يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۸۳۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۳ تير ۱۳۹۲
همبازي علي دايي در تيم ملي گفت: «تو می خواستی با این مصاحبه در مورد آدم بزرگی مثل دایی پیش خانواده مطرح بشوی.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ اتحاد فوتبالی ها علیه جعفر کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج و عضو هیئت مدیره پرسپولیس ادامه دارد. مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال و تیم ملی که اتفاقاً در تیم ملی همبازی دایی بوده در این باره چنین گفت: «من وقتی صحبت های این آقا را در یکی از رسانه ها دیدم از عصبانیت نمی دانستم چه کار کنم. حرف های این آقا برایم خنده دار بود این آدمی که حتی فامیلش را به درستی نمی دانم و 2 سال طول می کشد تا فامیلش را یاد گرفت. باید به این شخص که مدعی مدیریت پرسپولیس بوده است بگویم آقای شطرنج علی دایی اسطوره این فوتبال است. تو چطور به خودت اجازه دادی بر علیه دایی حرف بزنی.»


او خطاب به کامبوزیا می گوید: «تو می خواستی با این مصاحبه در مورد آدم بزرگی مثل دایی پیش خانواده مطرح بشوی... من به عنوان یک استقلالی که با دایی در تیم ملی همبازی بودم خیلی ناراحت شدم که این حرف ها را از زبان تو شنیدم.»


فنونی زاده که خیلی عصبانی بود در ادامه گفت: «یکی نیست بگوید چرا مصاحبه آدمی مثل تو را باید چاپ کنند این واقعاً فاجعه است. از این ورزش برو آقای کامبوز!»
سايت گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها