أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۸۵۲۷
زمان انتشار: ۲۳:۳۰     ۲۳ تير ۱۳۹۲
مانوئل پيگريني، سرمربي منچسترسيتي، شايعات اخير در مورد جدايي ادين ژکو از اين باشگاه را رد کرد.
 اين مهاجم بوسنيايي فصل گذشته کمتر در ترکيب اصلي سيتي قرار نگرفت و در بيشتر بازي ها به عنوان بازيکن ذخيره به ميدان رفت اما پيگريني تاکيد کرد که ژکو فصل آينده اين فرصت را خواهد داشت تا ارزش هايش را اثبات کند.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من دو هفته قبل با ژکو صحبت کردم؛ او در آن زمان در تعطيلات بود و هيچ مشکلي نداشت.

او اينجا خواهد ماند. از نظر من، او بازيکن بسيار مهمي است. من مطمئنم که او اين فصل نمايش هايي که ما مي خواهيم را ارائه خواهد داد."

سرمربي شيليايي همچنين فاش کرد که براي تمرينات پيش فصل سيتي، برنامه هاي آمادگي جسماني فشرده اي را در نظر گرفته است:" مهمترين مسئله در حال حاضر آمادگي بدني است؛ به همين خاطر بازيکنان به سختي با خوسه کابه يو (مربي بدنساز تيم) تمرين مي کنند.

در زمينه تاکتيکي، بازيکنان فعلا فقط در زمين هاي کوچک و در گروه هاي شش- هفت نفره و تک ضرب بازي مي کنند؛ فقط همين.

من مشکلي با اين مسئله ندارم. منطقي است که در ابتدا آنها سوال هاي زيادي خواهند پرسيد. آنها به سختي با ما کار مي کنند و هيچ مشکلي وجود ندارد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها