أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۷۵۴۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۱۹ تير ۱۳۹۲
روزنامه مارکا در گزارشي به این نکته پرداخته که نخستين بازيكن تاريخ فوتبال آمريكا به فوتبال ايران پيوسته است.
به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ روزنامه مارکا در گزارشی از انتقال دیگو چاوارری، بازیکن پرویی الاصل دنیای فوتبال به باشگاه گسترش فولاد تبریز خبر داده است.


این گزارش بدین ترتیب است: آمریکایی هایی هستند که عملا در سرتاسر دنیا فوتبال بازی می کنند ولی هیچ "یانکی" ای تا به حال برای ادامه فوتبالش به ایران نرفته بود.


هفته گذشته دیگو چاوارری، بازیکن تیم دفنسور سن آلخاندرو، تیم دسته دومی لیگ پرو، این کشور را ترک کرد و به گسترش فولاد تبریز پیوست. این بازیکن 24 ساله به صورت قرضی به تیم گسترش فولاد تبریز منتقل شده و یک سال در تیمی در شمال شرق ایران توپ خواهد زد.


چاوارری که متولد نیویورک در آمریکا است تننها 2 ماه در این شهر زندگی کرد و بعد از آن والدین او تصمیم گرفتند تا به سرزمین مادری شان پرو بازگردند. چاوارری در پرو رشد کرد ولی همیشه لطف و محبت خاصی به کشور زادگاهش داشت. او هر زمان که بتواند برای دیدار با اقوامش به نیویورک سفر می کند و او اخیرا در صحبت هایی اعلام کرده که اگر فرصتی به او دست بدهد، علاقه زیادی دارد تا در تیم ملی آمریکا به میدان برود.


ولی او فوتبالش را از پرو آغاز کرد و در سال 2009 اولین بازی اش را برای تیم بزرگسالان اسپورتنیگ کریستال برگزار کرد و بعد از آن برای 4 باشگاه پرویی توپ زد: کوبرسول، اسپورت اوانکایو، اونیون کومرسیو و دفنسور سن آلخاندرو. حالا چاوارری به دنبال ماجراجویی جدیدی در ایران است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها