يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۸۷۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۲۴ تير ۱۳۹۲
سرپرست پرسپوليس در يك ادعاي عجيب گفت: «كار دست من بود، يا نكونام را داشتيم يا آندو!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ پرسپوليس همه بازيكناني كه مي‌خواست را گرفت، غير از آندرانيك تيموريان كه به خاطرش، رويانيان تا اردوي تيم‌ملي در امارات هم رفته بود. او اما با توجيه استقلالي بودنش به پرسپوليس نه گفت تا باشگاه‌نشين‌ها به داشتن قاسم دهنوي راضي شوند. هر چند كه او را هم با دعوا و گروكشي به دست آوردند.


پرسپوليس اما همچنان چشمش به دنبال آندو است كه اتفاقا هنوز هم تيم جديدش را معرفي نكرده است. آندو حضور در پرسپوليس را نپذيرفت و جالب است كه سرپرست پرسپوليس اين اتفاق را حاصل كوتاهي مديران باشگاه مي‌داند كه مسووليت مذاكره با اين بازيكن را به عهده گرفته بودند.


وقتي دراين‌باره با سعيد شيريني هم‌كلام مي‌شويم، مي‌گويد: «ما از خيلي وقت پيش جواد نكونام و آندرانيك تيموريان را زير نظر داشتيم و هنوز هم از بين اين دو بازيكن يك نفر را مي‌خواهيم. نكونام و آندو هر دو باتجربه و ملي‌پوش و كاربلد هستند و خيلي به درد تيم ما مي‌خورند. اتفاقا علي دايي هم روي آنها نظر مثبتي دارد و فقط مانده جدي مذاكره كنيم.»


وي ادامه داد: «نمي‌خواهم غلو كنم اما اگر مذاكره با نكونام و آندو را داده بودند دست من، كار تمام بود و حداقل يكي را به پرسپوليس مي‌آوردم. اگر از من مي‌خواستند، الان يا نكونام را در پرسپوليس داشتيم يا آندو را. همانطور كه قاسم دهنوي را به پرسپوليس رساندم، آنها را هم مي‌توانستم به پرسپوليس بياورم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها