يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۷۶۳۸
زمان انتشار: ۲۳:۴۰     ۱۹ تير ۱۳۹۲
دبير کميته‌ رسيدگي به تخلفات فوتبال مي‌گويد، با توجه به کامل نشدن تحقيقات درباره فرهاد کاظمي، باشگاه پيکان نبايد با اين مربي قرارداد امضا مي‌کرد.
حجت‌الاسلام محمد عليپور در پاسخ به اين پرسش که آيا فرهاد کاظمي مي‌تواند در پيکان به مربيگري بپردازد يا نه، توضيح داد: هنوز مجوز فعاليت کاظمي صادر نشده است، چون طبق دستورالعمل فدراسيون فوتبال، همه مربيان، بازيکنان و سرپرستان بايد استعلام اخذ کرده و در هيچ يک از موارد تباني، دوپينگ و سوء‌استفاده مالي سابقه نداشته باشند.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: AFC بعد از جريان تباني در ليگ دسته يک از فدراسيون فوتبال و دولت تعهد گرفت تا افرادي که در ليگ برتر و دسته يک فعاليت مي‌کنند، در سه محور تباني، دوپينگ و سوء‌استفاده مالي سابقه نداشته باشند. بنابراين تمام اشخاصي که در طول 10 سال گذشته پرونده‌اي در اين سه مورد داشته باشند، مجوز فعاليتشان از سوي فدراسيون صادر نخواهد شد. اين دستورالعمل در تاريخ 92/2/24 به صورت رسمي به همه هيات‌هاي فوتبال و باشگاه‌ها اسال شد. پيکان تهران نيز اعلام کرده که با فرهاد کاظمي قرارداد بسته اما اين مراحل انجام نشده است. به مديران باشگاه هم گفتم که اگر پرونده‌اي به فدراسيون بيايد و کارت کاظمي صادر نشود، ضرر خواهيد ديد و اين تذکر را داديم که موسسه ايران خودرو مثل شهرداري تبريز ضرر و زيان نبيند.

دبير کميته‌ رسيدگي به تخلفات فوتبال در ادامه با تاکيد بر اين که نگفته کاظمي سابقه‌ دارد، افزود: عملکرد يک ساله مربياني را که مجوز موقت دريافت کردند، زير ذره‌بين مي‌بريم. هنوز تحقيقات تکميل نشده است؛ ضمن اين که حضور در ليگ برتر دليلي براي مجوز فعاليت در ليگ يک نيست. ضمنا مربياني را پارسال در ليگ برتر داشتيم که امسال مجوز فعاليت برايشان صادر نخواهد شد. دليلش هم عملکرد خودشان در ليگ بود.

حجت‌الاسلام عليپور همچنين درباره دستورالعمل فدراسيون فوتبال براي ماه مبارک رمضان به تيم‌ها تصريح کرد: ديروز اين دستورالعمل را به باشگاه‌ها ارسال کرديم. به هر حال مديران،‌ مربيان و بازيکنان ما هم افراد متديني هستند. البته چند بازيکن و مربي خارجي داريم که به مديران عاملشان تذکر داده‌ايم. موارد اصلي که در دستورالعمل آمده مربوط به برنامه تمريني تيم‌هاست و آنها بايد تمرين‌ها را بعد از افطار برگزار کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها