يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۸۶۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۴ تير ۱۳۹۲
صبح امروز طی مراسمی با حضور رئیس‌جمهور از ۲۴ تن از فعالان حوزه زنان و خانواده تقدیر و قدردانی شد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران از فعالان و تلاشگران حوزه زنان و خانواده صبح امروز و طی مراسمی در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری تقدیر و قدردانی شد.

در این مراسم از 24 تن از زنان و تلاشگران فعال در حوزه زنان و همچنین سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

زنانی که به عنوان معاون رئیس جمهور تاکنون فعالیت کرده‌اند، نمایندگان زن مجلس، زنانی که به عنوان مشاورین وزیر تاکنون در دولت فعالیت کردند و همچنین زنانی که سمتی به عنوان معاونین وزیر داشتند از جمله فعالانی بودند که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم علاوه بر رئیس جمهور، خانم فراحی همسر رئیس جمهور، فاطمه بداغی معاون حقوقی رئیس جمهور و همچنین مجتهدزاده رئیس مرکز امور زنان و خانواده رئیس جمهور حضور داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها