يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۸۷۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۲۴ تير ۱۳۹۲
تلاش برای کشف گران ترین قرارداد سال نشان می دهد که این رکود از آن آرش افشین است یا خسرو حیدری.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ دستمزد بازیکنان و مربیان در فوتبال ایران هرگز به طور شفاف در اختیار رسانه ها و البته خود فدراسیون قرار نمی گیرد که  علت اصلی این مسئله، خصلت اساسی باشگاه های ایرانی در پنهان کاری مالی است.

 

اما در پایان فصل نقل و انتقالات می شود حدس هایی درباره قراردادهای امسال و باارزش ترین خریدهای سال زد. با ما همراه باشید...

 

1- رحیمی مدیرعامل سپاهان در جمع هواداران که بیشترین پرداختی این باشگاه به بازیکنانش 1.2 میلیارد تومان است و فقط به هادی عقیلی چون هادی عقیلی است 1.4 میلیارد پرداخت شده است. البته می دانیم که استقلال به آرش افشین 1.2 میلیارد پیشنهاد داده بود ولی او بازی در مدافع عنوان قهرمانی، تهران و مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا را پس زد و با سپاهان قرارداد بست. آیا رقم چرب تر بوده یا...؟ مجتبی جباری را هم فراموش نکنید. دل کندن از استقلال بعد از 9 سال حضور در این تیم به این راحتی ها امکان پذیر به نظر نمی رسد.

 

2 - طبق اعلام باشگاه سپاهان رقم قرارداد قاسم دهنوی با این باشگاه 1.1 میلیارد بوده و حالا که این بازیکن به پرسپولیس پیوسته می توان حدس زد که رقم دریافتی او بیش از قرمزها بیش از این مبلغ بوده است. این درحالی است که سردار رویانیان گفته بود که از پرداخت بالای میلیارد در پرسپولیس خبری نیست. شاید منظورشان پیش قرارداد بوده است! البته چند وقت پیش محمود یاوری سرمربی قبلی ذوب آهن که قبل از بازی play off با پاس همدان با پیام صادقیان به مشکل خورده بود، مدعی شده بود پرسپولیس با پیشنهاد 1.7 میلیاردی این بازیکن را هوایی کرده ولی انصافا نه گروه خونی صادقیان و نه پرسپولیس با این رقم اغراق آمیز هیچ تناسبی ندارند. اگر قرار بر گرفتن این مبلغ توسط صادقیان از پرسپولیس باشد، حتما نیلسون و سید جلال باید بالای 2 میلیارد گرفته باشند!

 

3- خریدهای استقلال (به جز پژمان نوری) هیچ کدام در سطح بالاتر از میلیارد نیستند ولی در مورد بازیکنان تمدیدی قضیه فرق می کند. وقتی معاون باشگاه اعلام می کند که دو برابر پول پرسپولیس را به کریم انصاری فرد پیشنهاد داده اند قضیه بغرنج تر می شود. یعنی انصاری فرد خط خورده از تیم ملی در حدود 2 میلیارد از استقلال پیشنهاد داشته باشد و آن وقت کاپیتان تیم ملی یعنی جواد نکونام کمتر از او دریافتی داشته باشد؟ البته انصاری فرد که استقلالی نشد ولی همین مورد می تواند معمای ارقام در استقلال را بیشتر کند. سید مهدی رحمتی همین جوری یک بازیکن گران قیمت و میلیاردی بود، حالا به نظر شما بعد از قهرمانی استقلال که در سایه 21 کلین شیت او به دست آمد رقم قراردادش بهبود نیافته است. یادتان نرود که رقم قرارداد نکونام در فصل گذشته حدود 1.8 میلیارد بود. آیا او درحالی که با تیم قهرمان شده و با تیم ملی هم به جام جهانی رسیده ، آیا به کمتر از این مبلغ رضایت می دهد؟ این را هم بگوییم که ظاهرا نظر خسرو حیدری با 700 میلیون پول نقد جلب شده. 100 تایی که در حدود نصف قرارداد اوست!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها