان شوالیه وضع زمین را بهتر کند تا بازیکنان مصدوم نشوند. او برود از قطری‌ها یاد بگیرد که با مدیریتشان زمین‌هایی را درست کردند که فتح‌الله‌زاده با وزن زیادش روی آن زمین شیرجه می‌زد و کیف می‌کرد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها