يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۸۴۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۲۳ تير ۱۳۹۲
برادر آندرانیک تیموریان گفت: «اگر اتفاق خاصی نیفتد فردا به قطر سفر می کنیم

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ سرژیک تیموریان درباره وضعیت آندرانیک تیموریان اظهار داشت: «اگر اتفاق خاصی نیفتد فردا به همراه آندو به قطر سفر می کنیم. آندو مبلغی را برای پیوستن به تیم قطری مد نظر دارد که در صورت موافقت باشگاه قطری با این مبلغ قرارداد وی امضا می شود.»

 

وی درباره اینکه گفته می شود شیرینی سرپرست پرسپولیس به آندو گفته این باشگاه پول نقد به وی می دهد، خاطرنشان کرد: «این حرف ها شایعه است. شیرینی چنین حرفی به آندو نزده و ما مدت هاست با باشگاه پرسپولیس مذاکره نداشته ایم.»

 

تیموریان در پایان گفت: «در صورتی که با باشگاه قطری به توافق نرسیم پیشنهاد تیم های داخلی و در راس آنها استقلال را به صورت جدی بررسی خواهیم کرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها